دنیای وب

کتاب میلیونر: ثروتمند شدن

خوانده ام کتابچه میلیونر توسط Grant Cardone حدود 25 بار. چرا؟ هدف من 10 برابر ساختن یک امپراتوری 250 میلیون دلاری است که به ساخت جوامعی که در آن بزرگ شده ام کمک خواهد کرد.

گرانت کاردون می گوید میلیونر طبقه متوسط ​​جدید است. طبقه متوسط ​​مرده است. برای دستیابی به رونق مالی ، باید ثروتمند باشید. برای تأمین بودجه اهداف خود ، کمک به جامعه خود و پیشبرد اهداف خود به پول نیاز دارید. بدانید که این موضوع در مورد حرص و آز و خودخواهی نیست.

فوق العاده ثروتمند شدن

فوق العاده ثروتمند شدن دستیابی به توانایی های مالی و کمک به دیگران است. این موزه ها ، بیمارستان ها و مراکز تفریحی برای جوانان توسط فقرا ساخته نشده اند. بورسیه ها و کمک های بلاعوض توسط افرادی که بدهکار و دارای حقوق و دستمزد معیشتی هستند نیست.

فوق العاده ثروتمند شدن آماده سازی خانواده برای پیشرفت اقتصادی است. این در مورد ایجاد ثروت است که میراثی برجای بگذارد. این در مورد بازپرداخت شما و کمک به بالا بردن زندگی مردم است. این در مورد بودجه فعالیت های کلیسا یا جامعه است.

در اینجا هشت مرحله برای یک کتاب راهنمای میلیونر آورده شده است:

اولین قدم: تصمیم میلیونر

شما باید تصمیم بگیرید که فوق العاده ثروتمند شوید. حالا به سهام خود روی زمین بچسبانید و بگویید ، “من یک روز خیلی خیلی خیلی ثروتمند خواهم شد.” تصمیم شما و تعهد مداوم شما نسبت به این تصمیم مهمترین کاری است که می توانید برای آینده مالی خود انجام دهید.

مردم زمان بیشتری را صرف تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی بپوشند ، کجا بخورند و چه کسی را از تلویزیون می بینند نسبت به امور مالی خود می گذرانند. آنها از دروغ طبقه متوسط ​​راضی هستند. آنها راحت هستند. آسایش دشمن پیشرفت است. از شر تصورات خلاص شوید ، “کافی”و “دسترسی”و “من بهتر از آنها هستم.”

مرحله دوم: حل ریاضیات میلیونر

ابتدا تصمیم گرفت واقعاً ثروتمند شود. سپس شما باید ریاضی را انجام دهید. حقیقت این است که بیشتر مردم در زندگی خود یک میلیون دلار درآمد کسب خواهند کرد. اگر با 200000 دلار در سال شغل پایدار 20 ساله داشته اید. شما یک میلیون دلار درآمد داشته اید. خانه خود را با پس انداز بازنشستگی بفروشید و می تواند تا 1 میلیون دلار هم باشد.

اکنون برای کسب یک میلیون دلار چه کاری لازم است؟ شما باید ریاضی را انجام دهید. این بدان معنی است که شما باید اتومبیلی را پیدا کنید که بتواند شما را به یک میلیون برساند. آیا این شغل ، املاک و مستغلات ، فروش یا تجارت شما است؟ آیا به ارتقا نیاز دارید؟ آیا می توانید سایر منابع درآمدزیایی همزیستی را به آنچه اکنون انجام می دهید اضافه کنید؟

مرحله سوم: درآمد خود را افزایش دهید

با افزایش درآمد ثروتمند می شوید. نه با پس انداز یا سرمایه گذاری. شما ابتدا درآمد را افزایش می دهید. درآمد متعلق است. درآمد تنها راه شما برای شروع ایجاد ثروت است. هیچ چیز جایگزین درآمد نمی شود. مسیر ثروت است. ورزشکاران و ستاره های هنری سقوط می کنند زیرا پس از انقضا قرارداد یا نقش های سینمایی آنها نتوانند درآمدزایی کنند.

روش های مختلفی وجود دارد که اکنون می توانید درآمد خود را افزایش دهید. شغل دوم را پیدا کنید ، تمام مواردی را که استفاده نمی کنید به فروش برسانید ، یک مزاحمت ایجاد کنید ، با مهارت خود یک کسب و کار راه اندازی کنید یا راهی برای افزایش درآمد خود از منبع اصلی خود پیدا کنید.

درآمد خود را در افزایش افزایش دهید. این مبلغ از 2500 دلار در ماه به 1 میلیون دلار در شب نمی رسد. اگر ماهانه 2500 دلار درآمد دارید ، هدف جدید خود را 3000 دلار بدست آورید. وقتی به این هدف رسیدید ، هدف بعدی خود را 3500 یا 4000 دلار بدست آورید. ادامه بده نکته اصلی این است که بخاری های خود را بخاطر بسپارید (مرحله 6).

مرحله چهارم: چه کسی پول من را بدست آورده است؟

ساده … چه کسی پول شما را دارد؟ برای افزایش درآمد خود به افراد با پول یا دسترسی به پول نیاز دارید. افرادی را پیدا کنید که بتوانند هزینه خدمات شما را پرداخت کنند. شعار جدید شماست “چه کسی پول من را دارد؟” وقت کمتری با افراد شکسته و بیشتر با افرادی که می توانند درآمد شما را افزایش دهند بگذرانید. نیازی را پیدا کنید ، آن را پر کنید و در ازای آن حقوق دریافت کنید.

مرحله پنجم: شکسته بمانید

منو شنیدی شکسته بمان با افزایش درآمد هزینه های خود را افزایش ندهید. برنامه جریان نقدی ماهانه شما. بدانید هر ماه چقدر پول خرج می کنید. مردم هر ساله افزایش می یابند و هنوز در مشکلات مالی هستند. هزینه های خود را کاهش دهید و سود خود را گسترش دهید. دیگر بدهکار نیستید مگر اینکه این بدهی بتواند جریان نقدی شما را افزایش دهد.

ماندن پنی به معنای فقیر بودن نیست. این به معنای حفظ بودجه ای است که شما را به تبدیل شدن به یک فوق العاده ثروتمند تبدیل می کند.

مرحله ششم: همه آنها را ذخیره کنید

پس انداز کنید تا سرمایه گذاری کنید ، در دسترس بودن پس انداز نکنید. سرمایه گذاری (از طریق افزایش درآمد) نحوه دستیابی به افراد فوق ثروتمند است. دلیل اینکه من توانستم در طی شش ماه 10،000 دلار از جریان درآمد جدید پس انداز کنم این است که تمام افزایش درآمد ، حق امتیاز و پاداش را پس انداز کردم. من همانند مرحله 5 ورشکست شدم و تمام افزایش درآمد را حذف کردم.

مردم هرگز ثروت ایجاد نمی کنند زیرا هرگز به اندازه کافی در یک معامله پاداش سرمایه گذاری نمی کنند. وقتی درآمدتان به صورت افزایشی افزایش می یابد ، همه پاداش ها و پاداش ها و سایر موارد اضافی را پس انداز کنید. شکسته باشید و بقیه را برای یک معامله بزرگ پس انداز کنید. این همچنین به شما فرصت می دهد تا یاد بگیرید چگونه معاملات عالی را پیدا کنید. من شرح مقدس خود را توصیف می کنم “یک معامله ی بزرگ.”

مرحله هفتم: چندین جریان درآمد

اول ، شما باید درآمد خود را افزایش دهید. سپس روش هایی برای افزودن چندین جریان پیدا می کنید. ساده ترین راه یافتن راه های همزیستی برای افزایش گردش پول است. از کجا می توانید جریان های نقدی دیگر را در شغل فعلی خود پیدا کنید؟ آیا فرصت هایی که در شغل فعلی خود از دست می دهید وجود دارد؟ خط تولید خود را گسترش دهید ، خدمات بیشتری ارائه دهید ، مشاوره بیشتری دریافت کنید یا جوایز را دنبال کنید.

مرحله 8: تکرار ، تقویت و افزایش تمرکز را انجام دهید

شستشو ، شستشو ، و تکرار. با پیروی از این مراحل ، او شما را به سوی افراد ثروتمند سوق می دهد و باعث می شود شما یک میلیون دلار زودتر از آنچه فکر می کردید کسب کنید. گرفتن کتابچه میلیونر توسط گرانت کاردون.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا