دنیای وب

کارآفرینی ، محتوا ، تجارت و جامعه ، تالیف مایکل دل

اگر می خواهید یک کارآفرین باشید ، چه کسی بهتر از مایکل دل تحصیل می کند؟ او منبع الهام برای کارآفرینان در همه جا است. شروع کار او با ساختن رایانه در اتاق خوابگاه دانشگاه ، درک او از تجارت او را به نماد موفقیت در تجارت فناوری تبدیل کرد.

در دو سخنرانی اصلی که نزدیک به یک دهه پیش ارائه شد ، مایکل دل سه اصل یا مفهوم را برای مشاغل اینترنتی موفق ترسیم کرد. بیشتر آنچه او پیشنهاد کرد اکنون یک عمل استاندارد است و در بعضی موارد فراتر از آنچه تصور می کرد بیشتر است.

از این اصول گاهی 3-Si نیز یاد می شود. آنها محتوا ، تجارت و جامعه هستند. مطالعه دقیق این سه اصل می تواند به کارآفرینان ، کسانی که مشاغل خانگی دارند و بازاریاب های شبکه کمک کند.

3C اول محتوا است.

مایکل دل چگونه محتوا را تعیین کرد؟ کلماتی را که وی در تاریخ 1 نوامبر 1999 برای تعریف باشگاه اقتصادی دیترویت به کار برد ، بشنوید ، “اولین مرحله از محتوای مربوط به ارائه اطلاعات جذاب است. به این ترتیب ما در سال 1993 فعالیت های آنلاین خود را شروع کردیم ، زمانی که ما پایگاه داده های فنی خود را برای دسترسی به مشتری در اینترنت قرار دادیم. این شروع نسبتاً ساده بود.” اما این مورد علاقه فوق العاده مشتریان ما قرار گرفته است. “

وی در سخنرانی اصلی در کنفرانس فناوری دولت جنوب غربی در سال 2000 ، پیشنهادهایی مشابه پیشنهادهای قبلی در جلسه دیترویت ارائه داد.

این را پیشنهاد دهید: “منظور ما از محتوا ، انتقال اطلاعات از طریق اینترنت است. هر زمان فرم ، راهنما یا سندی دارید ، آن را به صورت آنلاین قرار دهید. این اساس هر استراتژی اینترنتی است. وقتی اطلاعات را بصورت آنلاین ارائه دهیم ، مشخص می شود که فرصت های ما کجاست.” در دنیای معاملات: موارد ساده ای مانند وضعیت تقاضا و تجارت ، و ما در طول زمان چیزهای پیچیده تری را به آن اضافه کرده ایم. نکته اصلی ، تجربی بودن آن است و شما با انجام آن می آموزید. “

اگر می خواهید یک کارآفرین باشید ، از قبل چه محتوایی دارید و برای تولید چه محتوایی نیاز دارید؟

کارهای کنونی یا آینده خود را از منظر محتوا مشاهده می کنید؟ محتوای خود را انتخاب کنید. از کسانی که این نوع محتوا را ایجاد می کنند بیاموزید. کاری که آنها انجام دادند را برای ایجاد آن انجام دهند.

شما برای ارائه به مشتریان به محصولات یا خدمات نیاز دارید. لیستی از محتوای مورد نیاز آنها برای توضیح ، عیب یابی ، دسترسی یا آشنایی با کالاها و خدمات خود تهیه کنید. شروع یک تجارت مناسب به محتوای مربوط به محصولات یا خدمات دنیای واقعی نیاز دارد.

سه c دوم تجارت است.

چگونگی تعریف آقای دل در دیترویت را بخوانید ، “مرحله بعدی تجارت است ، که باید به عنوان تمام معاملات در نظر گرفته شود ، نه فقط خرید چیزهایی از طریق وب. در واقع ، اولین فعالیت ما در این زمینه ارتباطی با خرید نداشت. فقط یک مورد تقاضا بود.”

وی پس از چند ماه در کنفرانس در جنوب غربی ، تکرار کرد ، “مرحله دوم تجارت است. شما باید به این فکر کنید که هر نوع معامله ای است. اولین تجربه ما با معاملات هیچ ارتباطی با” تجارت “ندارد. این یک تجربه آنلاین از ابزار وضعیت سفارش بود. “ما می دانستیم که در هفته اول پنج هزار مشتری از این ابزار استفاده می کنند و ما حتی وجود آن را اعلام نکردیم. این اساس تلاش ما برای فروش آنلاین بود.”

وی ادامه داد: “هدف نهایی ما تعمیق روابط با مشتریان از طریق ایجاد راحتی بیشتر ، کارایی ، صرفه جویی در هزینه و خدمات گسترده است. اینترنت فرصتی را برای انتقال این معاملات اصلی از طریق اینترنت ایجاد می کند و هزینه معاملات را به صفر می رساند.”

آیا روند تجارت شما با پیشنهاد مایکل دل مطابقت دارد؟ به آخرین نقل قول فکر کنید. “هدف نهایی تعمیق روابط است.” جنبه های تجاری ممکن است هزینه ها را کاهش داده و کارایی را افزایش دهند ، اما با هدف. هدف نهایی C # 3 است که همان جامعه است.

اهمیت جامعه سوم c چیست؟

به گفته آقای دل ، “آخرین مرحله توسعه یک جامعه آنلاین است. ما در حال ایجاد روابط دو طرفه در سراسر وب با مشتریان و تأمین کنندگان خود هستیم.” باشگاه اقتصادی دیترویت.

وی در ادامه هدف خود را “ایجاد اجتماعات تأمین کنندگان و کاربران نهایی که دارای منافع مشترک هستند” بیان کرد.

در کنفرانسی که اخیراً در جنوب غربی برگزار شد ، وی با اظهار نظری خاتمه داد: “به طور خلاصه ، اینترنت نه تنها در این کشور بلکه برای کل جهان چهره کل ساختار اقتصادی و اجتماعی را تغییر می دهد و دولت ها فرصت زیادی برای پذیرش آن دارند. ما شاهد گذار از یک دولت واقعی به یک دولت آنلاین هستیم. مانند سرعت ، کارایی و تجربه مشتری بهتر. “

از زمانی که مایکل دل در مورد 3C صحبت کرد ، اینترنت بالغ شده است ، اما به عنوان یک مدل هنوز منطقی است. در صورت وجود ، اهمیت جامعه بیشتر شد. این یک لیست مواد غذایی نیست که یکی را برای نگهداری انتخاب کنید و دیگری را ترک کنید.

جامعه امروز از چنان اهمیتی برخوردار است که بازاریابی اینترنتی را بوجود آورده است ، که اغلب وب 2.0 نامیده می شود. این شامل بازاریابی اجتماعی ، وبلاگ نویسی ، myspace و سایر عناصر ساخت این جامعه است. محتوا و تجارت هر دو در خدمت C نهایی جامعه هستند. این در جامعه ای است که در آن وفاداری ، روابط و اعتماد ایجاد می شود.

در جایی که جامعه ای وجود دارد مشتری تکراری نیز وجود دارد. اگر می خواهید یک کارآفرین باشید ، ایجاد جامعه مهارت مهمی است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا