دنیای وب

چگونه یک ویدیوی تبلیغاتی ویروسی در برنامه شما می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد؟

امروزه صنعت اپلیکیشن موبایل به قدری رقابتی شده است که راه اندازی اپلیکیشن های جدید و جذب کاربران آن بسیار دشوار شده است. یکی از دلایل قابل قبول بسیاری که امروزه پشت این موضوع وجود دارد، این است که اگر از اپ استور بازدید کنید، میلیون ها و میلیون ها برنامه زنده را در آن پیدا خواهید کرد. بنابراین، درک این موضوع آسان است که اگر نتوانید یک ورودی چشمگیر ایجاد کنید، جلب توجه کاربران دشوار می شود. یکی از آخرین روندها در شناخت اپلیکیشن خود برای کاربران، ارسال یک ویدیوی معرفی در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی و محبوب کردن آن است. تعجب می کنید که چگونه این می تواند به شما کمک کند؟ برای دانستن بیشتر در مورد آن به خواندن ادامه دهید.

تبلیغ ویدیویی 30 ثانیه

شکی نیست که امروزه ایده یک ویدیوی 30 ثانیه ای در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی موجود بسیار محبوب شده است. شما نمی توانید این واقعیت را انکار کنید که هیچ تاثیری بزرگتر از نتیجه قابل مشاهده وجود ندارد. بنابراین، ساختن ویدیو به شیوه ای جذاب به گونه ای که بتواند در وهله اول به راحتی توجه کاربر را به خود جلب کند، بسیار مهم است. هنگامی که این ویدیوی تبلیغاتی در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی بسیار محبوب شد، این احتمال وجود دارد که برنامه شما هنگام ارسال آن در فروشگاه توجه کاربران را به خود جلب کند.

مشارکت مخاطب

مزیت اصلی چنین ویدئوی تبلیغاتی کوتاه و واضحی این است که می تواند بیننده را تا انتها به آن وابسته نگه دارد. در این مدت زمان کوتاه، همه بینندگان متعلق به شما هستند، اکنون زمان آن است که آنها را متقاعد کنید که برنامه شما دارای قابلیت هایی است که نیازهای کاربر را برآورده کند. مهم است که ابتدا به برنامه نگاه کنید. بنابراین، خوب است در طول دو لحظه یک دیدگاه کامل و جالب به برنامه خود ارائه دهید که می تواند باعث ایجاد هیجان در بینندگان شود.

یک شماره جستجو اضافه کنید

البته، دریافت یک اپلیکیشن موبایل جدید برای کسب و کارتان تصمیمی عاقلانه و سودآور است. با این حال، از نقطه نظر تئوریک خیلی ساده نیست. کار شما فقط به طراحی اپلیکیشن ختم نمی شود. برای یک محصول بازاریابی مولد، باید روی رتبه بندی موتورهای جستجو نیز کار کنید. بر اساس یک گزارش نظرسنجی اخیر، بیش از 76 درصد از کارآفرینان و خرده فروشان اهمیت این مفهوم ویدیویی را درک می کنند. خوب تحقیق کنید و الزامات موتور جستجو را بشناسید و با در نظر گرفتن این جنبه ها، یک ویدیوی تبلیغاتی اپلیکیشن موبایل بسازید. این قطعا رتبه جستجوی اپلیکیشنی را که می سازید افزایش می دهد.

بنابراین، ویدئویی که چنین اپلیکیشن موبایلی را تبلیغ می‌کند، نه تنها توجه بخش وسیعی از بازار هدف را به خود جلب می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند تا یک تجارت سودآور داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا