دنیای وب

کارآفرین – خصوصیات یک کارآفرین

کارآفرینان موفق کاملاً متفاوت از افرادی هستند که فقط کار می خواهند. تفاوت های اساسی وجود دارد که باید قبل از تصمیم به ترک شغل و شروع کار خود از آنها آگاه باشید. مردم اغلب بر این باورند که کار تجاری پاسخی برای بیکاران است. حقیقت این است که 90٪ شرکت ها در 5 سال اول و 90٪ 10٪ در 10 سال شکست می خورند.

دلیل این شکست این است که ما ویژگی ها را یاد نمی گیریم و دانش لازم را برای موفقیت کارآفرین بودن نمی دهیم. ما به عنوان کارمند آموزش دیده ایم تا بتوانیم برای شخص دیگری درآمد کسب کنیم. این باعث می شود فکر کنید اینطور نیست؟ هر ساعت کار شما بیشتر از درآمد خود را به جیب شخص دیگری می اندازد. از کی می پرسی؟ تاجر موفق.

بنابراین ، چرا کارآفرینان موفق صاحبان مشاغل بسیار موفقی هستند؟ پاسخ این است که آنها طرز تفکر کاملاً متفاوتی نسبت به امنیت و پول دارند. آنها واقعاً نگران خود و خانواده خود نیستند. من می دانم که این به نظر بد می آید ، اما واقعیت است. آنها روی ایده ای تمرکز می کنند که به یک تجارت تبدیل خواهد شد. من می دانم که این درست است زیرا من همان هستم. شوهر بیچاره من بیشتر اوقات یتیم است زیرا به غیر از چگونگی رشد تجارت یا شروع کار و غیره نمی توانم به چیز دیگری فکر کنم. تأثیر فعالیت های آنها بر خانواده و دوستانشان. برای اطمینان از اینکه توازنی در زندگی من ایجاد می شود ، تلاش آگاهانه ای لازم است زیرا ترجیح می دهم با خلاقیت خود بازی کنم و چیزهای جدیدی یاد بگیرم.

خوب ، حالا اگر این شما را نمی ترساند ، بیایید ویژگی های معمول یک کارآفرین را بررسی کنیم.

کارآفرینان عبارتند از:

1 رانده شده و از خطر کردن نمی ترسد

یک کارآفرین واقعی فرصتی را برای ایجاد چیزی می بیند و این تصور را دارد که این فرصت بسیار موفقیت آمیز خواهد بود. آنها لزوماً از نظر ثروتمند بودن به چیزها فکر نمی کنند. Payoff در حال دیدن ایده تبدیل شدن به یک کسب و کار مناسب یا گرفتن یک شرکت مستقر و بهبود عملکرد آن است. غیر معمول نیست که یک کارآفرین پس از موفقیت در کسب و کار به فروش می رسد زیرا نمی خواهد آن را مدیریت کند و می خواهد تجارت دیگری تأسیس کند. یا ، آنها کارمندان را استخدام می کنند تا از طرف آنها آن را مدیریت کنند و به فکر بعدی بروند.

2 یک دنده

کارآفرینان سرسخت هستند و به راحتی دست از کار نمی کشند. آنها همیشه هیجانی را دارند که از دیدن اینکه ایده آنها یک واقعیت و یک موفقیت عظیم است ، به دست می آورند. آنها ممکن است نگران درآمد و غیره باشند ، اما باید بدانید که در پایان همه چیز حل خواهد شد و شرکت متولد خواهد شد. رویکرد سرسختانه و متمرکز آنها آنها را به جلو سوق می دهد زیرا می توانند طعم را احساس کنند ، احساس کنند و نتایج نهایی را ببینند.

3 عیب یاب ها

کارآفرینان مشکل گشا هستند. هنگام حل مسئله با تیم بیشترین تأثیر را دارد. آنها محدودیت های خود را درک می کنند و به دنبال استعدادهای بیرونی هستند تا بتوانند راه حل ها را اجرا کنند. کارآفرینان عاشق این هستند که شخص دیگری کار را برای او انجام دهد در حالی که آنها با دید خود به جلو می روند.

4 نترس

کارآفرینان از گدایی ، وام گرفتن و سرقت وجوه مورد نیاز برای تحقق ایده خود نمی ترسند. ایده معشوقه است و اگر به معنای راضی بودن ایده باشد ، از هیچ چیز دریغ نمی شود. آنها نگران ایمنی و بیمه درمانی نیستند ، دلار بعدی وارد بازار می شود زیرا آنها می دانند این کار درست است.

5 قادر به مدیریت تنوع است

یک کارآفرین قادر است به طور همزمان یک میلیون کار را انجام دهد یا اطمینان حاصل کند که شخصی را برای دستکاری در آنها استخدام کرده یا اغوا کرده است. کارآفرینان استاد دستکاری هستند. آنها می توانند ایده ای را به هرکسی که با او صحبت می کنند بفروشند تا در تیم عضو شوند و از واقعی بودن ایده اطمینان حاصل کنند.

6 کنجکاو

کارآفرینان دانشجوی دائمی هستند. آنها مجذوب مفاهیم و روشهای بهتری برای انجام کارها می شوند و دائماً به سمینارها می روند تا چیز جدیدی را یاد بگیرند که می تواند برای کسب و کارها بهتر شود.

به طور خلاصه ، کارآفرینان تمایل به آزادی و ثروت دارند و قوانین خاص خود را تنظیم می کنند ، تا در نتیجه نتایج فعالیت های خود مسئولیت پذیر باشند ، مشکلی ایجاد کنند و آن را به یک تجارت تبدیل کنند و در جهان تغییر ایجاد کنند. ایده آنها از سرگرمی ایجاد یک تجارت موفق است.

این مسابقه کوتاه را انجام دهید و ببینید آیا ویژگی های یک کارآفرین موفق را دارید یا خیر:

1.آیا حاضرید تمام وقت خود را صرف راه اندازی یک شرکت کنید

2. آیا بیکار هستید زیرا دوست دارید فکر کنید و از ابراز عقیده نمی ترسید

3.آیا در صورت لزوم آمادگی دارید سطح زندگی خود را کاهش دهید تا تجارت شما سودآور شود؟

4. آیا دوستان و خانواده شما می فهمند که چرا نباید به مهمانی ها ، فیلم ها و رویدادهایی بروید که به نظر می رسد مانع موفقیت شما می شود؟

5- آیا مشاغل دیگری داشتید و هنوز احساس انگیزه می کنید تا دوباره امتحان کنید.

اگر به این س questionsال ها پاسخ مثبت داده باشید ، شانس موفقیت زیادی دارید. خصوصیات اصلی ترس ، اعتماد به نفس ، تمرکز و رانندگی است.

به شهود خود گوش فرا دهید و از خود بپرسید: “آیا من واقعاً آماده هستم که از زندگی ام امن ، همانطور که می دانم ، دست بکشم؟” اگر هستید ، پس به دنبال آن بروید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا