دنیای وب

چگونه FSBO خانه شما را به بازار عرضه می کند

به بسیاری از فروشندگان FSBO گفته می شود كه بازاریابی خانه هایشان برای فروش توسط مالك كار بسیار مشكلی است. حقیقت این است که بسیاری از فروشندگان FSBO به تلاش برای فروش فعالانه نزدیک نمی شوند. هدف هر فروشنده FSBO این است که تا آنجا که ممکن است خریداران خانه خود را برای فروش بشناسند. اولین اشتباهی که فروشندگان FSBO مرتکب می شوند بازاریابی مناسب خانه هایشان نیست.

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بازاریابی در یک خانه انجام دهید. اولین مورد استفاده از هرچه بیشتر رسانه ها برای ایجاد حداکثر قرار گرفتن در معرض خانه های فروشی است. از آنجا که بازاریابی کلید دستیابی به فروش مسکن است ، باید وقت خود را صرف تهیه برنامه بازاریابی کنید. بودجه تبلیغات همیشه یک نگرانی است اما با رشد اینترنت ، گزینه های شما بسیار زیاد و اغلب رایگان است. در مورد گزینه های خود تحقیق کنید تا بتوانید از سود خود بیشترین بهره را ببرید. مراقب باشید وقت و هزینه خود را صرف خدمات مورد نیاز خود نکنید.

در اینجا لیستی از ایده های بازاریابی FSBO آورده شده است:

1) علائم: البته این شماره یک است – با استفاده از اطلاعات تماس اولیه مانند شماره تلفن ، امتیازات خود را ساده نگه دارید. شماره شما باید بزرگ باشد و برای خریداران احتمالی که از طریق منطقه جستجو می کنند خانه بخوانید.

2) تبلیغات محلی طبقه بندی شده رایگان آنلاین: بسیاری از انجمن ها هستند که وب سایت های طبقه بندی شده رایگان را راه اندازی کرده اند. (رایگان)

3) خانه های آزاد: آنها می توانند کمک کنند اما بهترین راه برای بازاریابی خانه شما نیست. بسیاری از افرادی که به خانه شما می آیند همسایگان یا افرادی هستند که خریداران متعهد واقعی نیستند. این می تواند از جهاتی مفید باشد زیرا آنها ممکن است دانش خود را با شخصی که واقعاً در حال تحقیق است ، به اشتراک بگذارند. این روش حتی اگر فقط یک نفر برای یافتن خریدار احتمالی نیاز به خانه شما داشته باشد ، این حساب نمی شود.

4) استفاده از اینترنت: اینترنت منبع اصلی رسانه ای برای ایجاد نوردهی است. این یکی از ساده ترین و کارآمدترین روش ها برای دستیابی به خریداران است. بیشتر خریداران مسکن (85٪) جستجوی آنلاین را شروع می کنند. روش های مختلفی برای تبلیغات آنلاین وجود دارد. سایت های زیادی توسط صاحبان برای فروش وجود دارد و مهمترین چیز این است که خانه شما را تا آنجا که ممکن است بدست آورید. اشکال اصلی این است که این ممکن است مدتی طول بکشد اما برای جلب توجه عموم در خانه ضروری است. بسیاری از این سایت های FSBO به شما امکان می دهند خانه خود را به صورت رایگان لیست کنید. برخلاف گذشته ، بسیاری از این سایت های FSBO اکنون اطلاعات خود را به اشتراک می گذارند و می توانند شما را به طور خودکار در وب سایت های شریک قرار دهند.

5) Craigslist: می توانید ملک خود را به صورت رایگان در CraigsList ارسال کنید. به craigslist.com بروید و مطمئن شوید که ابتدا شهر خود را انتخاب کرده اید. عیب این سایت این است که شما نیاز به ارسال مستمر دارید زیرا لیست ها براساس تاریخ مرتب شده اند.

6) تور مجازی: تور مجازی یک گزینه عالی است. یک تور مجازی می تواند به خریدار بالقوه ایده بهتری از فضای داخلی خانه شما بدهد. همچنین ممکن است بخواهید چندین فیلم YouTube.com از خانه خود را برای فروش ارسال کنید. این یک وب سایت عالی برای بازدید بالا است و به شما امکان می دهد از طریق ویدیو به لیست آنلاین خود پیوند دهید.

7) سرویس چند لیست (MLS): شاید بهترین ابزار بازاریابی در بازار MLS باشد. لیست های MLS معمولاً توسط وب سایت های بزرگی مانند Realtor.com و تقریباً همه وب سایت های شرکت املاک و مستغلات تهیه می شوند. برای لیست شدن باید به یک کارگزار املاک مراجعه کنید. دلالان زیادی وجود دارند که با پرداخت هزینه ای ناچیز ، املاک شما را در MLS لیست می کنند.

بهترین چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که شما به عنوان یک فروشنده FSBO ، باید برای فروش خانه خود رویکرد فعالی داشته باشید. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما همان تعداد کره کره چشم را که به صورت آنلاین در منزل خود با یک کارگزار خدمات کامل ذکر شده است ، نداشته باشید. برای تنظیم حضور آنلاین خود ممکن است هزینه های کمی داشته باشید اما این بخشی از کمیسیون هایی است که به یک کارگزار سنتی پرداخت می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا