دنیای وب

کاشت دوستان در رسانه های اجتماعی: چرا مهم است؟

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، سازمان‌ها و گروه‌ها در تلاش هستند تا مخاطبان آنلاین پرورش دهند. بسیاری از این صاحبان مشاغل از سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدین و توییتر برای توسعه دنبال کنندگان آنلاین استفاده می کنند.

امروزه راه اندازی صفحات و حساب های تجاری در این وب سایت ها رایگان و آسان است. اگر عضویت و دیده شدن در سایت های شبکه های اجتماعی در اولویت است، دوستان و روابط نیز دستاوردهای بزرگی هستند.

مانند هر رویداد اجتماعی، شرکت در گفتگو برای دوست یابی و محبوب شدن ضروری است. بنابراین، هرچه «مکالمه» با حساب شبکه اجتماعی شما مرتبط تر باشد، علاقه بیشتری به شرکت، سازمان یا گروه خود دارید. زایمان منظم در تقویت روابطی که در حال حاضر دارید مهم است.

افزایش محبوبیت دوستان در سایت های شبکه های اجتماعی از طریق روش های اثبات شده نیز امکان پذیر است. امروزه تضادهای زیادی بین لیست مخاطبین ایمیل و سایت های شبکه های اجتماعی وجود دارد.

س. کاشت دوستانه چیست؟

A. در مورد افزایش تعداد دوستان و همکاران در سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و لینکدین صحبت می کند.

س. موثرترین راه برای گسترش دوستان در فیس بوک چیست؟

الف. اولین راه برای به دست آوردن دوستان بیشتر این است که به فیس بوک اجازه دهید حساب ایمیل شما و مخاطبین مرتبط با آن حساب را مشاهده کند. اگر چندین حساب ایمیل دارید و یکی به نامه های تجاری اختصاص داده شده است، از ایمیل تجاری استفاده کنید. برای صفحات تجاری، از آدرس های ایمیل سایر کارمندان دوستانی ایجاد کنید. فیس بوک از طریق لیستی از مخاطبین ایمیل از شما درخواست دوستی ایجاد می کند. امروزه فیسبوک برای کار با Yahoo، Hotmail، AOL، Comcast، SBCGlobal.net، Verizon.net و حتی Skype راه اندازی شده است. همچنین با سایر سرویس های ایمیل کار خواهد کرد.

علاوه بر این، فیس بوک گزینه ای به نام «ابزارهای دیگر» را تبلیغ می کند. برنامه‌های ایمیل بومی را در رایانه‌هایی مانند Eudora یا Apple Mail می‌خزد. فیس‌بوک همچنین مخاطبینی را که قبلاً در فیس‌بوک، از دبیرستان‌ها، کالج‌ها و دانشگاه‌های گذشته، و کاربران گذشته و حال جستجو می‌کنند، جستجو می‌کند. فیس بوک این اطلاعات را در نمایه شخصی یا شرکتی شما ذخیره می کند، بنابراین شما را با اطلاعات مشابه فهرست شده با دیگران شناسایی می کند. یکی از ساده ترین راه ها برای پیدا کردن افراد، وارد کردن آدرس ایمیل آنها در نوار جستجوی فیس بوک است.

س. موثرترین راه برای گسترش دوستان در توییتر چیست؟

الف. توییتر راه های دیگری را برای انتشار دوستان و فیس بوک ایجاد کرده است. می توانید پیشنهادات توییتر را دنبال کنید. توییتر در این گزینه ها سعی می کند شما را با دوستان افرادی که شما را دنبال می کنند ارتباط دهد. در توییتر، همچنین می‌توانید به دنبال علاقه به دسته‌های اصلی باشید و با جستجوی کلمات کلیدی خاص‌تر شوید. Find Friends مخاطبین ایمیل را جستجو می کند و یک پیام خودکار برای آن مخاطبین ارسال می کند و از آنها دعوت می کند تا شما را در توییتر دنبال کنند. Find Friends همچنین در صورت وجود حساب های LinkedIn را جستجو می کند. توییتر مانند فیس بوک به شما امکان می دهد با تایپ آدرس ایمیل خود، فالوورهای خود را افزایش دهید.

س. ایده های جدیدی در مورد گسترش روابط در LinkedIn.com چیست؟

الف. لینکدین به اعضا اجازه می دهد تا مخاطبین را از یک حساب ایمیل متصل به حساب لینکدین وارد کنند. تعیین شرکت یک رویه رایج است. لینکدین این نوع شبکه تجاری را تبلیغ می کند و بستری را برای آن در اینترنت ارائه می دهد. لینکدین به اعضا این امکان را می‌دهد تا با برقراری ارتباط با دیگران از طریق اتصالات موجود، مخاطبین را از شبکه خود دعوت کنند. گروه های لینکدین یک راه عالی برای گسترش لیست مخاطبین شما هستند. به یک گروه لینکدین مرتبط با یک شغل یا شرکت بپیوندید و به جای “مخفی کردن” به طور فعال صحبت کنید و پیام ارسال کنید. اغلب اعضای گروه به آنچه شما برای گفتن دارید علاقه مند می شوند و می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند.

س. آیا راه دیگری برای یافتن دوستان به جز لیست تماس ایمیل شخصی وجود دارد؟

A. بله. اگر یک لیست ایمیل محکم برای کسب و کار خود دارید، سعی کنید این لیست را در فیس بوک یا توییتر قرار دهید. هر سایت را بررسی کنید تا فرمت فایل مناسب را پیدا کنید. استفاده از لیست های ایمیل موثر با مشتریان، مخاطبین تجاری و آینده به گسترش کسب و کار شما در دنیای رسانه های اجتماعی کمک می کند. این لیست ها را می توان به سایت اضافه کرد و به صورت خودکار برای درخواست دوستان یا مخاطبین ارسال کرد.

بدیهی است که راه های زیادی برای گسترش لیست دوستان و ارتباطات شما در سایت های شبکه های اجتماعی وجود دارد. اگر به درستی انجام شود، حضور یک شرکت یا سازمان در این شبکه های اجتماعی بزرگ می تواند تا حد زیادی افزایش یابد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا