دنیای وب

چگونه کسب و کار خود را تبلیغ خواهید کرد؟ پاسخ: بازاریابی تبلیغاتی

می دانید که برای قرار دادن تجارت و محصولات و خدمات خود در مقابل مرتبط ترین بازار یا مشتری خود به فروش عالی نیاز دارید. ایجاد یک برنامه بازاریابی موثر، مشتریان را به در، وب سایت، صندوق ورودی یا تلفن شما هدایت می کند و آنها را متقاعد می کند تا آنچه را که ارائه می دهید بخرند.

بازاریابی تبلیغاتی چیست؟

بازاریابی تبلیغاتی جنبه ای از برنامه بازاریابی شما است و شامل جزئیاتی در مورد نحوه ترغیب مشتریان به اقدام است. مزیت تبلیغات این است که برای شرکت یا کسب و کار شما سر و صدایی ایجاد می کند، شرکت شما را از رقبا متمایز می کند و باعث می شود کسب و کار شما در بازار هدف شما – تا آنجا که ممکن است، بیشتر از دیگران متمایز شود.

برخی از شرکت ها بازاریابی تبلیغاتی خود را با استفاده از محصولات تبلیغاتی (که به عنوان تبلیغات شخصی، سواگ یا هدایا نیز شناخته می شوند) به سطح بالاتری می برند. مؤثرترین این نوع بازاریابی، توانایی آن در تأثیرگذاری بر رفتار مشتری، ایجاد انگیزه برای اقدام، ایجاد اراده و احساس طولانی مدت پس از یک رویداد تبلیغاتی است. بازاریابی تبلیغاتی، اگر به درستی انجام شود، مزیتی پایدار نسبت به سایر اشکال تبلیغات دارد.

چه کسی از بازاریابی وابسته استفاده می کند؟

هر شرکتی می تواند از بازاریابی وابسته استفاده کند. شرکت هایی که مزایا، هدایا یا مزایای اضافی را برای خریدهای قانونی انجام شده توسط مشتریان ارائه می دهند، از استفاده از تکنیک های بازاریابی تبلیغاتی بهره مند می شوند.

چگونه می توانیم مشتریان بیشتری را به فروشگاه جذب کنیم؟ تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات چاپی و خدمات پست مستقیم رایج ترین راه های ارائه تبلیغات به بازار هدف هستند. به یک پاکت ایمیل فکر کنید که به خانه شما می آید، پر از بلیط و پیشنهادات ویژه. به عنوان مثال، یک رستوران ممکن است تبلیغات تلویزیونی داشته باشد که نوشیدنی های رایگان را با سفارش ناهار ارائه می دهد. یا با خرید یک شرکت آرایشی و بهداشتی یا یک سوپرمارکت که تخفیف 50 درصدی را برای یک نوع محصول انتخاب می کند، یک هدیه رایگان ارائه دهید. این تبلیغ توجه را به این عنصر یا مزیت اضافی جلب می کند، که شرکت امیدوار است مشتریانی را که نمی آیند به بازدید از آن تشویق کند.

شرکت های دیگر از تکنیکی به نام بازاریابی در نقطه فروش استفاده می کنند. این امر به افزایش فروش محصولات در فروش هایی که فروش آنها به افراد دشوار است کمک می کند. به عنوان مثال، یک شرکت تلفن همراه ممکن است در صورت خرید گوشی با این محصول، لوازم جانبی مانند شارژر و هدست را با قیمت کمتری ارائه دهد. («یک گوشی بخرید، یک هدست با نصف قیمت بگیرید.») از آنجایی که مشتریان از قبل آنجا هستند و متعهد به خرید بزرگتر (تلفن) هستند، به احتمال زیاد محصول اضافی را خریداری می کنند زیرا آنها بر اساس موجودی هستند.

برنامه تبلیغاتی بازاریابی خود را ایجاد کنید

مرحله 1 – برنامه چیست؟

تفکر دقیق و هماهنگی اولین قدم در انجام ترفیع است. هدف چیست؟ چه نتایجی می خواهید؟ افزایش درآمد، ایجاد کمپین های برند یا عرضه محصولات جدید تنها چند هدف استراتژیک در کمپین های بازاریابی هستند. شرکت شما همچنین می‌تواند با تیم‌سازی، شناسایی کارمندان یا برنامه‌های آگاهی ایمنی از درون خود را ارتقا دهد.

مرحله شماره 2 – هدف کیست؟

قبل از شروع، باید مخاطبان خود را بشناسید. مشتری ایده آل کیست؟ چه کسی بیشتر احتمال دارد چیزی را که شما پیشنهاد می کنید بخرد؟ آنها به چه چیزهایی نیاز دارند و محصول و/یا خدمات شما چگونه می تواند به آنها پاسخ دهد؟ سپس ابزار بازاریابی خود را با در نظر گرفتن این مخاطب هدف ایجاد کنید. هدف هر برنامه ترویج بازاریابی این است که مردم را وادار به خرید محصول یا خدمات شما با ایجاد پیشنهادهای قانع کننده ای کند که نیاز به اقدام به موقع دارد. بسته به روش ارتباطی که استفاده می کنید می توانید پیام های مختلفی ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که این یک کار پیشرفته است، بنابراین از تغییر استراتژی خود بسته به کار و عدم دقت نترسید.

مرحله 3 – چگونه خدمات ارتقاء را انجام دهیم؟

ده ها راه برای رساندن پیام شما به درستی وجود دارد، از جمله رسانه های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی، صفحات فرود در وب سایت های شخصی، محصولات تبلیغاتی و ایمیل مستقیم. به یاد داشته باشید که مخاطبان هدف شما نحوه تبلیغ شما را دیکته می کنند. به عنوان مثال، اگر افراد بالای 65 سال را هدف قرار می دهید، ممکن است بخواهید بیشتر به پست مستقیم یا تبلیغات چاپی تکیه کنید. با این حال، اگر بازار شما کمتر از 25 سال قدمت دارد، قطعاً می خواهید از روش های فناوری جدیدتر مانند بازاریابی آنلاین، رسانه های اجتماعی و پیام های متنی استفاده کنید.

مرحله چهارم – نتیجه چیست؟

برای قضاوت در مورد یک کمپین، اندازه گیری برنامه مهم است. چقدر پیشنهاد دادی؟ واقعاً چند نفر از این سرویس استفاده کردند؟ چقدر درآمد فروش جدید از خدمات ایجاد می شود؟ بدون معیار ارتقاء، هیچ راهی برای بهبود و تعیین سطح بالاتر برای بهبود ارتقاء بعدی وجود ندارد. تبلیغ یکی از راه های آزمایش بازار است. آیا تبلیغات شما با تخفیف، هدایای رایگان یا پاداش، فروش بیشتری ایجاد می کند؟ تبلیغ کسب و کار شما به ایجاد هیجان در مورد خدمات موجود یا راه اندازی محصولات جدید کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا