دنیای وب

چگونه یک مربی بازاریابی می تواند برای بستن فروش از داستان گویی استفاده کند؟

هنگام استفاده از ارائه های فروش ، گفتن به مشتریان می تواند یا ابزاری قدرتمند برای ایجاد رابطه باشد و یا می تواند صورت شما را به هم بزند.

بخوانید تا بفهمید چرا …

داستان پردازی ابزاری قدرتمند برای ایجاد روابط با مشتریان بالقوه است. دلیل اکثر مردم در استفاده کامل از این امر این است که اکثر مردم داستانهای بد را می بینند که فکر می کنند واقعاً جالب هستند.

مثالی سریع برای استناد به شما در هر دو مورد می آورم.

بیایید بگوییم تصمیم دارید داستانی را بگویید که فکر می کنید یخ بین شما و مشتری بالقوه را شکسته است. اگر به خاطر دارید داستان را گفتید و پاسخ این بود: “می دانید که چنین اتفاقی برای من افتاده است ، به جز اینکه دو برابر تعداد اتومبیل هایی که در بزرگراه تصادف کرده ام بود.”

آنگاه داستان شما به معنای هیچ چیز نیست ، یا بدتر از آن ، به ضرر بیشتری می انجامد تا خوب.

آنها احتمالاً حتی گوش ندادند.

این نوع داستان است – داستانی که شما در مقابل کسی آزمایش نکرده اید ، سعی در برقراری ارتباط و نحوه برقراری ارتباط دارید. مردم معمولاً داستانهای فروش را می گویند زیرا آنها مطمئن نیستند چه چیزی برای نمایش فروش لازم است.

از طرف دیگر ، داستان ها می توانند به نفع شما باشند.

داستان گویی به فرهنگ قبیله برمی گردد ، هنگامی که قبل از ثبت تاریخ ، از داستان سرایی برای آموزش درس و سرگرمی و حفظ حساب های تاریخی استفاده می شد.

حتی در دوران معاصر نیز اکثر مردم عاشق یک داستان خوب هستند.

وقتی روابط برقرار می کنید یا سعی در فروش مشتری می کنید ، داستان ها شما را به انسان تبدیل می کند ، به خصوص اگر داستانی را برای شخصی بی نظیر می گویید و غالباً از حس شوخ طبعی شما فاصله می گیرد.

به عبارت دیگر ، خود را انتخاب کنید!

داستانی را بگویید و اگر مرا انتخاب کردید ، باید اعتراف کنم ، اینگونه است که وقتی در تبلیغات سر به سر بودم ، فروش زیادی کردم. من بسیاری از داستانهای انتقادی را انجام داده ام.

داستان ها به مدت دو دقیقه بسیار کوتاه و بسیار باریک بودند. داستان های کوتاه باعث می شود شنونده احساس خستگی کند ، به خصوص اگر تمام موارد بسیار خوب و جالب باشد ، همه بسیار واقعی و بسیار واقعی است.

اگر شما به عنوان یک مشاور بازاریابی می خواهید راهی سریع برای برقراری ارتباط با مشتری ها داشته باشید ، یاد بگیرید که چگونه یک داستان خوب را بگویید. شما خیلی دور از رقابت حرکت خواهید کرد ، و حتی ممکن است یک رابطه مادام العمر برقرار کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا