دنیای وب

کاربردهای خلاقانه Microsoft PowerPoint

Microsoft PowerPoint برنامه ای برای ایجاد ارائه است که بخشی از مجموعه برنامه های Microsoft Office است. با گذشت سالها به یک استاندارد صنعتی تبدیل شده است و کارکنان و دانشجویان برای پیشنهادات شغلی و مدرسه به شدت به آن اعتماد می کنند. با این حال ، او فقط یک ارائه دهنده نیست. بسیاری از افراد به جز ارائه برای مدرسه یا محل کار هرگز از پاورپوینت استفاده نخواهند کرد. این شرم آور است زیرا کاربردهای خلاقانه دیگری نیز برای Microsoft PowerPoint وجود دارد. با کمی خلاقیت و دانش در مورد نحوه استفاده از ویژگی های تعاملی ، می توانید ارائه شخصی خود را زنده کنید.

نمایش پرده ای عروسی

هیچ عروسی بدون نمایش اسلایدی عکس عروس و داماد کامل نیست؟ مردم غالباً به دیدن عروسی می روند تا منتظر دیدن مونتاژی از عکس های کودک ، تصاویر شرم آور نوجوانان و عکس های عاشقانه تازه عروسانی باشند که با موسیقی رمانتیک تنظیم شده اند. مایکروسافت پاورپوینت هر آنچه عروس یا داماد برای ایجاد نمایش اسلایدی عکس از جمله جلوه های انتقال و موسیقی پس زمینه نیاز دارند را فراهم می کند. الگوهای رمانتیک شده برای Microsoft PowerPoint به راحتی و به صورت آنلاین در دسترس هستند.

رزومه تعاملی

به دلیل دشوار بودن بازار کار ، افراد جویای کار باید بتوانند خود را از دیگران متمایز کنند. مدیران استخدام غالباً همان رزومه خسته کننده را صد بار می بینند. یک رزومه تعاملی که مهارت ها و تجربیات افراد را برجسته می کند ، ممکن است توانایی ، مهارت و خلاقیت شما را به کارفرمایان نشان دهد. به اشتراک گذاشتن رزومه در PowerPoint به آسانی پیوستن آن به ایمیل یا بارگذاری آن در وب سایت و اشتراک لینک با کارفرمایان بالقوه است. سایت های اشتراک اسلایدهای زیادی مانند Scribd وجود دارد که می توانید پاورپوینت CV خود را در آنها بارگذاری کنید.

گزارش تعاملی کتاب

برای دانشجویان ، مایکروسافت پاورپوینت اغلب به ارائه ارائه شده توسط یک فرد یا در یک گروه مرتبط می شود. با این وجود دانش آموزان می توانند از آن به عنوان ابزاری برای گزارش کتاب نیز استفاده کنند. از همین روش به اشتراک گذاری اطلاعات که غالباً با ارائه ارتباط دارد می توان در گزارش کتاب استفاده کرد. با استفاده از گزارش پاورپوینت کتاب ، دانش آموزان می توانند پیش زمینه نویسنده ، شخصیت های اصلی ، وقایع مرتبط و مضامین کلی کتاب را ارائه دهند.

به طور کلی ، این فقط چند مورد از کاربردهای خلاقانه Microsoft PowerPoint است. بسیاری از کاربردهای دیگر وجود دارد که فقط با بازی با برنامه می توان آنها را کشف کرد. جستجو در اینترنت همچنین می تواند به استفاده های جدید و عجیب و غریب از Microsoft PowerPoint منجر شود. خلاقیت خود را آزاد کنید و آنچه را که امروز می توانید با پاورپوینت ایجاد کنید کشف کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا