دنیای وب

کتاب جنگل در اینترنت

اینترنت شباهت زیادی به جنگل گسترده ای دارد که مملو از درختان رسانه های اجتماعی و ساکنان جالبی همچون وب گشت و گذار ، برداشت رسانه های اجتماعی و ترول های وحشتناک است.

این جنگل پادشاهان زیادی دارد که هر کدام سهم شیر خود را از این استان دارند. هدف: «توله ها» بلند پروازانه است که روزی مانند آنها شود ، وقتی کار آنها پر سر و صدا باشد و میوه های درختان در پنجه هایشان فرو رود. دیگران ممکن است کمی خسته باشند ، زیرا آنها این جنگل را مکانی خطرناک می دانند که ممکن است آنها را با چالش های غیر منتظره ای روبرو کند. این واقعاً مکانی دشوار است و گاهی اوقات وقتی پادشاهان برای جلب توجه بیشتر ، شروع به چالش کشیدن یکدیگر می کنند ، رقابت زیادی وجود دارد.

کارآفرینان خردسال ممکن است تعجب کنند که چگونه زمین را در این جنگل پیچیده کنترل کنند. آنها حتی ممکن است بپرسند که چرا آنها باید این کار را انجام دهند. پاسخ بسیار ساده است: اینترنت بهترین راه برای گرفتن صدای شرکتی در سراسر زمین است!

تکیه بر تبلیغات خیابانی و گفتار کلامی دیگر کارآمد نیست. عصر دیجیتال کارها را آسان کرد ، اما همچنین بسیاری از مشتریان بالقوه را برای شرکتهای آفلاین از بین برد. افرادی که به خواندن روزنامه یا پیاده روی عادت دارند ، بیشتر به آنچه که اینترنت برای ارائه به آنها علاقه مند است ، می شوند. این بدان معنی است که آنها دیگر نمی توانند روزنامه بخرند زیرا می توانند به راحتی رایگان اخبار خود را به صورت آنلاین دریافت کنند. همچنین احتمال کمتری برای گردش در این شهر وجود دارد ، به این معنی که قرار دادن تبلیغات روی نرده ها و قطب های روشنایی به اندازه تکیه بر قرار دادن تبلیغات در وب سایت هایی که در دوره فعلی افراد اغلب در آن آویزان هستند ، مفید نیست.

اکنون که سرعت و فناوری بر جهان حاکم شده است ، بر هر شرکت ضروری است که هر گوشه ای از جنگل دیجیتالی ، راه های ماندن در آن ، برقراری ارتباط با ساکنان خود و بهره گیری از مزایای جنگل را هنگام مواجهه با رقابت ، بداند.

“جنگل اینترنتی” توسط بوریس گلدشتاین ، همه چیزهایی را که باید در مورد بازاریابی اینترنتی بدانید در یک راهنمای هوشمند و هوشمند ارائه می دهد. موضوعاتی که تهدیدی برای شرکت ها محسوب می شود ، روش های موفق که می تواند اعتماد به نفس و پول را به همراه آورد ، راه هایی برای افزایش بقای شرکت و بسیاری از مباحث در آثار ادبی گلدشتاین در هم تنیده نیست. این سهم ارزنده ای در تدوین استراتژی مؤثر بازاریابی سازمانی است. اگر می خواهید در جنگل اینترنت پادشاه باشید ، این را بخوانید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا