برترین های کسب و کارفناوری اطلاعات

کاربرد های فنس چمنی چیست؟

کاربرد های فنس چمنی

فنس چمنی یکی از بهترین  گزینه‌های مطلوب برای ایمنی مکان‌هایی مثل باغ، باغچه، ویلا و سایر موارد اینچینی است. مخصوصا اگر زیبایی در کنار ایمنی برای شما مورد اهمیت باشد.

بنابراین برای اینکه از وسایل ایمنی صحیح و درست برای مکان مورد نظر استفاده کنیم، یکی از گزینه‌های پیش رو فنس چمنی است.

فنس چمنی چیست

ساختار یا بهتر است بگوییم پایه‌ی اساسی این فنس  مفتول‌های سیمی یا فولادی یا توری‌های حصاری هستند.این توری یا مفتول‌ها به کمک چمن مصنوعی مورد تزیین قرار می‌گیرند و به ما فنس چمنی ارائه می‌دهد.

بهتر است در انتخاب و خرید فنس چمنی دقت لازم را لحاظ کنید  که جنس آن از نوع گالوانیزه باشد.

گالوانیزه معمولا ضدآب است، یا در برابر آب و رطوبت دچار زنگ زدن، رطوبت زدگی یا آب خوردگی و در نهایت پوسیدگی نمی‌شود.در مورد چمن مصنوعی هم که برای تزیین و پوشش فنس استفاده می‌شود؛ دقت داشته باشید.چمن‌ها انواع مرغوب و نامرغوب دارند. که بهتر است از نوع پلی اتیلن، پلی پروپیلن باشد.اینگونه آب از درز مناسب خارج می‌شود و موجب انباشت آب و زنگ زدن توری سیمی هم نخواهد شد.

ویژگی‌های فنس چمنی

این نوع فنس ویژگی‌های برتری نسبت به سایر فنس‌های بی‌روح و بی‌رنگ سیمی خاکستری یا دیگر حفاظ‌های آجری، سنگی و سیمانی دارد.از همه مهمتر محیطی شاد و  خوش رنگ را برای کاربر فراهم می‌کند که وجود تنوع رنگ در مورد چمن مصنوعی می‌تواند این نوع فنس چمنی را بیشتر از سایر فنس‌ها در الویت قرار دهد.یکی دیگر از یژگی‌های فنس چمنی دید کافی برای کاربر و دید محدود برای افراد خارج از فنس استک ه همین موضوع برای امنیت کم چیزی نیست.

بنابراین ویژگی‌های مطرح فنس چمنی عبارتند از:

  • مقاوم در برابر انواع شرایط اقلیمی سرد، خشک و معتدل
  • مقاوم در برابر سرما و گرما (انقباض و انبساط)
  • دارای تنوع رنگی
  • دوام و ماندگاری بالا
  • به صرفه اقتصادی
  • بدون نیاز به آبیاری و نگهداری و مراقبت همیش

کاربرد فنس چمنی

کاربرد فنس چمنی بسیار متعدد است. امروزه به دلیل کم شدن فضای طبیعی و بالا رفتن ساختمان‌های آسمان خراش بیشتر به محیط سبز در اطراف خود احتیاج داریم. محیطی که بتوانیم هر روز یا حداقل آخر هفته را در آن سپری کنیم.

بنابراین کاربرد فنس چمنی می‌تواند برای :

فنس چمنی باغ و ویلا

باغ و ویلا دو مورد آشکار از محیط‌های تفریحی هستند که کاربران زیادی آخر هفته را برای تفریح و دورهمی انتخاب می‌کنند.

برای لذت بردن در کنار هم می‌توانیم اطراف باغ یا باغچه موجود در این مکان‌ها را به کمک فنس چمنی از محیط اطراف جدا کنیم. این موضوع برای مراقبت از کودکان، برای پیشگیری از ورود افراد متفرقه و غریبه حائز اهمیت است.

در ضمن مدیریت بهتری را به صاحب باغ یا ویلا می‌دهد. از همه مهمتر دیگر نیازی هم به آبیاری ندارد و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

فنس چمنی برای تراس و بالکن

در برخی از مواقع برای سر زنده کردن محیط زندگی آپارتمان نشینی بد نیست که به فکر یک تنوع در بالکن یا تراس باشید. در کنار داشتن چمن مصنوعی بالکن و تراس ، داشتن فنس چمنی ، زیبای محیط را دو چندان خواهد کرد .

فنس چمنی برای این دو مکان ایده جالبی است تا کودکان بتوانند یک محیط دنج برای بازی داشته باشند یا شب‌های تابستان یا حتی زمستانی بعد از یک روز کاری سخت یک دور همی ناب را تدارک ببینید.

فنس چمنی روف گاردن

فنس چمنی برای روف گاردن هم ایده جالبی است، چراکه کف و دیواره‌ها به همراه عناصر تزیینی محیط بسیار باصفا و آرامش بخشی را برای خانواده یا  اعضای آپارتمان فراهم می‌کند که شاید در طول هفته رنگ طبیعت را به دلیل مشغله کاری به چشمان خود ندیده‌اند، پس  فضایی برای رفع خستگی فراهم شود.

مزایای فنس چمنی

فنس چمنی مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بدون نیاز به آبیاری

فنس چمنی اصلا نیازی به آبیاری ندارد. اگر چه فنس چمنی قدیمی که از چمن طبیعی بود به آبیاری هر روزه نیاز داشت اما این نوع فنس از چمن مصنوعی تشکیل شده است و می‌توانید از آن برای پیشگیری در مصرف بی‌رویه آب هم استفاده کنید.

بدون نیاز به آفت کش

چمن طبیعی برای زنده ماندن و سرسبزی نیاز به آفت کش دارد تا درگیر آفت نشود، که این موضوع برای سلامت محیط زیست مناسب نیست. مزیت فنس چمنی که یکی از گزینه‌های محبوب دوستداران محیط زیست هم می‌باشد این است که اصلا نیازی به علف کش یا آفت کش ندارد.

تنوع رنگ

مزیت دیگر فنس چمنی این است که اگر در گذشته فقط به یک رنگ آ نهم سبز چمنی بود، اکنون اینگونه نیست؛ شما می‌توانید متناسب با معماری داخلی یا نمای خارجی به هر رنگی که دوست دارید، سفارش دهید و آن را در مکان مربوطه نصب کنید.

نحوه ساخت فنس چمنی

برای ساخت فنس چمنی مراحل خارق‌العاده‌ای صورت نمی‌گیرد، به همان صورتی که فنس‌های اولیه ساخته‌شوند برای تزیین شدن با الیاف مصنوعی با ماشین مخصوص به کارخانه ارجاع داده می‌شوند. آن جا چمن مصنوعی با ماشینی که گفته شد به فنس توری یا مفتولی یا گالوانیزه تزیین می‌شود و وارد بازار می‌شود.

نحوه نصب فنس چمنی

برای نصب فنس چمنی به وسایل زیر احتیاج داریم

  • پایه فنس
  • مفتول

قبل از هر چیز بهتر است برای نصب از تیم متخصص استفاده کنید تا یک نصب مقاوم و با دوام داشته باشید.

ابتدا پایه‌های فنس را با اندازه‌های تعیین شده یک متری در مکان موردنظر به صورت محکم نصب می‌کنید.سپس می‌توانید فنس چمنی را از طریق مفتول به پایه‌های مربوطه متصل کنید.

قیمت فنس چمنی

قیمت فنس چمنی با توجه به مواد تشکیل دهنده یعنی توری سیمی یا همان گالوانیزه بودن یا نبودن و نوع چمن مصنوعی یعنی با کیفیت بودن یا نبودن اهمیت زیادی دارد.

بنابراین باید اهداف خرید را در نظر بگیرید . سپس به سراغ قیمت فنس چمنی بروید تا یک خرید هوشمندانه و درست داشته باشید.

 

خرید فنس چمنی شیراز چمن

برای خرید فنس چمنی ابتدا باید اهداف خود را از خرید در نظر بگیرید:

  • خرید شما برای چه مکانی است
  • رنگ مورد دلخواه شما چیست
  • متراژ مورد نظر چقدر است
  • محیط باز است با بسته در صورت باز بودن فنس چمنی با کیفیت مرغوب خریداری شود
  • نصب چمن

فنس های چمنی تولید شیراز چمن ، یکی از بهترین مدل های تولید شده در کشور بوده که در سایز چشمه 4 پرتراکم و با سه لایه پوشش برگ چمنی وارداتی در کشور عرضه شده است . گارانتی این محصول توسط تولیدی فنس چمنی شیراز چمن ، 3 ساله بوده که در این مدت ، ضمانت عدم رنگ پریدگی و پوسیدگی انجام خواهد گرفت .

خرید عمده فنس چمنی برای همکاران سراسر کشور ، از تولیدی شیراز چمن امکان پذیر می باشد.  فنس های چمن شیراز ، به سراسر کشور ارسال شده و در بسیاری از نقاط نمایندگی های فعال دارند.

جهت ارتباط با کارشناسان شیراز چمن ، و تهیه محصولاتی نظیر فنس چمنی ، دیوار سبز مصنوعی و چمن مصنوعی با شماره های 09332339070 و یا 09367363131 در ارتباط باشید .

 

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا