دنیای وب

کارآفرینان آمریکایی آفریقایی تبار: بازاریابی اینترنتی وابسته به عنوان راهی موثر برای کار از خانه

بحران اقتصادی کنونی بدترین اقتصاد از زمان رکود سال 1930 لقب گرفته است. در حالی که بیکاری همچنان در حال افزایش است ، آفریقایی آمریکایی ها تقریباً دو برابر متوسط ​​ملی از دست دادن شغل را تجربه می کنند و انتظار می رود با ادامه روند رو به زوال اقتصاد ، این وضعیت بدتر شود. با این حال ، هرچه افراد بیشتری مشاغل سنتی را از دست می دهند ، صاحبان مشاغل بیشتری نیز ایجاد می شوند. با تبدیل شدن به یک مالک مشاغل و کار برای خود ، حداقل در آینده اقتصادی خود مقداری کنترل می کنید ، به همین دلیل افراد بیشتری برای امنیت از خانه به تجارت روی می آورند.

به طور کلی ، آمریکایی های آفریقایی تبار همیشه یک گروه بسیار کارآفرین بوده اند. آمار مربوط به مشاغل جدید بسیار دلگرم کننده است.

  • از سال 1997 تا 2002 ، تعداد مشاغل متعلق به سیاه پوستان 45 درصد افزایش یافته است. تقریباً 1.2 میلیون شرکت متعلق به آمریکایی های آفریقایی تبار وجود دارد که حدوداً 750 هزار نفر با درآمد بیش از 80 میلیارد دلار استخدام می کنند.
  • ایالت نیویورک بیشترین تمرکز مشاغل متعلق به سیاه پوستان را دارد و پس از آن کالیفرنیا ، فلوریدا ، جورجیا و تگزاس قرار دارند.
  • 38 درصد مشاغل متعلق به آفریقایی آمریکایی ها متعلق به زنان است!

در اقتصاد امروز هنوز بسیاری از گزینه های مناسب برای مشاغل خانگی وجود دارد. گسترش اینترنت و رسانه های اجتماعی یک بازار کار بسیار سودآور برای بازاریاب های اینترنتی و فرصت های بازاریابی چند سطح ایجاد کرده است. خرید و تبلیغات آنلاین به بالاترین حد خود رسیده است. به نظر نمی رسد در شبکه جهانی وب رکود وجود داشته باشد. این پدیده باعث شده تا مردم دسته دسته به اینترنت سرازیر شوند. برخی از افراد با کار آنلاین از خانه زندگی موفق خود را تأمین می کنند. مالکیت مشاغل از خانه اکنون بیش از هر زمان دیگری شیوع یافته است.

مصرف گرایی آمریکایی آفریقایی در حال افزایش است. تجارت اینترنتی سیاه در حال افزایش است. آیا شما در موقعیتی هستید که بتوانید از این پدیده استفاده کنید؟

اگر شما یک کارآفرین آمریکایی آفریقایی تبار هستید که می خواهید آینده مالی خود را کنترل کنید ، و تصمیم می گیرید که می خواهید از خانه کار کنید و کار خود را شروع کنید ، ممکن است بخواهید بازاریابی اینترنتی را در نظر بگیرید. بازاریابی آنلاین می تواند روشی سرگرم کننده و سودآور برای تأمین زندگی شما باشد. پس از آموختن ، بازاریابی اینترنتی ابزاری است که می تواند برای بازاریابی تقریباً هر تجارت ، ایده یا کالایی به میلیاردها نفر از افراد متصل به اینترنت مورد استفاده قرار گیرد.

برای تبدیل شدن به یک بازاریاب آنلاین موفق ، باید یک برنامه مشارکت مربیگری / آموزشی مشروع پیدا کنید که آموزش جامع یک به یک را ارائه دهد. برنامه ای را انتخاب کنید که متعهد باشد به شما کمک کند در زمینه تخصص خود بهترین باشید. تقریباً 97 درصد بازاریاب های اینترنتی شکست خواهند خورد زیرا آنها آموزش و مهارت مناسبی برای موفقیت در این زمینه پردرآمد اما رقابتی ندارند.

قبل از تعهد به هر برنامه ای ، مراقب و کوشا باشید که چه کسی از بالاترین استاندارد برخوردار است و چه کسی نه. قبل از اینکه پول سختی را که به دست آورده اید به هرکسی بدهید ، کاملاً تحقیق کنید. تابلوهای بررسی و شکایات را بخوانید و بفهمید مردم درباره محصولات و شرکت ها چه می گویند. در حین انجام تکالیف ، عینی باشید. عاشق هیچ شرکتی نباشید که به شما پیشنهاد می دهد “چک” یکی از شرکت های تابعه خود را به دست آورد که “به نظر می رسد” خیلی درست باشد “. اگر به نظر می رسد یا احساس می کنید برای درست بودن خیلی خوب است ، پس دور باشید. عاشق کسی نشوید که ادعا می کند می تواند شما را بدون خطر و تلاش ثروتمند کند. این امکان وجود ندارد. اگر چنین است ، همه ما ثروتمند خواهیم بود! با تضعیف اقتصاد و پیگیری روشهای جایگزین امنیت مالی ، مالکیت تجارت برای جذب کارآفرینان آمریکایی آفریقایی تبار ادامه خواهد یافت. وقت آن است که از طریق کسب و کاری از خانه ، روی خود و آینده خود سرمایه گذاری کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا