دنیای وب

کارآفرینان اجتماعی در مقابل کارآفرینان تجاری (شباهت ها و تفاوت ها)

کارآفرین تجاری

کارآفرینان بیشتر بر روی سود و ثروت متمرکز هستند. هدف آنها ارضای نیازهای مشتری، فراهم کردن رشد برای مدیران، گسترش نفوذ کسب و کار و ارائه کسب و کار خود به افراد زیادی است که می توانند. اغلب، برخی ممکن است اثرات زیست محیطی عادات خود را نادیده بگیرند. اولین اولویت برای یک کارآفرین کسب و کار، کسب درآمد است. آنها باید درآمدی کسب کنند تا بتوانند به ارائه کمک یا محصولات به مشتریان ادامه دهند، از خود و خانواده خود مراقبت کنند و به رشد تجارت خود کمک کنند.

آنها با راه اندازی کسب و کار خود به دنبال چاله هایی در بازار هستند تا آنها را پر کنند. آنها سعی می کنند چیزی را پیدا کنند که مردم به آن نیاز دارند یا می خواهند، و سپس سیستم یا محصولی ایجاد کنند که آن نیاز یا خواسته را برآورده کند. نتیجه نهایی ایجاد ارزش از طریق چیزهای مادی است.

کارآفرینان اجتماعی

مهمترین چیز برای یک کارآفرین اجتماعی، سلامت و رفاه محیط و/یا محیط است. هنگامی که آنها از موانع موجود در جامعه محلی، محله یا نحوه کار مردم آگاه شوند، برای کمک به رفع این شکاف اقدام می کنند. هدف نهایی برای یک کارآفرین اجتماعی، ثروت یا سود نیست. در عوض، آنها خدمت به نیازها و خواسته های جامعه محلی را به روش های بیشتری در اولویت قرار می دهند. آنها اغلب با منابع محدود در کار خود شرکت می کنند و همچنین تغییرات قابل توجهی در جامعه ایجاد می کنند.

کارآفرینان اجتماعی به این سیاره کمک می کنند تا مکان بهتری برای زندگی شود. آنها بیشتر روی تصویر بزرگتر متمرکز هستند. کار آنها ممکن است ثروت و درآمد تولید نکند. گاهی اوقات زمان زیادی را صرف می کنند و با هزینه اندک بر تغییر جامعه تمرکز می کنند. کارآفرینان اجتماعی بر موضوعات مختلفی مانند اقتصاد، ناآرامی های اجتماعی و نابرابری تمرکز می کنند.

کارآفرینان در بین

و همچنین کارآفرینانی وجود دارند که از نزدیک به جنبه تجاری و اجتماعی چیزها نگاه می کنند. همانطور که آنها در جامعه مدرن تفاوت ایجاد می کنند، نگاه دقیق تری به خلق پول نیز خواهند داشت. این یک تکنیک حیاتی است و ممکن است انجام این رویکرد حتی بهتر از افراطی ترین شکل کسب و کار یا شرکت اجتماعی باشد. این به این دلیل است که اگر بیش از حد بر جنبه های اجتماعی و محیطی تمرکز کنید، ممکن است برای انجام کارهای دیگر با کمبود پول مواجه شوید. برعکس، اگر از نظر تجاری و مادی بیش از حد هدف داشته باشید، ممکن است تمرکز خود را از دست بدهید و بر مزایای بیشتر اولویت دهید.

نکته جالب دیگر در مورد کارآفرینی اجتماعی و حتی بهتر از آن، اهمیت آن برای بازاریابی است. اگر رسانه ها ببینند که یک شرکت به سمت تأثیرات زیست محیطی و اجتماعی حرکت می کند، شرکت تحسین و خودآگاهی بهتری خواهد داشت. مشتریان به احتمال زیاد پول بیشتری را برای این شرکت خرج می کنند. یک استراتژی عالی برای توسعه پایداری بلند مدت و همچنین روابط بلندمدت مهم با مشتریان و سرمایه گذاران.

با این حال، شرکت هایی را خواهید یافت که تا حد زیادی بر روی بهترین موارد برای تمرکز رسانه تمرکز می کنند. ممکن است انگیزه آنها نه تنها برای منفعت بیشتر باشد، بلکه هدف اصلی آنها کسب پول بیشتر و خودآگاهی است. این نوع صاحبان کسب و کار و سازمان ها خیلی دور از دسترس نخواهند بود. در نهایت رسانه ها، مشتریان و مردم سازمان را دنبال خواهند کرد. اگر شرکت ها متعهد به ارزش اجتماعی دادن به جامعه و محیط زیست نباشند، گرفتار آن خواهند شد. دیر یا زود، مشتریان رفتار واقعی شرکت را خواهند دید. شما نمی توانید برای همیشه چیزها را پوشش دهید. اگر همه چیز یک رویداد است و سازمان واقعاً می‌خواهد به جلب توجه رسانه‌ای ادامه دهد، آن سازمان باید دائماً «حرکت» کند تا آن شهرت مفید را به دست آورد. همچنین انجام منظم کارها سخت تر می شود.

بنابراین هدف این مقاله مشخص کردن تفاوت‌های اصلی بین کارآفرینان اجتماعی و کارآفرینان تجاری است. تفاوت در آنهاست آسا و او انگیزه. کارآفرینان اجتماعی بیشتر بر تغییر روش جامعه مدرن به نفع جامعه و محیط زیست متمرکز هستند، در حالی که کارآفرینان تجاری بیشتر بر جنبه های درآمد، اعتبار و ایجاد ثروت متمرکز هستند.

مهم ترین و مؤثرترین نوع کارآفرین، اجرای هر دوی این روش ها است. مهمترین نوع کارآفرین کسی است که می تواند به طور خودکار دیگران را جذب کند تا آنها را دوست داشته باشند. کلیک اتو تا دریابید که چگونه مردم را دوست داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا