دنیای وب

چگونه یک کلوپ استریپ باز کنیم

افتتاح باشگاه آقایان به موارد دیگری بیش از داشتن دختران زیبا برای تزئین صحنه نیاز دارد. امروزه کلوپ های استریپی دارای باشگاه های با کیفیت و غریب هستند که ترکیبی از تخیل ، مهمان نوازی و سرگرمی عالی است. رسانه ها و همچنین هالیوود روی هم رفته روی تصاویر خودآگاهانه ما از درزهای دودی و تیز محل تجمع گانگسترها و جنایتکاران کار کرده اند. صنعت از دهه 1980 و 1990 بسیار تغییر کرده است. صاحبان بارها كشف كرده اند كه اداره یك مسسه تمیز و دوستانه باعث جذابیت بیشتر اماكن تفریحی بزرگسالان برای زنان و مردان می شود. در حقیقت ، اکنون بسیاری از بهترین هتل ها در امتداد نوار لاس وگاس ، نمایش هایی بدون لباس ، همراه با رقص های حرفه ای ، نمایشی و آکروباتیک ارائه می دهند. این روند باعث شده است که صاحبان کلوپ های استریپی سنتی در سراسر کشور غذاهای عالی ، انتخاب چشمگیری از شراب ها و البته سرگرمی های درجه یک را ارائه دهند.

مکان را در نظر بگیرید

اولین چیزی که او در مورد چگونگی راه اندازی کلوپ استریپ شما فکر می کند این است که به یک سایت فکر کنید. به نظر من یافتن ساختمانی نزدیک به بزرگراه ها و محل های اتصال خوب است. همچنین یافتن ساختمانی که از هتل ها ، رستوران ها و البته مراکز همایش دور نباشد بسیار عاقلانه است. یک احتمال خوب وجود دارد که جامعه ای که برای افتتاح نوار خود انتخاب کرده اید ، کلوپ استریپ منطقه را نادیده بگیرد. به همین دلیل ارائه سرگرمی تمیز بزرگسالان ، با پذیرایی فراوان ، برای باشگاه شما بسیار مهم است. اگر به اندازه کافی خوش شانس بودید که یک باشگاه در نزدیکی شرکت های دیگر افتتاح کنید ، حتما به اتاق بازرگانی محلی بپیوندید. با شرکت در جلسات هیئت مدیره محلی ، اهدا به اهداف محلی محلی و کاملاً پیروی از قوانین و مقررات در شهرداری باشگاه خود ، در جامعه شهر خود فعال باشید.

استخدام

خیلی قبل از این که درهای خود را باز کنید ، می خواهید یک نیروی فروش موفق را جذب و رشد دهید. آخرین چیزی که می خواهید این است که یک غرش شبح وار جلوی درب ایستاده تا به استقبال مهمانان بروید. کارکنان باشگاه بزرگسالان شما باید با توجه به جزئیات آموزش ببینند و به اندازه هر هتل پنج ستاره شایسته باشند. این به معنای داشتن یک میزبان دوستانه برای نشان دادن آنها در کنار یک میز ، به همراه پیشخدمت ها و متصدیانی است که حتما لبخند می زنند و نوشیدنی سرو می کنند. دقیقاً مانند هر نوع بار دیگر ، مشتری ها حاضر نیستند منتظر نوشیدنی باشند ، یا برخورد بد کارمندی را تجربه می کنند. در یک کلوپ استریپی ، میزبانان کف اغلب موتوری هستند که باعث می شوند همه چیز روان پیش برود. از مرتب بودن میزبان ها اطمینان حاصل کنید و برای درک نیازهای مهمانان خود وقت بگذارید. یک میزبان خوب در طی چند دقیقه از ورود به باشگاه اطمینان حاصل خواهد کرد که بازدیدکنندگان جدید یک صندلی راحت ، یک نوشیدنی در دست و یک سرگرمی دارند.

تبلیغات و بازاریابی

قبل از افتتاح یک باشگاه جدید ، من پیشنهاد می کنم یک برنامه بازاریابی و ارتقا putting جدی تهیه کنید. انتظار اینکه بتوانید سازمان خود را در طولانی مدت و بدون دسترسی به مشتری های جدید حفظ کنید ، غیر واقعی است. می توانید با سرمایه گذاری منابع در ایجاد حضور پررنگ در اینترنت شروع کنید. متأسفانه صاحبان کلوپ بزرگسالان هزینه زیادی برای ایجاد یک وب سایت پر زرق و برق می کنند و بس. برای جذب بازدید کننده از موتورهای جستجوی گوگل ، یاهو و سایر سایت ها ، حتماً وب سایت باشگاه خود را بهینه کنید. این شامل داشتن یک وبلاگ و وب سایت کاملاً مکتوب است – سرشار از کلمات کلیدی که بازدیدکنندگان می توانند پیدا کنند. یک حضور آنلاین خوب می تواند منجر به پاداش های جدی مالی برای باشگاه جدید شما شود و با گذشت زمان هزاران بازدید کننده جدید را به محل برگزاری شما جذب کند. بیلبوردها ، رادیوها و چاپها اشکالی ندارد ، اما بیشتر افراد امروز به دنبال تجارت در اینترنت هستند.

به تجربه من ، ترکیب بازاریابی اینترنتی و یک کمپین تبلیغاتی محکم مکان جدید شما را مشغول خواهد کرد. این امر می تواند با ایجاد مشوق هایی برای کارمندان هتل ، شرکت های تولید لیموزین و کارمندان صنعت خدمات برای ارسال مردم به مسیر شما محقق شود. در شهرهای بزرگ ، من هفته ای 500 نفر جدید را از طریق یک برنامه تبلیغاتی قوی می دیدم.

دختران

بسیاری از دارندگان جدید باشگاه در فکر این هستند که چگونه رقاصان جدید را جذب کنند. بهترین توصیه من این است که از استریپی استفاده مالی نکنید. بسیاری از دارندگان باشگاه سعی می کنند مبلغی باورنکردنی برای کارشان از هنرمندان خود دریافت کنند. نیکل و سکه آنها را برای هر چیز کوچک دارند. خانه را شارژ کنید و منطقی است و بیش از حد به دختران اضافه نکنید. صنعت استریپ کلاب دنیای بسیار کوچکی است و استریپرها به سرعت اطلاعات مکان های مختلف را به اشتراک می گذارند. به علاوه ، تهیه یک مکان مفرح و ایمن برای کار به طور طبیعی تعداد رقصنده های عجیب و غریب را در لیست شما افزایش می دهد. برای هنرمندان جدید سعی کنید تبلیغاتی را در Craigslist یا روزنامه محلی خود قرار دهید. گزینه دیگر قرار دادن صفحه استخدام در وب سایت استریپ کلاب است. این زمان می برد ، اما بعد از مدتی تعداد رقصنده های عجیب و غریب در باشگاه شما افزایش می یابد.

داشتن کلوپ استریپی بسیار اختصاصی می تواند کار زیادی باشد. مانند هر شغل دیگر ، برنامه ریزی و صبر لازم است. بیرون آوردن آن از زمین ممکن است دشوار باشد ، اما هدف شما باید این باشد که دریابید چگونه در طولانی مدت پیشرفت می کند. استریپ کلاب شما به درستی انجام شده است ، می تواند یک تجارت تمیز ، سکسی و بسیار سودآور برای سالهای آینده باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا