دنیای وب

چگونه یک استراتژی بازاریابی ویدئویی ایجاد کنیم که نتایج را ارائه دهد

3 مرحله برای رسیدن به مشتری ایده آل با محتوای ویدیویی

آیا ویدئو بخشی از استراتژی بازاریابی شماست؟ اگر نه ، باید باشد! چرا؟ خوب ، مصرف کنندگان در حال حاضر با بازاریابی ویدئویی راحت هستند و بسیاری از آنها اکنون این انتظار را از مارک های شناخته شده و مورد اعتماد آنها دارند.

می دانم که احساس راحتی با این فیلم مدتی طول کشید ، خصوصاً همان ویدیویی که قرار گرفتن آن جلوی دوربین بود! اما روش های زیادی برای ایجاد فیلم وجود دارد ، بنابراین اگر از دوربین خجالتی هستید ، پس از ترس نترسید ، برای شروع نیازی نیست که یک ستاره ویدیو باشید.

واقعیت این است که داشتن یک توضیحات خوب در مورد محصول ، تبلیغات جذاب پرداخت شده یا صفحه فرود برای کاهش بیشتر مخاطبان هدف کافی نیست. طبق نظرسنجی اخیر Wyzowl ، 84٪ از پاسخ دهندگان گفتند که با خرید فیلم یا مارک تجاری از خرید یک محصول یا خدمات راضی هستند.

اکنون ، شما احتمالاً سر تکان می دهید ، بله ، شما بر روی بازاریابی ویدیویی تمرکز می کنید. عالی است! اما آیا شما بر اساس مشخصات مشتری ایده آل خود استراتژی در دست اجرا دارید یا اینکه به امید ماندگاری بیشتر محتوا را به راحتی در آنجا می اندازید؟

طبق CISCO ، ترافیک ویدیویی 82٪ از کل ترافیک اینترنت مصرف کننده جهانی را تا سال 2021 تشکیل می دهد.

در اینجا برخی از مزایای بازاریابی ویدئویی آورده شده است تا شما را متقاعد کند که یک برنامه دقیق طراحی شده ارزش آن را دارد:

  • شما می توانید در مورد محصول یا خدمات خود آگاهی ایجاد کنید.

  • این یک روش هوشمندانه برای جذب / سرگرمی مخاطبان هدف خود در وب سایت / رسانه های اجتماعی شماست

  • این به شما کمک می کند محصول یا خدمات شما را به وضوح برای مردم توضیح دهید.

  • در صورت ارائه توصیه ها و توصیه های ارزشمند به حفظ آن کمک می کند.

زمان استفاده از فرصت استفاده از این تاکتیک بازاریابی غالباً نادیده گرفته شده است.

در اینجا سه ​​مرحله برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی ویدئویی آورده شده است که باعث افزایش تعامل ، هدایت و فروش می شود.

1. کانال های خود را انتخاب کنید.

هر مارکی نباید ویدیوهایی برای YouTube ایجاد کند و هر صاحب مشاغل کوچک نباید فیلم ها را در صفحه اصلی وب سایت خود قرار دهند.

به عنوان مثال ، من فهمیدم که Twitter بهترین بستر برای به اشتراک گذاشتن وبلاگ ها و مقالات ما است ، اما فیس بوک مکانی است که می تواند از طریق ویدئو با مخاطبان هدف من ارتباط برقرار کند. آیا ساخت فیلم های زنده فیس بوک می تواند بلیط شما برای قلب مشتریان شما باشد؟

برای اینکه به شما بینش دهیم که کدام سیستم عامل ها برای کسب و کار کوچک شما بهترین هستند ، در اینجا یک بررسی سریع ارائه می شود:

  • YouTube دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان است (بعد از Google که صاحب آن است). طیف گسترده ای از صنایع و موضوعات را در این بستر پیدا خواهید کرد.

  • توییتر به طور کلی بیشتر از سایت رسانه های اجتماعی به عنوان یک سایت خبری مورد استفاده قرار می گیرد و این محتوا همیشه در تلفن همراه بسیار خرج شده است.

  • LinkedIn مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن مطالب حرفه ای تر است. LInkedIn ادعا می کند که در مقایسه با سایر سیستم عامل های اجتماعی ، مردم می گویند برای ارائه محتوای ارزشمند سه برابر قابل اعتماد است.

  • Faccebook: بر اساس فیس بوک ، بیش از 3.5 میلیارد پخش مستقیم در سال 2018 انجام شده است. از سال 2016 ، پخش زنده فیس بوک هر ساله دو برابر شده است.

  • Snapchat به سرعت در حال رشد است و به طور کلی با یک کاربر جوانتر مرتبط است (فکر کنید هزاره ها).

  • TikTok همچنین بستری برای جوانان است. آمار ظاهر می شود تقریباً 50٪ مخاطبان جهانی زیر 34 سال هستند. 26٪ بین 18 تا 24 سال هستند.

بنابراین مشتری ایده آل شما کجاست؟

2. مطالب خود را با دقت برنامه ریزی کنید.

من به شما نمی گویم که هر کلمه باید تایپ شود ، یا اینکه شما نمی توانید برای پاسخگویی به یک رویداد فعلی Live Facebook Live را بداهه بسازید.

اما قبل از ضبط پیام ، چند سوال از خود بپرسید. آیا این عکس های فوری به زندگی مشتری شما ارزشی می بخشد؟ آیا نمایانگر صدا ، لحن و پیام برند شما است؟ آیا مختصراً خود را توضیح می دهید و فراخوان روشنی ارائه می دهید؟

برای یافتن پاسخ این س questionsالات ، همیشه به مشخصات مشتری ایده آل (ICP) مراجعه کنید. این به شما خواهد گفت که مخاطبان شما از گروه سنی و حرفه آنها گرفته تا سبک زندگی و نقاط درد چیست.

به عنوان بخشی از پی بردن به مشخصات مشتری ایده آل خود ، ممکن است شما به عنوان بخشی از استراتژی اولیه برند خود ، شخصیت های خریدار را طراحی کرده باشید. اگر برای شناسایی بازار هدف ایده آل خود کار شخصی را تنظیم نکرده اید ، برای اطلاع از چگونگی کمک به ما با ما تماس بگیرید.

و این فقط در مورد آنچه شما می گویید نیست ، بلکه چقدر طول می کشد تا شما آن را بیان کنید. بخش عمده ای از استراتژی بازاریابی ویدیویی شما تعیین طول مطالب شما خواهد بود. مثلا، تحقیقات نشان داده است فیلم های اینستاگرام باید حدود 30 ثانیه و یوتیوب حدود 2 دقیقه باشد. BuzzSumo یافت می شود طول عمر یک فیس بوک با بهترین عملکرد از 15 تا 20 دقیقه است.

با ایجاد یک تقویم و برنامه ریزی زمان بندی خود از قبل ، استفاده از این روش آسان تر و م easierثرتر خواهد بود. لحظه آخر با افکار درگیر نخواهید شد یا چیزهایی را که چندان با مخاطب هدف شما سازگار نیست تجسم خواهید کرد.

3. سعی کنید و مرتباً آن را آزمایش کنید!

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک از ایده عکاسی از محتوا برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان خود می ترسند.

اما برای موفقیت نیازی به بودجه زیاد ، تجهیزات دکوراسیون یا ستاره فیلم ندارید. آنچه شما نیاز دارید توانایی و تمایل به گوش دادن به سخنان مشتریان خود است.

همانطور که برای یک کمپین تبلیغاتی تصویری یا صفحه فرود می خواهید ، باید به داده های خود نگاه کنید تا ببینید چه چیزهایی م worksثر است. با اندازه گیری مواردی از قبیل:

  • نرخ مشارکت: این تعامل شخص با محتوای شما را اندازه گیری می کند ، از جمله اینکه چه زمانی باید تماشا کنید و یا اینکه آیا آنها کنار گذاشته شده اند یا نه.
  • نرخ کارکرد: این درصد بازدیدکنندگانی است که واقعاً روی پخش کلیک کرده و شروع به تماشای آن کرده اند.
  • سهم اجتماعی: این نشان می دهد که چه تعداد افراد فیلم های شما را از طریق سیستم عامل های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

تست A / B می تواند روشی ارزشمند برای بررسی مواردی مانند بهترین عملکرد در هر زمان از روز باشد ، اینکه کدام کانال ها برای محتوای خاص و طول مورد نظر مخاطبان شما بهترین هستند.

*****

خواندن: راهنمای 2020 شما در مورد چگونگی استفاده بیشتر از بازاریابی ویدئویی

در چند سال گذشته ، ما شاهد افزایش گسترده محتوای ویدئویی در فضای آنلاین هستیم و هیچ نشانه ای از کند شدن آن وجود ندارد.

از ایجاد وبینار گرفته تا قرار دادن کلیپ های کوتاه در ایمیل ها ، اگر می خواهید به منظور ارتقا awareness سطح آگاهی از برند و ارتقا leads سطح فروش و فروش ، با مخاطبان خود درگیر شوید ، یک استراتژی بازاریابی ویدئویی ضروری است. در اینجا سه ​​روند برای سال 2020 و بعد از آن آورده شده است.

اطلاعات بیشتر را در وب سایت ما بخوانید.

*****

بازاریابی ویدئویی از یک چیز خوب به یک چیز ضروری تبدیل شده است. ارزش این را دارد که وقت و تلاش خود را برای ایجاد عکسهای جذاب و جذاب جلب کنید که مشتریان شما را برای بازگشت بیشتر بازگرداند.

اما مهم نیست که به چه نتیجه ای می رسید ، به یاد داشته باشید که مشتریان امروزی مستحق بازاریابی مبتنی بر همدلی هستند و خواستار آن هستند. در اینجا درباره بازاریابی محتوای همدلانه و عکاسی شاد بیشتر بدانید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا