دنیای وب

چگونه Outlook را در ویندوز 8 تنظیم کنیم؟

ویندوز 8 با نگه داشتن Microsoft Outlook در آخرین نسخه خود ، احساسات کاربران قدیمی ویندوز را حفظ کرد. ویندوز 8. گرچه مایکروسافت یک برنامه پست مستقیم به سبک Metro را ارائه داده است ، یک سرویس پست الکترونیکی برای کاربران امکان دسترسی مستقیم به ایمیل های خود از طریق رابط کاربری مستقیم با اتصال به اینترنت فعال ، اما مشتری محبوب ایمیل محبوب Microsoft Outlook برای کمک به کاربران در ادامه روش قدیمی ارتباط ایمیل.

Microsoft Outlook 2013 ، همچنین به عنوان Outlook 15 شناخته می شود به عنوان یک جز component در دسترس است Microsoft Office 2013 Suite همچنین یک برنامه مستقل است که از وب سایت مایکروسافت قابل بارگیری است. وقتی نوبت به نگاه و احساس می رسد ، مایکروسافت سبک قدیمی را حفظ کرده است. رویه ها و صفحات نصب مشتری همانند ویندوز 7 یا ویستا و غیره است. بنابراین شما اصلاً نگران هیچ چیز نباشید ، حداقل در هنگام مقابله با مشکلات هنگام راه اندازی Outlook 2013 برای ارسال / دریافت ایمیل. این بدان معنا نیست که Outlook 2013 شراب قدیمی در یک بطری جدید است. با یکپارچه سازی SkyDrive ، رابط کاربری به سبک Metro ، کاشی های زنده ، اتوماسیون بهتر و ویژگی های پیشرفته تر ، Outlook 2013 اینجاست تا تجربه ای کاملاً جدید را به مشتریان ارائه دهد.

برای اینکه بتوانید این تغییر را تجربه کنید ، باید Outlook 2013 را تنظیم کنید. در اینجا من به شما کمک خواهم کرد. من چند مرحله را برای کمک به شما در تنظیم Outlook 2013 بدون مشکل ذکر کرده ام. این مراحل را در زیر بررسی کنید:

روی Outlook 2013 (جعبه مستقیم) در UI به سبک Metro ضربه بزنید یا کلیک کنید. مطمئن شوید مجموعه Microsoft Office 2013 را روی رایانه Windows 8 نصب کرده اید ، در غیر این صورت جعبه Outlook 2013 را پیدا نمی کنید.

اگر روی دسک تاپ هستید و می خواهید به UI به سبک Metro بروید ، با فشار دادن کلید ترکیبی Windows + C ، نوار Charms را نشان دهید. دکمه Start را در نوار Charms فشار دهید و رابط کاربری Metro شما باز می شود. پس از آن بر روی جعبه Outlook 2013 کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی آن ، به Welcome to Outlook 2013 خوش آمدید (در بالای صفحه Welcome to Microsoft Outlook 15 نمایش داده می شود). برای ادامه روی Next در پنجره کلیک کنید. در صفحه افزودن یک حساب ایمیل ، روی دکمه Yes ، سپس Next کلیک کنید تا تنظیمات حساب ایمیل در Microsoft Outlook آغاز شود.

در صفحه تنظیم خودکار حساب ، مطمئن شوید که دکمه حساب ایمیل انتخاب شده است. نام خود را در قسمت Your name وارد کنید. به همین ترتیب ، تمام جزئیات را در قسمت های مورد نیاز پر کنید. اگر می خواهید حساب ایمیل خود را به صورت دستی تنظیم کنید ، روی دکمه رادیو در کنار تنظیم دستی یا انواع اضافی سرور کلیک کنید و سپس روی Next کلیک کنید. بقیه دستورالعمل های موجود در صفحه را دنبال کنید ، تمام جزئیات مورد نیاز از جمله اطلاعات سرور و غیره را وارد کنید و مراحل نصب را انجام دهید.

· اگر می خواهید Outlook به طور خودکار همه تنظیمات ایمیل را جستجو و وارد کند ، فقط بدون تعیین دکمه تنظیم دستی یا انواع اضافی سرور ، روی دکمه “بعدی” کلیک کنید. Outlook 2013 پس از اتمام به طور خودکار تمام تنظیمات را پر کرده و صندوق ورودی شما را بارگیری می کند. اکنون می توانید ارسال یا دریافت ایمیل را شروع کرده و از یک تجربه جدید لذت ببرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا