دنیای وب

چگونه یک بهینه ساز SEO موفق باشیم

این منطقه ای است که در قرن گذشته وجود نداشت. بیشتر مردم کشورهای در حال توسعه هنوز از این گزینه شغلی بی اطلاع هستند. این زمینه مختلط فناوری و همچنین بازاریابی و تبلیغات است. در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بنویسید.

با پیشرفت و تجاری سازی اینترنت در دهه گذشته قرن بیستم ، بسیاری از شرکت ها شروع به استفاده از این رسانه برای فروش محصولات و خدمات کردند. اکنون ، محصول باید تبلیغ شود. آنها شروع به ساختن وب سایت می کنند ، اما سؤال بعدی پیش می آید که چگونه به مشتریان مناسب برسیم؟ سؤالی که برای مشتریان وجود داشت این بود که شما چگونه محصول مناسب را در اینترنت پیدا می کنید؟

برای ارائه پاسخی به این سؤالات موتورهای جستجو ظاهر شدند. آنها راهی را برای مشتریان فراهم کرده اند تا کالای مناسب را پیدا کنند و فرصتی برای شرکت ها باشد تا محصولات خود را به جامعه رو به رشد مشتریان جدید معرفی کنند.

خوب ، ممکن است دقیقاً چنین چیزی اتفاق نیفتد اما نزدیک به دلیل عدم وجود موتورهای جستجو است.

اکنون صدها و هزاران شرکت وجود دارد که محصولات و خدمات را بصورت آنلاین می فروشند. موتور جستجو چگونه وب سایت مفید پژوهشگر را می شناسد؟ به همین دلیل آنها الگوریتم هایی را برای یافتن مناسب ترین نتیجه تهیه کردند ، اما راه دیگری وجود ندارد. رایانه ها فقط روی الگوریتم ها کار می کنند. اینجاست که بهینه سازی موتور جستجو ظاهر شد. موتورهای جستجو برای یافتن صفحه وب مناسب از معیارهای خاصی استفاده می کنند و سئو باید در مکانهای مناسب اصطلاحات یا کلمات کلیدی مناسب را نیز شامل شود ، همچنین به عنوان برجستگی کلمات کلیدی شناخته می شود. من می دانم که SEO بسیار بیشتر از این است ، اما من برای یک شخص عادی می نویسم.

اگر به فکر اشتغال در این بخش از بازاریابی اینترنتی هستید ، در اینجا چند ویژگی وجود دارد که فکر می کنم برای هر سئو مهم است.

ویژگی های سئو

از آنجا که SEO ترکیبی از فناوری و بازاریابی است ، SEO باید مهارت های فنی و بین فردی داشته باشد.

برنامه نویس:اگرچه ممکن است از یک توسعه دهنده وب سایت بخواهید مواردی مانند پیاده سازی تغییراتی را که در یک وب سایت پیشنهاد کرده اید انجام دهد ، اما در پایان روز باید بدانید که وب سایت چگونه کار می کند و برای این کار باید برخی از ویژگی های توسعه دهنده را داشته باشید. جنبه های فنی و غیر فنی بسیاری وجود دارد که ممکن است مانع خزیدن مناسب سایت شما توسط موتورهای جستجو شود که شما باید از آنها آگاه باشید. طبق گفته من ، SEO باید ابتدا در چند ماه اول به عنوان توسعه دهنده وب سایت فعالیت کند. آنها باید حداقل یک زبان نشانه گذاری را بدانند که به وضوح HTML باشد ، یک زبان برنامه نویسی سمت مشتری مانند JavaScript ، دانش سیستم مدیریت پایگاه داده (DBMS) مانند MySQL ، یک زبان برنامه نویسی سمت سرور مانند PHP ، CMS را می گوید وردپرس و برخی از دانش سرورها. در سال های اولیه من به مدت 3 ماه روی این کار کردم.

نویسنده محتوا: در شغل خود به عنوان یک سئو ، از شما خواسته می شود که محتوای وب سایت را بنویسید یا حداقل مقاله یا نشریات مطبوعاتی را به وبلاگ یا بازار عرضه کنید. هنگام انجام سئو در صفحه باید عنوان ، متا تگ ها و غیره را تایپ کنید. با پیشرفت رسانه های اجتماعی ، به طور کلی باید در ارتباط با مردم نیز خوب باشید.

تاجربه عنوان SEO ، ممکن است مجبور شوید وب سایتهای مرتبط با مشاغل مختلف را بهبود ببخشید. آلبرت انیشتین یک بار گفت: “اگر نمی توانید آن را به سادگی توضیح دهید ، آن را به اندازه کافی درک نمی کنید.” اگر تجارت را درک نکردید ، نمی توانید وب سایت آنها را بهبود ببخشید. برای انجام کارها باید برخی از خصوصیات کارآفرینی و کسب و کار خوب داشته باشد. شما همچنین باید مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشید. مهارت های ارتباطی نه تنها در دستیابی به پیوندها نقش مهمی دارند بلکه در توضیح امور و ترغیب مشتریان نیز مؤثر هستند.

هنرمندفناوری نوآوری پیشرفت می کند. موتورهای جستجو دائماً الگوریتمهای خود را تغییر می دهند تا محتوای غیرمجاز را کنترل کنند و مناسب ترین نتیجه را در اختیار کاربران خود قرار دهند. بنابراین SEO یک زمینه پویا و در حال تحول است. اگر می خواهید در این زمینه برتر باشید ، باید مبتکر باشید و هنرمندان فارغ از هنرمند ، خلاق باقی بمانند. سئو علم و هنر است ، بنابراین شما باید از ویژگی های یک هنرمند نیز برخوردار باشید.

ریاضی دان و آماری: من می دانم که افراد با شنیدن ریاضی و آمار دچار یک شکست عصبی می شوند ، اما در پایان روز باید نشان دهید که تلاش های شما به چیزی منجر شده است یا خیر؟ آیا بازاریابی آنلاین برای این تجارت کار می کند یا نه؟ برای این کار شما باید از ابزارهای تحلیلگر وب استفاده کنید تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل. از شما خواسته شده است که محاسبات خود را انجام دهید ، روند را مشاهده کرده و پیش بینی کنید و دلایلی را برای اینکه چرا یک چیز خاص کار می کند یا چرا عملی نشده است بیان کنید. براساس این داده ها ، در صورت لزوم باید استراتژی را برای سه ماهه یا سال آینده پیشنهاد دهید. به همین دلیل SEO دارای ریاضیات و آمارشناس نیز هست.

به علاوه ، آنها نیز باید آن را تملک کنند مهارت خواندن خوبخواندن باید سرگرمی آنها باشد. صرف نظر از همه اینها باید باشد سئو هیجان زده.

من این مقاله را نوشتم و با توجه به دانش ، تجربه و درک این زمینه ، ویژگی های سئو را ذکر کردم. من می دانم که SEO زیادی در آنجا وجود دارد که تجربه و دانش بسیار بیشتری در این زمینه دارند. امیدوارم دانش خود را به این مقاله اضافه کنند و خوشحالم که نظرات خوب آنها را می شنوم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا