دنیای وب

چگونه یک وب سایت موبایل برای تجارت خود ایجاد کنیم؟

در چند سال گذشته شاهد افزایش تعداد افرادی هستیم که از اینترنت با تلفن های همراه استفاده می کنند. به گفته کارشناسان اینترنت ، میزان فعلی افزایش کاربران تلفن های موبایل بیش از کاربران اینترنت دسک تاپ تا سال 2015 خواهد بود. آیا تجارت شما برای کاربران تلفن های همراه آماده است؟ شما می توانید از چندین استراتژی برای ایجاد یک سایت موبایل برای تجارت خود استفاده کنید. می توانید با یک وب سایت جدید برای تجارت خود شروع کنید یا وب سایت موجود خود را به نسخه سازگار با تلفن همراه تبدیل کنید. در اینجا چند ابزار برای ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار شما آورده شده است.

چگونه سایت های موبایل می توانند به تجارت شما کمک کنند؟

کسب و کار شما می تواند از یک وب سایت تلفن همراه بهره مند شود و برخی از مهمترین مزایا در زیر ذکر شده است.

· ویژگی مرور موبایل برای مشتریان شمابرای مشتری بسیار آسان است که کالایی را در دستگاه تلفن همراه خود سفارش دهد. با تعداد زیادی از مشتریان تلفن های هوشمند ، وب سایت تلفن همراه برای کسب و کار شما یک تجربه مرور عالی را تضمین می کند.

· تعامل اجتماعی را افزایش دهید: طبق تحقیقات ، کاربران دستگاه های تلفن همراه تمایل دارند داده ها و وب سایت ها را بیشتر از کاربران دسک تاپ به اشتراک بگذارند ، این بدان معنی است که وب سایت تلفن همراه شما پاسخ بهتری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دریافت خواهد کرد.

· پیشنهادات ویژه را در سایت خود تبلیغ کنیدمی توانید از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کوپن به مشتریان به صورت آنلاین استفاده کنید. با این حال ، شما باید صفحات رسانه های اجتماعی خود را برای بازدید کنندگان تلفن همراه بهینه کنید. یک وب سایت موبایل با تمام این ویژگی ها همراه است و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تجارت خود را به بازار عرضه کنید.

3 ابزار برای ایجاد یک وب سایت تلفن همراه برای مشاغل خود

ابزارهای زیادی به صورت آنلاین برای ایجاد وب سایت های موبایل در دسترس است و استفاده از آنها بسیار آسان است. بیایید پروژه وب سایت خود را شروع کنیم.

· Onbile.com: Onbile.com به شما امکان می دهد ظرف 5 دقیقه سایتی ایجاد کنید. شما یک رابط کاربری آسان برای ساخت سایت خود خواهید گرفت. شما می توانید از بین 13 الگوی موجود در فروشگاه آنها انتخاب کنید. برای هدایت مشتری به سایت تلفن همراه خود ، باید یک اسکریپت سفارشی جایگذاری کنید.

· MobilePress.co.za: آیا از وردپرس برای وب سایت مشاغل خود استفاده می کنید؟ MobilePress به شما امکان می دهد یک تم موبایل برای وب سایت خود ایجاد کنید. با نصب و فعال سازی این افزونه می توانید سایت خود را ایجاد کنید.

· Mobify.me: Mobify به شما امکان می دهد یک سایت تلفن همراه با رابط GUI ایجاد کنید. کمتر از چند دقیقه طول می کشد تا وب سایت خود را ایجاد کنید. شما می توانید از بین نسخه رایگان یا پولی Mobify یکی را انتخاب کنید.

مهم است که وب سایت خود را به طور مکرر بررسی کنید تا از هر گونه مشکل فنی جلوگیری کنید. از این ابزارها استفاده کنید و فقط در عرض چند دقیقه آماده فعال شدن در سایت خود خواهید بود!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا