دنیای وب

چگونه یک مربی بازاریابی می تواند از ترتیبات نشستن استراتژیک برای ایجاد رابطه استفاده کند؟

هنگامی که یک مشاور بازاریابی با مشتری بالقوه ملاقات می کند ، مهم است که چه کسی و کجا نشسته است؟ چیدمان صندلی های زن به مرد یا زن به زن و زن به زن بسیار مهم است.

در اینجا دلیل مهم این است …

بیایید ابتدا در مورد مهمترین جنبه نشستن صحبت کنیم ، عبارت است از:

اگر به جای یک فرد چپ دست با یک فرد راست دست کار می کنید ، می خواهید از سمت راست دورتر باشید.

دلیل آن این است که وقتی به شما نگاه می کنند ، مغز چپ آنها را بیشتر فعال می کند. مغز چپ آنها کمی منطقی تر ، کمی خطی تر است و می تواند با منطق و تفکر منطقی ترغیب شود.

مغز مناسب نوعی انبار حافظه عاطفی ، زندگی نامه ، احساسات و همه موارد است.

و همه چیز عالی است اما شما واقعاً نمی خواهید همه این احساسات پرشور را از بین ببرید و همه این موارد زمانی است که با شخصی در یک نمایشگاه آشنا می شوید زیرا اگر این کار را انجام دهید ، احتمالاً احساسات بد و خاطرات بد را تحریک خواهید کرد.

شدیدترین احساسات مردم منفی است و این شرم آور است اما واقعاً اینگونه است. بنابراین اولین کاری که شما انجام می دهید ، صرف نظر از اینکه او کیست ، سعی کنید از حق او دور باشید ، اگر به حق باشد.

اگر با مردان سر و کار دارید ، بهتر است خیلی نزدیک نباشید. مردها می خواهند حدود 6 فوت بین یکدیگر باشد.

بنابراین اگر بین یک میز کوچک و یک غرفه بزرگ انتخاب دارید ، باید یک غرفه بزرگ را انتخاب کنید.

اگر بین غرفه و میز حدود 4 ، 5 ، 6 فوتی که مردم از یکدیگر فاصله دارند ، انتخاب دارید ، می خواهید این کار را انجام دهید.

اگر در یک میز کوچک باشید ، مردان بسیار ناخوشایند خواهند بود. بچه ها بسیار پرخاشگر هستند ، بنابراین اگر می توانید سخنرانی خود را در زاویه مناسب انجام دهید ، به عبارت دیگر پسر در موقعیت A است و شما در ساعت 3:00 به سمت راست او هستید ، این عالی است.

بنابراین شما مانند یک زاویه 90 درجه هستید و منطق شما این است که می توانید نمونه کارهای خود یا ارائه پاورپوینت یا هر آنچه می خواهید به او نشان دهید را به او نشان دهید.

شما نمی خواهید خیلی به او نزدیک باشید اما نمی خواهید مستقیم از آن طرف صفحه شطرنج باشید ، زیرا بچه ها خیلی سخت مقابل می آیند.

از طرف دیگر ، زنان مانند موجودات روابط هستند. آنها می خواهند مستقیماً روبروی یکدیگر قرار بگیرند ، صحبت کنند و به یکدیگر نگاه کنند. آنها تماس چشمی طولانی دارند. آنها دوست دارند بسیار نزدیکتر از مردان باشند.

اگر یک زن یک زن دیگر را دوست داشته باشد می تواند 4 فوت یا یک زن دیگر 3 و نیم فاصله داشته باشد و هیچ مشکلی برای این کار وجود ندارد.

چهره به چهره بهترین عملکرد را دارد.

جالب اینجاست که برای خانمها آنها می توانند در کنار یکدیگر ، بسیار نزدیک باشند و شما می توانید با ارائه یک فروش ، فروش را از یک سمت دیگر انجام دهید. شما نمی توانید این کار را با یک پسر انجام دهید. کار نخواهد کرد

به هر حال ، این تا حدودی به اتصال بستگی دارد.

اگر در یک میادین ورزشی هستید ، اگر در بیس بال هستید و کنار یک پسر نشسته اید ، می توانید در مورد کار صحبت کنید و معامله را انجام دهید ، مشکلی نیست.

اما اگر فرصتی برای حضور در مکان دیگری دارید ، مانند دوری از این پسر ، من نمی توانم این کار را در زمین بیس بال انجام دهم. اگر به Cubs بروم ، من در صندلی کنار آن نشسته ام و می توانیم آنجا تجارت کنیم زیرا ما جوان هستیم و می دانیم که عالی است و ما عمداً کنار هم نشسته ایم.

ما خیلی به هم نزدیک نیستیم. اما زنان می توانند عمدا در کنار یکدیگر بنشینند و در واقع چنین کارهایی را به همان راحتی ، رو در رو انجام دهند.

شما به عنوان یک مشاور بازاریابی می خواهید هنگام ارائه سخنرانی محیطی را تا حد امکان پذیرا ایجاد کنید. زودتر در جلسه شرکت کنید تا بتوانید از نظر استراتژیک جایی را که می خواهید برنامه ریزی کنید و خود را برای موفقیت آماده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا