دنیای وب

کالج های آنلاین به دانشجویان ناشنوا کمک می کنند تا موفقیت کسب کنند

اگر شنوایی ندارید ، ممکن است تصور کنید برای دریافت مدرک خود باید ناشنوایان به کالج بروید. در حالی که بسیاری از دانشگاه های سنتی وجود دارند که امکانات دوستانه ناشنوایان را ارائه می دهند ، اکثر دانشجویان کم شنوا برای ادامه تحصیل پس از دبیرستان به کالج های ناشنوایان می روند. با این حال ، اینترنت با اجازه دادن به آنها برای شرکت در دوره های استاندارد کالج مانند بقیه ، دنیایی از فرصت های جدید را برای آنها باز کرده است. تحصیل در دانشگاه هرگز آسان نبوده است. در اینجا نگاهی داریم به برخی از مزایای بسیاری که آموزش آنلاین به دانشجویان ناشنوا می دهد.

مطالب نوشته شده

در یک محیط کالج سنتی ، کار کلاس ممکن است از سخنرانی های استاد در مورد یک موضوع گرفته شود. در حالی که هنوز در دوره های آنلاین از طریق فیلم سخنرانی می شود ، آنها معمولاً برای ارائه نکته به ارائه پاورپوینت و متن کتاب اعتماد می کنند. این به دانش آموزان ناشنوا فرصتی بهتر برای درک مطالب می دهد زیرا آنها می توانند اطلاعات را بخوانند ، نه اینکه مجبور باشند زبان اشاره مفسران را 24/7 دنبال کنند.

ارتباط نوشتاری

با داشتن یک برنامه مدرک آنلاین ، می توانید تمام سوالات خود را از طریق ایمیل و پیام های فوری بپرسید. به شما این فرصت را می دهد که هر آنچه را که برای گفتن دارید بنویسید ، نه اینکه مجبور شوید اطلاعات را از طریق یک مترجم منتقل کنید. می توانید اطلاعات را بخوانید تا ببینید که چگونه به نظر می رسد ، و سپس می توانید با ویرایش آنها نظر خود را کاملاً روشن کنید. پاسخها را مجدداً از طریق ارتباط کتبی دریافت خواهید کرد که درک آن آسانتر است. این در نهایت به موفقیت شما کمک خواهد کرد.

اطلاعات دقیق تر

اگر مجبور باشید برای همه اطلاعات خود به یک مترجم اعتماد کنید ، ممکن است نکته مهمی را که وی در طی مراحل ترجمه برای شما از دست داده است ، از دست بدهید. وی همچنین ممکن است کلمه فنی را از طرف شما غلط املایی کند ، که این باعث می شود شما تجارت را اشتباه درک کنید. با نوشتن تمام کارهای کلاس برای شما در وب ، دیگر نگران دریافت نمره بد برای سو mis تعبیرهای شخص دیگر نخواهید بود.

انتخاب درجه گسترده تر

شما باید طیف وسیعی از مدارک را برای انتخاب به صورت آنلاین نسبت به کالج ناشنوایان داشته باشید ، بنابراین این فرصت در نهایت ممکن است شما را به سمت شغلی سوق دهد که از عضویت در آن واقعاً خوشحال باشید. شما مجبور نیستید به هر چیزی که اتفاقاً هنگام ثبت نام در دسترس باشد ، بسنده کنید. شما می توانید برنامه ای را تنظیم کنید که کاملاً اهداف شما در زندگی را برآورده کند. همچنین می توانید برنامه خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید ، به طوری که بتوانید همزمان شغل خود را حفظ کرده و به سمت مدرک کار کنید. این یک راه حل برنده در طول راه است.

توان مالی

هزینه های دوره های آنلاین آنلاین بسیار کمتر از مشکلات مدرک سنتی است ، بنابراین شما باید هزینه بیشتری برای هزینه های پزشکی یا هزینه های زندگی عمومی که ممکن است در طول سال با آن روبرو شوید ، باقیمانده باشد. برای دانشجویان ناشنوا تعداد زیادی بورسیه تحصیلی در نظر گرفته شده است و بیشتر آنها کالج های آنلاین را به عنوان دانشگاه های قانونی تشخیص می دهند. بنابراین اگر به اندازه کافی دور خود را بگردید ، مشکلی برای دریافت پول برای پرداخت هزینه تحصیل آنلاین نخواهید داشت.

نتیجه

اینترنت زمینه بازی بین دانشجویان ناشنوا و دانشجویان سنتی دانشگاه را فراهم می کند. اگر کم شنوایی دارید ، ممکن است وب را به عنوان یک پناهگاه آموزشی برای خود بیابید. تعداد زیادی مدرسه و برنامه تحصیلات وجود دارد که می توانید از طریق اینترنت انتخاب کنید ، بنابراین فقط باید به اطراف خود بگردید تا ببینید چه چیزی را دوست دارید. خواه بخواهید یک فضانورد ، جانورشناس یا هر چیز بین دیگری باشید ، در نهایت یک برنامه مدرک را در وب پیدا خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا