دنیای وب

چگونگی کار با مراقبت از چمن می تواند از بازاریابی اینترنتی استفاده کند

به نظر می رسد همه جا که به نظر می رسد ، تلویزیون ، رادیو ، بیلبوردهای تبلیغاتی و همسالان – همه در مورد چقدر اینترنت جالب و شگفت انگیز برای صاحبان مشاغل کوچک محلی صحبت می کنند. آنچه اکثر آنها در انجام این کار کوتاهی می کنند ، توضیح نحوه استفاده از اینترنت برای رشد مشاغل کوچک محلی شما است.

در این مقاله خواهیم دید که چگونه یک شرکت تعمیر و نگهداری چمن از اینترنت استفاده می کند تا با توجه به بودجه زنجیره کفش ، تجارت خود را توسعه دهد.

قبل از اینکه اینترنت مسلط شود و به عنوان روشی مناسب برای بازاریابی مشاغل شما شناخته شود ، بازاریابان مستقر در زیر زمین مستقر بودند که کتابهای الکترونیکی و سایر محصولات اطلاعاتی را می فروشند و میلیون ها دلار درآمد کسب می کردند ، در واقع صنعت محصولات اطلاعات یکی از بزرگترین و سریعترین صنایع در حال رشد اقتصاد امروز است.

بنابراین ، این کارآفرین “اتاق خواب” چه کارهایی انجام می دهد و یکبار مشاغل مراقبت از علف های هرز خود را بر روی اینترنت به بازار عرضه می کند ، و استراتژی های اثبات شده ای را که تقریباً همه بازاریاب های موفق آنلاین بصورت رایگان انجام می دهند ، آزمایش کنید تا لیستی از مشتریان بالقوه (افراد علاقمند) ایجاد شود. با محصول یا خدمات خود)

هنگامی که این افراد نام و ایمیل خود را ترک می کنند ، از طریق فروش که در آن فناوری و کلمات نوشتاری به همه صاحبان مشاغل می فروشند ، هدایت می شوند.

یکی از راهکارهای اثبات شده که از نگهداری باغ می تواند استفاده کند این است که به هر کسی که نام و ایمیل خود را وارد کند ، مزارع چمن زنی را به صورت رایگان عرضه کنید. بعد از اینکه نام و ایمیل خود را رها کردید ، می توانید یک پیشنهاد ویژه 6 ماهه برای 3 نفر را ارائه دهید (فقط برای مثال).

اگر شخصی در جستجوی سرویس تعمیر و نگهداری چمن های محلی در اینترنت در حال مرور است و پیشنهادی برای دریافت رایگان مورس چمن زنی داشته است ، آیا فکر می کنید نام و ایمیل خود را رها کند؟ بهتر است باور کنیم که خواهند کرد.

حال خبر جالب این است که اگر این شخص تصمیم به خرید خدمات مراقبت از باغ نداشته باشد ، شما هنوز هم مجوز وی برای ارسال پیشنهادات و ماندن در تماس را دارید ، این بدان معنی است که شما فرصت خوبی برای کسب و کارشان در آینده دارید.

شما به جای اینکه به تنهایی ماشین چمن زنی را به صورت رایگان ارائه دهید ، هنگام خرید یک توافق یک ماهه ، یک پیشنهاد رایگان ارائه می دهید ، بنابراین اکنون به جای این که فقط 20 دلار فروخته شده باشید ، فقط 80 دلار در ماه قرارداد دارید. در همان صفحه ، ممکن است همانطور که در بالا پیشنهاد شد ، مانند 12 ماه در 8 سال ، پیشنهاد بیشتری به آنها بدهید.

نقطه قوت این استراتژی این است که شما در حال ساختن لیستی از مشتریان بالقوه هستید که می توانند به راحتی ایمیل هایی را برای شما ارسال کنند که کاملا رایگان هستند. شما می توانید اعتماد به نفس خود را ایجاد کنید و آنها را دوست داشته باشید که منجر به فروش بیشتر شود ، زیرا این لیست باعث می شود که دیگر نیازی به استفاده از بازاریابی سنتی نباشید. یکی دیگر از مزایای بزرگ این است که شما حجم فروش خود را افزایش می دهید ، گردش نقدی و غیره را افزایش می دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا