دنیای وب

چگونه یک شرکت طراحی وب انتخاب کنیم؟

شرکت طراحی وب سایت

افراد زیادی در اینترنت وجود دارند که خود را طراح وب و شرکت های طراحی وب می نامند. بسیاری از افراد این کار را برای تفریح ​​، به عنوان سرگرمی یا پاره وقت انجام می دهند. شرکت های طراحی وب تمام وقت راهی برای پیشرفت هستند .. شرکت های طراحی وب که این کار را به صورت زنده انجام می دهند ، پروژه شما را بسیار جدی می گیرند. اطمینان حاصل کنید که شرکت طراحی وب شما تحقیقات کافی درباره فن آوری های اینترنت انجام می دهد.

5 مرحله ثابت برای یافتن یک شرکت طراحی وب مناسب برای شما

1. نیازهای خود را ارزیابی کنید:

یک شرکت طراحی وب حرفه ای به جای همکاری با شما ، با شما همکاری خواهد کرد. این به شما در تعریف الزامات سازمان کمک می کند. با این حال ، شما باید یک ایده اساسی در مورد آنچه وب سایت شما می تواند برای شما انجام دهد ، داشته باشید. آیا این یک کاتالوگ آموزنده خواهد بود؟ آیا مشتری های جدیدی جذب می کند؟ آیا این ارتباط با مشتریان موجود شما را تقویت خواهد کرد؟ آیا این نیازهای کارگران شما را تأمین می کند؟

چند مورد اولیه لازم است که سازمان شما باید بداند:

مخاطبان وب سایت در نظر گرفته شده

هدف در نظر گرفته شده از پروژه

بودجه پیش بینی شده برای وب سایت

چگونه پروژه در یک شرکت / برنامه بازاریابی بزرگتر قرار می گیرد

افراد / ادارات در سازمان شما مسئول پروژه هستند

این الزامات اولیه به شما کمک می کند تا مناسب ترین شرکت طراحی وب را برای پروژه خود پیدا کنید. شما باید آن را به عنوان پایه ای برای ارزیابی هر شرکت طراحی وب طراحی کنید و از آن استفاده کنید. این سند به عنوان استاندارد شما برای اندازه گیری هر شرکت طراحی وب است.

2. ایجاد لیست:

برای یافتن یک شرکت طراحی وب می توانید از روش های زیادی استفاده کنید. هنگام انتخاب روشی برای جستجوی یک شرکت طراحی وب ، نقاط قوت و ضعف وجود دارد. ترکیب رویکردهای مختلف بهترین شرط بندی برای تعقیب یک شرکت طراحی وب برای پروژه شما خواهد بود.

وب سایت های رقبا:

به دنبال وب سایت های موسسات مورد علاقه خود ، به خصوص وب سایت های رقبای خود باشید. بعضی اوقات مجبورید وب سایتهای دیگری غیر از صنعت خود را جستجو کنید. بیشتر ، شرکت طراحی وب شامل اعتبار وب سایت (به عنوان مثال: توسعه یافته توسط 4MDESIGNERS). شما به سادگی می توانید به وب سایت شرکت طراحی وب مراجعه کرده و تحلیل خود را ادامه دهید. اگر نمی توانید اعتبارات موجود در سایت را پیدا کنید ، لطفاً با این سازمان تماس بگیرید و از شرکت طراحی وب که مسئولیت وب سایت را برعهده دارد بپرسید؟ حداقل می توانید در مورد آن شرکت طراحی وب از سازمانی که با آنها ارتباط برقرار خواهید کرد ، اظهار نظر کنید.

از حلقه اجتماعی و خانواده خود بپرسید:

از دوستان ، همکاران و خانواده خود در مورد شرکت طراحی وب سایت که وب سایت خود را طراحی کرده است ، سوال کنید یا اینکه آیا آنها برای شرکت طراحی وب سایت دیگری توصیه می کنند. درمورد شرکت طراحی وب سایت و وب سایتی که برای آنها ایجاد کرده اید چه چیزی را دوست دارند یا دوست ندارند ، بدانید. تعداد کمی از شرکتها وقتی وظیفه شروع و پایان کار را به آنها اختصاص داده اند ، نتایج بهتری را تولید می کنند ، در حالی که معدودی تمایل به انجام یک کار خاص دارند.

3. لیست کوتاه

با نگاهی به موارد فوق ، سازمان شما باید یک لیست کوتاه از 4-5 شرکت طراحی وب مناسب برای پروژه شما ایجاد کند.

ارزیابی کار آنها:

وقتی ارزیابی فوق انجام شد ، بدین معنی است که شما باید نمونه کارها آنها ، نوع وب سایتی را که آنها ایجاد کرده اید ارزیابی کنید. اگر می خواهید محصولات را بصورت آنلاین بفروشید ، باید به دنبال یک شرکت طراحی شده برای راه حل های تجارت الکترونیکی اثبات شده باشید.

ضروری است که به دنبال مشاغل شرکت طراحی وب باشید تا بتوانید توانایی ها و استانداردهای کیفیت آن را ارزیابی کنید. برای رسیدن به عرشه ، وب سایت لازم نیست خیلی چشمک زن یا تعاملی باشد ، اما باید از طراحی طراحی شرکت طراحی وب قدردانی کنید. همچنین ، شرکتی را استخدام کنید که از صنعت شما آگاهی داشته باشد.

هنگام ارزیابی شرکت های طراحی وب ، به موقعیت جغرافیایی مشتریان خود توجه کنید. یک شرکت طراحی وب سایت که در بسیاری از مناطق جغرافیایی با مشتریان همکاری داشته است ، رویکرد جهانی تری به وب سایت شما خواهد داشت.

از مستقلات خودداری کنید:

برای طراحی و توسعه وب سایت سازمان خود ، پروژه ای را برای پروژه خود به صورت مستقل مشخص نکنید. پیدا کردن شخصی که بتواند تمام عناصر توسعه ، بازاریابی بصری ، فنی و وب را که دارای حضور مؤثر در وب هستند اداره کند ، نادر است. علاوه بر این ، با اتکا به یک فرد ، اگر اتفاقی برای آن فرد بیفتد ، سازمان شما در خطر از دست دادن وقت و هزینه است؟

سایر محصولات / خدماتی را که یک شرکت طراحی وب می تواند ارائه دهد ، شناسایی کنید

یک شرکت طراحی یا خدمات با چه ارزش افزوده می تواند ارائه دهد؟ بازاریابی اینترنتی و ارتقاء وب سایت؟ خبرنامه یا کمپین های ایمیل؟ اگر سازمان شما در حال حاضر با یک آژانس طراحی چاپ سر و کار ندارد ، به عنوان مثال ، این ممکن است عاملی برای برخورد با یک گروه از گروه دیگر باشد. به همین ترتیب ، اگر سازمان شما بخواهد وب را برای برخی از سیستم ها یا فرآیندهای موجود خود فعال کند ، می تواند یک بانک اطلاعاتی و توسعه نرم افزار ارائه دهد؟

در طی این مرحله ، سازمان شما باید با شرکت های بالقوه طراحی وب سایت که در لیست کوتاه لیست شده اند ارتباط برقرار کند.

4. نقل قول / پیشنهادات خود را دریافت کنید

یک شرکت طراحی وب خوب همیشه آماده ارائه پیشنهادی برای وب سایت شما همراه با برنامه خاص ، تحویل ها ، شرایط و ضوابط است. هنگام ارزیابی پیشنهاد ، ببینید که چگونه آنها با استفاده از وب سایت و اسناد دیجیتالی آنها با شما ارتباط برقرار می کنند.

برای هر ارائه لیست ، متشکل از نقاط قوت و ضعف ، و نقاط قوت و ضعف شرکت طراحی وب مربوطه را بر اساس سایر مطالب آن (وب سایت ، نمونه کارها ، بروشور ، مطالعه موردی و غیره) حفظ کنید.

5. ارزیابی پیشنهاد

بعد از اینکه سازمان شما تمام پیشنهادات را دریافت کرد ، آنها را با یکدیگر مرور و مقایسه کنید. آنها از نظر عرضه چگونه عمل می کنند؟ آیا آنها مسیرهای ارتقاء یافته ای را برای پروژه شما ارائه می دهند و از نیازهای اهداف اعلام شده بالاتر پیشی می گیرند؟

6. به جلو فکر کنید.

طی یک سال گذشته ، بسیاری از شرکت های طراحی وب با اندازه های مختلف ظاهر شده ، بسته شده و یا محدود به فعالیتهای خود می پردازند. مهم است که از شرکت طراحی وب خود در مورد رابطه طولانی مدت سؤال کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا