بازرگانی

کاهش مصرف آب در کشاورزی – کشت یونجه با سوپرجاذب – شرکت آتیه انرژی

برای مشاوره در مورد کاهش مصرف آب در کشاورزی و همچنین استفاده از جاذب های فوق جاذب در محصولات کشاورزی ، با شرکت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان ما 02188420878 بهره مند شوید

برای کاهش مصرف آب در کشاورزی ، همانطور که واضح است ، متأسفانه کشور ما در میان کمبود جدی آب قرار دارد و کشاورزان عزیز به دلیل عدم بهینه سازی در مصرف آب کم نمی گذارند و مقدار زیادی آب در کشاورزی و ما نباید بی تفاوت باشیم که آبهای زیرزمینی و مخازن آب نیز در حال کاهش هستند.

شرکت انرژی آتیه شرکت تلاش پس از تحقیقات علمی بسیار به این نتیجه رسیده است که با استفاده از جاذب های فوق جاذب کشاورزی می توان از اتلاف و تبخیر آب تا حد زیادی جلوگیری کرد.

ابرجاذب کشاورزی یک پلیمر آب دوست است که شبیه قند است ، با این تفاوت که تا 400 برابر حجم آب خود را ذخیره می کند و با گذشت زمان آن را به ریشه های گیاه می رساند ، زیرا آب مستقیماً در کنار ریشه ها قرار می گیرد. جوانه زنی بذر افزایش می یابد و تعداد بذرهایی که جوانه می زنند افزایش می یابد.

در بحث در مورد کاهش مصرف آب در کشاورزی ، به عنوان مثال در کاشت یونجه ، این محصول استفاده بسیار خوب و زیادی دارد ، زیرا ما ابر جاذب کشاورزی را با دانه های یونجه مخلوط کرده و به صورت دستی یا با خط دستگاه به خاک اضافه می کنیم. در هر هکتار که بذر یونجه می کاریم ، حدود 7 تا 8 کیلو ابرجاذب کشاورزی را خوب مخلوط می کنیم.

در کشت یونجه فوق جاذب علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب ، این ابرجاذب ها عملکرد را نیز یک و نیم تا دو برابر افزایش می دهند ، حتی اگر یکی از مکانهایی باشد که در کشاورزی نتیجه مثبت داشته است.

یکی از این نمونه ها در استان گنبد است ، جایی که شخصی از این جاذبه های فوق العاده استفاده می کند و سال بعد محصول وی 2 برابر افزایش می یابد که سود قابل توجهی کسب می کند.

هزینه این عملیات نیز در رابطه با سود کم است ، به عنوان مثال برای هر هکتار حدود 500 تا 600 هزار تومان هزینه دارد.

منتظر روزی هستیم که همه کشاورزان در زمین ما از مشکل کمبود آب خلاص شوند.

از آنجا که جاذب فوق جاذب آب را به شکل ژل در کنار ماده بزرگ نگه می دارد ، قدرت جوانه زنی بزرگ را افزایش می دهد ، به طوری که تعداد بزرگهایی که جوانه می شوند افزایش یافته و جوانه ها مقاومت و باروری بیشتری پیدا می کنند ، بنابراین شاهد افزایش در حین برداشت

کاهش مصرف آب در کشاورزی یک راه حل علمی است – علاوه بر استفاده از سیستم آبیاری بارانی ، استفاده از جاذب های فوق جاذبه کمک خوبی در ذخیره و جلوگیری از اتلاف آب خواهد کرد.

اگر منابع آب در کشور مدیریت شود ، هدایای خوبی به نسل های بعدی خواهیم داد و می توانیم بهره وری تولید را افزایش دهیم. در کشورهای اروپایی حداکثر 10 تن گندم در هکتار برداشت می شود که در کشور ما بسیار کمتر است – با استفاده از س questionsالات علمی در کشاورزی می توانیم بیشترین بازده و بیشترین برداشت را بدست آوریم.

منبع :
https://atie-energy.com/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D8%AA-%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AC%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3/
تاریخ انتشار :
2020-09-21 19:37:51

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا