دنیای وب

کارگزاران دوچرخه – نسل بعدی در بازاریابی املاک و مستغلات؟

او بدجنس است. آنها سبز هستند. آنها به شما کمک می کنند خانه بعدی خود را بخرید. تعداد فزاینده ای از معاملات ملکی در مرحله بعدی اقدام به خرید گلخانه می کنند و از دوچرخه استفاده می کنند تا به مشتریان خود مکانهای بالقوه برای آویزان کردن کلاه ایمنی خود را نشان دهند.

اگر به دنبال منابع خانگی سازگار با محیط زیست ، علاقه مندان به دوچرخهسواری یا حتی فقط کسی هستید که روزی را در یک ماشین داغ می ترساند ، ماشین شما را از خانه به خانه رانندگی می کند ، ممکن است یک کارگزار دوچرخه برای شما مناسب باشد. این گروه از دلالان معاملات نه تنها از یک روش سازگار با محیط زیست برای اتصال شما به خانه مناسب استفاده می کنند ، بلکه آنها همچنین از مشکلات پیش روی خریداران خانه با حساس به محیط زیست آگاه هستند. دوچرخه سواری گاه به گاه از خانه به خانه می تواند راحت تر از زمان تنش در ماشین باشد و همچنین برای شما سالم تر است.

در جستجوی کارگزاران دوچرخه ، می فهمید که اکثر آنها نه تنها برای مزایای سلامتی دوچرخه سواری می کنند. آنها نگران محیط اجتماع خود هستند. آنها ممکن است در هوای بد از ماشین استفاده کنند ، اما فکر می کنند استفاده از دوچرخه در مواقعی که این امر کاملاً ممکن باشد ، انتخاب اخلاقی برای کارگزاران املاک و مستغلات امروز است. در طول راه ، متوجه خواهید شد که کارگزار دوچرخه سواری به عنوان بخشی از کار خود ، تأثیر محیطی دارو را بر روی زمین متوجه می شود. برای شخصی که به دنبال خرید خانه ای با انرژی با کمترین هزینه برای حمل و نقل است ، یک کارگزار دوچرخه چیز خوبی است که باید در نظر بگیرد.

برای علاقه مندان به دوچرخه که مجبور به یافتن خانه هستند ، یک کارگزار دوچرخه انتخاب واضح و آشکار خواهد بود – از این گذشته ، این شخص می داند که وقتی می گویید می خواهید برای دوچرخه توریستی 3000 دلار یا حتی یک منطقه مناسب برای دوچرخه 50 دلاری خود ذخیره کنید ، چه چیزی را جستجو کنید. مسافرها آنها وقتی می گویند که به کارگاه مناسبی با خروج آسان و آسان نیاز دارید ، آنها درک خواهند کرد. البته آنها مطمئن خواهند شد که شما را به خانه های موجود واقع در نزدیکی مسیرهای دوچرخه تعیین شده شهر و مسیرهای دوچرخه هشدار دهید.

برای کسانی که دوچرخه سوار متعصب نیستند ، ممکن است کارگزار دوچرخه انتخاب خوبی باشد. اگر بخش بزرگی از روز را به طور تفریحی دوچرخه سواری از یک خانه به خانه دیگر می گذرانید ، از استرس بسیار کمتری در جستجوی خانه شگفت زده خواهید شد. حتی اگر مصمم هستید از اتومبیل برای جابجایی استفاده کنید ، خوب است. اگر مسکن در دو چرخ از مقابل شما وارد شود ، تعجب نکنید!

بیشتر بدانید: کریس چوبیچ ، قدرت پدال در پشت BicycleRealtor.com یکی از قدرتهای پشت این کمپین است ، واسطه داشتن املاک و مستغلات و فعال محیط زیست بدون خودرو. BicycleRealtor.com در حال حاضر سوابق متقاضیانی را که می خواهند خود را با عنوان BicycleRealtors به ​​بازار عرضه کنند در حال گرفتن است. هدف سایت تبدیل به منبعی برای علاقه مندان به این دسته جدید نماینده املاک و مستغلات است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا