دنیای وب

چگونه یک طراح وب مناسب برای تجارت خود انتخاب کنیم

بیش از 81٪ از افراد قبل از خرید به صورت آنلاین اطلاعات مربوط به یک محصول یا خدمات را جستجو می کنند. تجارت شما باید آنلاین باشد و به طور موثر طراحی شود تا به نتیجه دلخواه خود برسید. به عنوان یک مالک انفرادی یا صاحب مشاغل کوچک ، می توانید برای ایجاد ، نگهداری و ارتقا website وب سایت خود با چه کسی کار کنید. مسیرهای مختلفی وجود دارد که می توانید هنگام ساخت سایت خود انتخاب کنید ، بنابراین چگونه انتخاب صحیح را برای خود و تجارت خود تعیین می کنید؟

در حالی که وب پر از گزینه های بیشتر و بیشتر برای وب سایت های سریع و کثیف است ، شما واقعاً آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. یک پیشنهاد خاص یا یک الگوی رایگان ممکن است ایده خوبی به نظر برسد ، اما اگر واقعاً می خواهید از وب به طور موثر استفاده کنید ، ارزش این را دارد که با یک متخصص که می تواند به شما در پیمایش آب کمک کند همکاری کنید. به یاد داشته باشید ، یک وب سایت موثر می تواند تجارت شما را به همراه داشته باشد اما یک وب سایت بد (و بله ، حتی برخی از سایت های با دید جذاب بد) می تواند مشتریان بالقوه را از آن دور کند. در اینجا نکاتی اثبات شده برای کمک به شما در یافتن یک متخصص مناسب آورده شده است.

از همکاران خود بپرسید

آیا افرادی در شبکه شما هستند که وب سایت های پویایی داشته باشند و نتایج را ارائه دهند؟ در این صورت ، از آنها درخواست مراجعه کنید. هیچ کاری حدس و گمان اولیه را از کار استخدام یک طراح وب سریعتر از شروع با 2-4 توصیه از همکاران معتمد نمی گیرد.

در سخنرانی ها شرکت کنید

جلسات انجمن حرفه ای با سخنرانان عالی فراوان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرایند برنامه ریزی وب ، برخی از سخنرانی ها را توسط کارشناسان ارائه دهید. شما نه تنها با تحصیلات بیشتر روگردانی می کنید بلکه اگر گوینده (ها) از شما پشتیبان تهیه کنند می توانید همزمان با یک نفر تماس بگیرید.

در مورد اهداف خود شفاف باشید

می خواهید وب سایت شما برای تجارت شما چه کاری انجام دهد؟ چه اهدافی را برای این قسمت از استراتژی کلی بازاریابی خود تعیین کرده اید؟ قبل از اینکه به طور عمیق به توسعه وب سایت بپردازید ، مهم است که در مورد عوامل محرکه وب سایت خود روشن باشید. این جهان “یک اندازه متناسب با همه” نیست و شفافیت کلید واقع بینانه بودن در مورد اهداف ، بودجه و نتایج دلخواه شماست. اگر 100٪ واضح نیستید ، انجام کمی مشاوره در وب سایت ممکن است به شما کمک کند تا در درازمدت در وقت ، تلاش و پول خود صرفه جویی کنید.

نیازهای خود را واضح بیان کنید

این کمک می کند تا برخی از برنامه ریزی های خود را از قبل انجام دهید. به چه نوع خدماتی نیاز دارید؟ آیا برای طراحی لوگو به یک طراح گرافیک نیاز دارید؟ آیا برای ایجاد ظاهر و احساس وب سایت خود به یک طراح وب سایت نیاز دارید؟ آیا شما به یک برنامه نویس وب نیاز دارید که بتواند همه چیز را برنامه نویسی کند و به نتیجه برساند؟ آیا شما به یک مشاور بازاریابی اینترنتی نیاز دارید که بتواند به شما کمک کند تاکتیک هایی را که باید در تجارت خود استفاده کنید راهبردی کنید؟

گرچه به نظر می رسد همه این س overالات طاقت فرسا است ، اما نیازی به این سوال نیست. برای استخدام فرد مناسب نیازی به دانستن همه ظرافت ها نیست. فقط بدانید که بسیار نادر است که یک نفر را پیدا کنید که بتواند به طور موثر همه این نقش ها را انجام دهد. معمول ترین آن نیاز به کار با چندین نفر برای انجام کار است. اگر می خواهید شخص دیگری نگران جزئیات و هماهنگی باشد ، یک متخصص را انتخاب کنید که به تیمی از متخصصان دسترسی داشته باشد تا روند کار برای شما روان باشد. سپس شما بهترین ها را از همه جهان می گیرید.

سوالات خود را بپرسید

قبل از استخدام شخصی ، بخواهید به طور خلاصه از طریق تلفن با او ملاقات کنید. اکثر کارشناسان موافقت می کنند که یک گپ کوتاه بزنند تا درباره نیازهای شما و چگونگی کمک به آنها بیشتر بدانند. در این مدت با هم ، از پرسیدن سوال خجالتی نباشید. به یاد داشته باشید که هر دو در حال ارزیابی صحیح ارتباط و تجربه یکدیگر هستید. برخی از س toالات برای پرسیدن شامل موارد زیر است:

  • چه مدت وب سایت می ساختید؟
  • آیا می توانید در شرکت / تیم خود به سایر تخصص ها (هنرمندان ، کارشناسان جستجوگرها و غیره) دسترسی پیدا کنید؟
  • آیا می توانید چند نمونه کار اخیر را که برای شرکت های دیگر انجام داده اید با من در میان بگذارید؟
  • چه چیزی شما را متمایز می کند و چه چیزی ارائه می دهد؟ چه چیزی شما را از دیگران در انجام کارهای مشابه متمایز می کند؟
  • آیا شما یک فرایند سازمان یافته و راهنمای برنامه ریزی وب سایت را دنبال می کنید؟

اکنون و بعداً درباره بودجه صحبت کنید

بندرت می توان کسی فوراً برآورد دقیق و دقیقی از شما ارائه دهد. وقتی کسی از من می پرسد “هزینه یک وب سایت چقدر است؟” من به آنها می گویم مثل این است که یک معاملات مسکن می گوید شما می خواهید خانه ای بخرید و شما می پرسید “چقدر هزینه دارد؟” خوب بستگی دارد ، آیا خانه بزرگ است یا کوچک ، در ساحل یا حومه شهر ، از کیفیت ابتدایی یا سربار و غیره برخوردار است.

با این حال ، قطعاً می خواهید در مورد بودجه خود با متخصص وب خود صحبت کنید. مهم نیست که کسی بتواند صدها زنگ و سوت را تحویل دهد اگر هیچ استراتژی آگاهانه ای در پشت این ویژگی ها وجود نداشته باشد و توانایی پرداخت آنها را ندارید. در جلسه اولیه ، از محدوده هزینه انجام پروژه های مشابه شما بپرسید. در مرحله بعد ، هرچه بیشتر اطلاعات فراهم کنید تا بتوانید برآورد و دامنه کار دقیق و دقیق پروژه خود را ایجاد کنید.

در بازار امروز ، بسته به مهارت و موقعیت مکانی ، انتظار داشته باشید هر ساعت بین 60 تا 150 دلار بپردازید. یک وب سایت ابتدایی و با کیفیت بالا 6-8 صفحه می تواند از 1000 تا 1500 دلار به راحتی کار کند. اگر می خواهید ویژگی های اضافه شده (وبلاگ ، خبرنامه یا سبد خرید) یا صفحات بیشتری ، نوشتن تبلیغات حرفه ای یا محتوای پیشرفته (فیلم ، صدا و غیره) داشته باشید ، انتظار داشته باشید که هزینه ها بیشتر شود.

از آنها بپرسید چگونه به شما صورتحساب می دهند تا بتوانید بر اساس آن برنامه ریزی کنید. همچنین ، از آنها بپرسید که چگونه هرگونه درخواست شغلی اضافی را اداره می کنند تا در شرایطی که ممکن است هزینه پروژه افزایش یابد ، روشن شوید.

در مورد نگهداری مداوم بحث کنید

با طراح خود در مورد نحوه برنامه ریزی برای نگهداری سایت در آینده صحبت کنید. وب سایتی که هرگز به روز نمی شود به نظر می رسد یک لباس قدیمی است. نه یکپارچهسازی با سیستمعامل ، این فقط در مورد بسیاری از عدم تعهد شما به تجارت شما صحبت می کند. گزینه های زیادی در هنگام بروزرسانی و نگهداری سایت در دسترس شما قرار دارد. برای به روزرسانی مداوم می توانید خدمات شخص دیگری را حفظ کنید. یا اگر می خواهید این کار را خودتان انجام دهید ، می توانید یک سایت CMS ایجاد کنید یا آن را برای کار با برنامه ای مانند Adobe Contribute پیکربندی کنید. در ابتدا در مورد اهداف خود آشکار و آزادانه با آرایشگر خود صحبت کنید و هر سوالی دارید بپرسید. این امر به برنامه ریزی ، گزینه های بستر و هزینه نهایی ساخت سایت کمک می کند.

برای شخص مناسب ارزش قائل است

به یاد داشته باشید که مستقیماً با این شخص سر و کار خواهید داشت ، بنابراین از مناسب بودن آنها اطمینان حاصل کنید. این فرد باید علاقه شدیدی به شما و موفقیت در کسب و کار شما ابراز کند و بتواند به طور آشکار و م withثر با شما ارتباط برقرار کند. س Quesالاتی که می توانید از خود بپرسید شامل موارد زیر است:

  • آیا دوست دارم با این شخص صحبت کنم؟
  • آیا آنها سوالات زیادی در مورد من و تجارت من می پرسند؟
  • آیا آنها حاضرند به س questionsالات پاسخ دهند؟
  • آیا آنها می کوشند تا به زبانی که من می توانم درک کنم چیزها را برای من توضیح دهند (اصطلاحات اصطلاحات فنی را کاهش دهیم)؟
  • آیا آنها پاسخ می دهند (پاسخ به ایمیل ، تعیین وقت برای صحبت کردن ، رسیدن به یک قرار ملاقات)؟

مانند بسیاری از موارد ، به غرایز خود اعتماد کنید. اگر چیزی از نظر فرد درست به نظر نرسد ، ممکن است برای شما مناسب نباشد. بله ، طراح وب شما باید یک متخصص فن آوری باشد ، اما اگر او همچنین نمی تواند با شما ارتباط برقرار کند و تجارت شما را درک کند ، احتمال رضایت شما از نتایج نهایی بسیار ناچیز است.

زمان سنجی

یک وب سایت موثر برای برنامه ریزی و ساخت زمان می برد. انتظار سرویس فوری را نداشته باشید. یک طراح خوب غالباً برنامه کاملی برای مشتریان موجود در نظر گرفته است و اتفاق غیرمعمولی نیست که حداقل چند هفته قبل از شروع پروژه صبر کنید. شما می دانید بهترین رستوران هایی که باید در صف یک میز صبر کنند چگونه هستند؟ این مورد در مورد طراحان وب نیز صدق می کند.

قبل از شروع یک پروژه ، شما باید یک برنامه پروژه مشخص با تاریخ و تاریخ تحویل داشته باشید تا در مورد نقاط عطف ، پرداخت و انتظارات روشن باشید. این انتظارات شامل مسئولیت پذیری مشترک همه افراد درگیر است – اطلاعاتی که باید در اختیار تیم قرار دهید و اطلاعاتی که تیم به شما می دهد. طول می کشد 6 تا 12 هفته یا بیشتر پروژه های وب سایت بسته به در دسترس بودن و پیچیدگی ، غیر معمول نیست.

حقوق خود را بدانید

تعدادی از جزئیات کوچک وجود دارد که اکثر صاحبان مشاغل نمی دانند هنگام استخدام یک طراح وب بررسی کنند. در اینجا برخی از جزئیات مهم وجود دارد که می خواهید مطمئن شوید در قرارداد کاری خود با آنها سر و کار دارید:

  • اگر طراح نام دامنه شما را از طرف شما ثبت کرده است ، مطمئن شوید که در لیست قرار گرفته اید و نام دامنه را متعلق به خود دارید.
  • پس از اتمام پروژه و پرداخت نهایی ، شما حق چاپ کلیه تصاویر ایجاد شده برای سایت و خود سایت را دارید (به جز تصاویر ذخیره شده که حق استفاده از آنها را دارید ، هنرمند اصلی حق چاپ اثر را حفظ می کند). این شامل هر اثر هنری ایجاد شده برای شرکت شما (آرم و غیره) است
  • هرچه آنها برای شما ایجاد کرده اند از طراح خود فایلهای هنری مبتنی بر وکتور را بخواهید تا بتوانید در آینده از آنها به راحتی استفاده کنید.
  • لیستی از کلیه ورودهای سایت ، حساب و رمزهای عبور برای سوابق خصوصی خود را دریافت کنید حتی اگر خودتان قصد نگهداری سایت را ندارید.

وب سایت شما برای تجارت شما حیاتی است. این هزینه می کند که زمانی را برای ملاقات با طراحان بالقوه وب سایت اختصاص دهید و مطمئن شوید که آنها برای کسب و کار شما مناسب هستند. برای ایجاد یک وب سایت موثر برای کسب و کار شما به مواردی بیش از توانایی ساخت یک صفحه وب نیاز است. با یک برنامه ریزی و تحقیق مناسب ، می توانید اطمینان حاصل کنید که فرد و تیم مناسبی را برای اهداف ، برنامه و بودجه خود انتخاب کرده اید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا