دنیای وب

چگونه یک فروشنده لباس روح را برای پروژه مدرسه خود انتخاب کنید

همه ساله ، گروه جدیدی از داوطلبان والدین مسئولیت جمع آوری بودجه و تبلیغات برای دبیرستان های محلی ، دبیرستان ها ، مدارس ابتدایی ، کلوپ های تبلیغاتی یا سازمان های PTA و PTO را بر عهده می گیرند. اولین کار اغلب برنامه ریزی ، تولید و فروش لباس های روحی مدرسه است.

در اینجا سؤالات مهمی وجود دارد که می توانید از چاپگرهای روی صفحه نمایش یا گلدوزی استفاده کنید ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که یک فروشنده قابل اعتماد برای تهیه پروژه دارید که پروژه شما را به موقع ، مشخصات و بودجه تحویل دهد.

چند سال را در کار خود گذراندید؟ نیازی به آزمایش با یک تازه کار نیست ، زیرا تعداد زیادی از چاپگرهای صفحه نمایش و گلدوزی وجود دارد.

آیا می توانید برخی از منابع را ارائه دهید لطفا؟ هر ارائه دهنده لباس معتبر زینتی باید منابع زیادی را در دسترس داشته باشد. در واقع ، آنها باید منابع خود را بصورت آنلاین در دسترس قرار دهند تا نیازی به سؤال نباشد.

آیا به کارهای هنری کمک خواهید کرد؟ یافتن آثار هنری با کیفیت بالا ممکن است بزرگترین چالش شما باشد. اگر هیچ کس در تیم شما نمی تواند یک اثر هنری بردار تولید کند ، ببینید فروشنده می تواند یا خیر.

آیا هزینه ای برای پشتیبانی از هنر گرافیک وجود دارد؟ همیشه هزینه اضافی وجود دارد. اگر از برنامه هنری برداری مانند Adobe Illustrator یا Coreldraw استفاده نمی کنید ، ممکن است فروشنده نیاز به بازگشت آثار هنری شما داشته باشد.

آیا هزینه راه اندازی وجود دارد؟ این حالت معمولاً در مواردی اتفاق می افتد ، مگر اینکه به مقدار بسیار زیادی یا یک طرح بسیار ساده نیاز داشته باشید.

آیا می توانم قبل از چاپ مورد یا گلدوزی ، طرح را ببینم؟ معمولاً چاپگر صفحه می تواند یک فایل الکترونیکی تهیه کند و ابزار گلدوزی می تواند نمونه بخیه را فراهم کند.

زمان پاسخ شما چقدر است و آیا بسته به اندازه درخواست یا زمان سال تفاوت دارد؟

آیا هزینه های اضافی برای سفارشات عجله وجود دارد؟ چه چیزی سفارش عجولانه را تشکیل می دهد؟

آیا هزینه حمل و نقل و / یا حمل و نقل وجود دارد؟

آیا پیش پرداخت لازم است یا می توانید صورتحساب را به مدرسه ارسال کنید؟ آیا مالیات فروش را متحمل خواهم شد یا می توانم فرم معافیت مالیاتی غیرانتفاعی خود را ارسال کنم؟

آیا می توانم نقل قول مفصل و مکتوب داشته باشم؟ هر چاپگر صفحه نمایش ، گلدوزی شده یا عرضه کننده محصولات تبلیغاتی همیشه باید یک نقل قول مفصل و کتبی ارائه دهد که به وضوح اعتبار آنها را نشان می دهد.

آیا برگه سفارش سفارشی ارائه می دهید؟ بیشتر فروشندگان با تجربه دارای برگه ای هستند که به شما در ردیابی اندازه ها ، سفارشات و پرداخت ها کمک می کند.

آیا می توانید یک فروشگاه آنلاین تهیه کنید؟ اگر برای سفارشات فردی نیاز به سفارش و ارسال آنلاین دارید ، به یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید. لازم نیست به یک منبع اینترنتی ملی بروید. اکثر شرکت های محلی نیز می توانند این خدمات را به شما ارائه دهند. فقط بپرس!

آیا هزینه اضافی برای تنظیم مجدد وجود دارد؟ گلدوزی ها همیشه آرم یا طرح شما را بر روی پرونده نگه می دارند ، بنابراین نیازی نیست که گرافیک های دیجیتالی بعدی را بدست آورید. با این حال ، معمولاً برای درخواست های مکرر چاپ روی صفحه ، هزینه تنظیم وجود دارد.

این چهارده سؤال به شما کمک می کند تا با صلاحیت فروشنده نامزد معرفی شده احساس راحتی کنید و آنها به شما در انتخاب بهترین شریک زندگی برای پروژه پوشیدن معنوی کمک می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا