دنیای وب

کارناوال بلاگ – چیزی فراتر از یک ابزار Backlink

وی اولین بار در سال 2007 در حالی که “کارآموزی” را با بنیانگذار جنجالی تجارت اینترنتی ، جیمز براوچ انجام می داد ، با کارناوالهای وبلاگ روبرو شد.

در آن زمان این یکی از اولین وظایف سیستم او بود. تجارت جیمز به طرز شگفت آوری از استانداردهای سختگیرانه ای برخوردار بود و اگر کاری انجام نشود به سرعت لغو می شد. بنابراین می دانستم که این یک کار ارزشمند است.

کارناوال وبلاگ چیست؟

کارناوال وبلاگ جایی است که یک مالک وبلاگ از سایر وبلاگ نویسان می خواهد پست های خود را در مورد یک موضوع خاص ارسال کنند. وبلاگ های مختلف قوانین کمی متفاوت دارند ، اما معمولاً بهترین پست ها در یک لیست جمع می شوند و به عنوان “کارناوال” در وبلاگ ارسال می شوند.

این مانند لیستی از “بهترین” پست های فعلی وبلاگ در مورد یک موضوع خاص است.

وبلاگ نویسان یک روش عالی برای ارتباط با سایر وبلاگ نویسان دارند. برای خوانندگان شما ، این یک روش خوب برای اطلاع از پست های مربوطه در سایر نقاط شبکه است. این برای همه یک برد است و در تمام این سال ها پس از آن همچنان قدرتمند است.

اگر پیام خود را به یک وبلاگ کارناوال ارسال کرده اید و پست شما پذیرفته شده است ، نمی توانید فقط از یک وبلاگ فعال انتظار یک بک لینک با کیفیت بالا داشته باشید (واقعاً با ارزش)

همچنین می توانید از کارناوال انتظار برخی بازدید کنندگان با کیفیت را داشته باشید. بعضی اوقات بازدید کنندگان وبلاگ نویسان دیگری هستند ، اغلب خوانندگان علاقه مند به موضوع هستند. هر دو بازدید کننده بسیار خوبی هستند.

بهترین چیز در مورد بودن کارناوال وبلاگ برخلاف تقریباً همه بازدیدها یا سایر فناوری های SEO ، محتوای استثنایی پاداش می گیرد.

نوشته های منحصر به فرد کاملاً مکتوب و با مضمون مناسب احتمالاً در این کارناوال پذیرفته می شوند و بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جلب می کنند.

بنابراین مطمئن شوید که فقط بهترین چیزهای خود را ارسال می کنید.

ارسال برای بلاگ کارناوال

وبلاگ نویسان می توانند کارناوال های خود را اداره کنند ، اما برای اینکه دیگران کارناوال خود را راحت تر پیدا کنند ، بیشتر آنها در لیست dot com BlogCarnival قرار می گیرند.

می توانید پست های وبلاگ خود را در سایت قرار دهید. همه دستورالعمل ها را دارد.

به سادگی یک کارناوال مربوطه را انتخاب کنید ، جزئیات پست خود ، نام و آدرس ایمیل خود را قرار دهید (ممکن است استفاده از آدرس ایمیل ثانویه مفید باشد) ، هر دسته از کارناوال ، یادداشت ها و سپس Captcha را برای معرفی خود قرار دهید.

افزودن برخی یادداشت ها برای کنجکاو کردن افراد در خواندن پست شما و دادن مطالب بیشتر برای اینکه لیست شما در کارناوال برجسته شود ، اغلب مفید است.

در سال 2007 ، زمانی که من کار را انجام دادم ، بسیار یکنواخت و زمان بر بود ، و از آنجا که آنها Captcha را برای هر بار ارسال ارسال می کردند ، بسیار بیشتر طول کشید.

خوب آیا ارزشش را دارد؟

کارناوال بلاگ – نتایج.

من در وبلاگ کسب و کار کوچک خود مروری بر کتاب توطئه ثروتمندان رابرت کیوساکی در سال 2009 قرار دادم.

این یک پست بسیار سریع بود ، اما من تصمیم گرفتم که موضوع کافی برای ارائه به کارناوال های وبلاگ باشد – و این تنها کار SEO بود که من انجام داده ام.

اما از آن زمان تاکنون Google طرح های غنی بررسی من را به شماره 1 رتبه بندی کرده است ، و هنوز هم وجود دارد!

این قدرت فوق العاده ای است که می توانید با کارناوال وبلاگ نویسی بدست آورید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا