دنیای وب

کدام یک از این 7 اشتباه رایج در بازاریابی باعث از بین رفتن تجارت شما می شود؟

اتلاف وقت و هزینه برای بازاریابی که بازدهی در بر ندارد ، باعث می شود سالانه تعداد زیادی از متخصصان سخت کوش از کار خارج شوند. سرانجام هر دلاری که برای بازاریابی مشاغل محلی خود خرج می کنید باید بازده داشته باشد. در طول 20 سال گذشته به عنوان مشاور بازاریابی ، من به طور مداوم صاحبان مشاغل کوچک را دیده ام که منابع گرانبهای خود (پول و زمان) را به دستگاه خرد کن تغذیه می کنند. این دارندگان در کارهایی که انجام می دهند – ساختن برنامه یا بانک های باز – عالی عمل می کنند اما تجربه بازاریابی لازم برای رشد کارآمد تجارت خود را ندارند. لیست را بررسی کنید و اتلاف وقت و پول خود را متوقف کنید.

1. از رویکرد بازاریابی توقف و شروع استفاده کنید

برای صاحب مشاغل معمول است که از ایده بازاریابی که خوب به نظر می رسد اما به نتایج فوری منجر نمی شود ، بپردازند. وقتی تلفن از تلاش اولیه زنگ نمی خورد ، آنها از این ایده منصرف می شوند. شش ماه بعد ، آنها چیز دیگری را امتحان می کنند که فایده ای نخواهد داشت. دست برداشتن از. تجارت واقعاً بد می شود و آنها ناامید هستند. سپس آنها دوباره این کار را می کنند. متخصص بازاریابی یک طرح بازاریابی قوی ایجاد می کند ، آن را به طور مداوم اجرا می کند ، نتایج آن را ارزیابی می کند و متناسب با آن تنظیم می کند.

2. تلاش برای فروش به همه

علی رغم آنچه عمو جورج شما می گوید ، بازار شما همه نیستند. مطمئناً ، همه توالت فرنگی دارند ، اما همه افراد در دریاچه مایل به لوله کشی نیستند و نیازی به آن ندارند. و شما واقعاً کسی را به عنوان مشتری نمی خواهید. بعضی از افراد فقط نمی توانند به شما پول پرداخت کنند و دیگران بیشتر از ارزششان دردسر دارند. تحقیقات قدرتمند بازاریابی نشان می دهد که بهترین مشتریان شما چه کسانی هستند: افرادی که محصول یا خدمات شما را می خواهند و به آن نیاز دارند ، به شما پول می دهند و احتمالاً دوباره خرید می کنند و دیگران را به شما ارجاع می دهند. بهترین چشم اندازها را برای کسب درآمد هدف قرار دهید.

3. از مبالغ باقیمانده برای بودجه بازاریابی خود استفاده کنید.

وقتی می پرسم “بودجه بازاریابی شما چقدر است؟” ، من معمولاً آهوها را از جلوی چراغ های جلوی مالکان می گیرم. به نظر می رسد ، شرکت مشکل دار بازاریابی را به عنوان یک هزینه اضافی در نظر خواهد گرفت و فقط زمانی پول صرف خواهد کرد که در پایان ماه مقدار “مانده” داشته باشد. این کار باس است. اگر می خواهید سود کسب کنید ، قصد داشته باشید درصد مشخصی از هدف فروش خود را خرج کنید تا مشتریان بتوانند با شما پول خرج کنند. به عنوان مثال ، تولیدکنندگان کالاهای مصرفی موفق 50 درصد از فروش خالص پیش بینی شده خود را برای تبلیغ کالای جدید خرج می کنند ، سپس برای حفظ نیروی فروش در حدود 8 درصد برای یک محصول تاسیس می کنند.

4. درباره این موضوع در مورد خود فکر کنید

پیام بازاریابی شما مربوط به شما نیست. این در مورد این نیست که محصول شما چقدر عالی است یا از ابزارهای جالبی استفاده می کنید. مشتریان شما خیلی به شما اهمیت نمی دهند. آنها فقط می خواهند بدانند که چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید. ما به آن WIIFM می گوییم – این چه فایده ای برای من دارد؟ به من بگویید چگونه می توانم این کار را سریعتر ، راحت تر و با هزینه کم انجام دهم. به من بگو که چقدر آرام هستم یا شنبه شب وقت ملاقات می گیرم ، در غیر این صورت شما اکنون می آیید تا گرفتگی توالت را پاک کنید و وضع موجود در دستشویی من را تمیز کنید – سپس من پولم را با شما صرف می کنم.

5. بازی ایمن

آلبرت انیشتین گفت که دیوانگی کارهای مشابه را بارها و بارها انجام می دهد و انتظار نتایج متفاوتی دارد. صاحبان مشاغل کوچک در شرایط سخت اقتصادی ، کاهش درآمد و افزایش هزینه ها قرار دارند ، با این وجود هزینه های بازاریابی خود را به همان آگهی های روزنامه و لیست صفحات زردی که همیشه استفاده کرده اند – معمولاً با بازدهی کمتر – گره می زنند. چرا کسی چنین کاری می کند؟ زیرا پایبند بودن به آنچه می دانید “ایمن تر” است. اگر مشتری های بیشتری می خواهید ، باید کار دیگری انجام دهید. مثل اینکه شاید از بازاریابی اینترنتی برای هدایت بازدید به وب سایت خود استفاده کنید تا مشتریان پول نقد از شما خرید کنند نه از صاحبان امتیاز در خیابان.

6. تجارت خود را محرمانه نگه دارید

مگر اینکه از قانون فرار کنید یا درگیر جاسوسی بین المللی باشید ، یافتن شما در وب آسان خواهد بود. من اخیراً به دنبال یک شرکت تعمیر کولر گازی در اوبرندیل با نام در وب برای شماره تلفن آنها گشتم زیرا در نتایج Google برای پیمانکاران تهویه مطبوع محلی نشان داده نمی شدند. موفق ترین رقبای آنها در بالای لیست ها ظاهر شدند ، اما من مجبور شدم حفاری کنم تا این شرکت را پیدا کنم. این مرد پول را صرف نقاشی یک تابلوی جالب روی کامیون خود کرد ، اما چه کسی هنگام رانندگی در ترافیک شماره را می نویسد؟ وقتی نمی توانم شماره را به راحتی از طریق اینترنت پیدا کنم با شما تماس نمی گیرم. ما وب را جستجو می کنیم و روی 3 نتیجه اول کلیک می کنیم تا یک پیمانکار محلی پیدا کنیم.

7. فیلمبرداری از یک تصویر اشتباه

برخی از کارآفرینانی که خارج از خانه های خود کار می کنند با قرار دادن آسمان خراش ها و تصاویر صفحه شرکت ها بر روی مواد بازاریابی خود سعی می کنند به عنوان یک شرکت بزرگ ظاهر شوند. اگر من یک زنجیره بزرگ ملی می خواستم ، سراغ آنها می رفتم. گاهی اوقات من یک شرکت کوچک می خواهم که با من مثل یک شخص رفتار کند. این قدرت شماست که شما به اندازه کافی جوان هستید و می توانید یک خدمت عالی به جوانی مثل من انجام دهید. شاید شما جمعه شب بعد از طوفان برای تعمیر سقف من بیرون بروید. از قبل به من اطلاع ده كه واقعاً تو كی هستی – پس از همه ، در پایان می فهمم.

کدام یک از این خطاهای مهلک را مرتکب شده اید؟ همه شما آن را در یک نقطه یا نقطه دیگر انجام داده اید. اشتباهات بازاریابی سالانه هزاران کسب و کار کوچک را از بین می برد.

من برای کسب درآمد و لذت بردن از کاری که انجام دادم وارد کار شدم. بدون نگرانی از کسب درآمد ، به اندازه کافی سردرد و دردسر در زندگی وجود دارد. افراد موفق بهتر عمل می کنند. آنها از نقاط قوت خود استفاده می کنند و از نقاط ضعف خود استفاده می کنند. من یک بازاریاب عالی هستم ، اما مکانیک خوبی نیستم. من یاد گرفته ام که وقتی نیاز به تعویض روغن دارم یا وقتی که خوب کار نمی کند ، ماشینم را به فروشگاه ببرم. برای صرفه جویی در وقت و هزینه از این 7 اشتباه رایج در بازاریابی خودداری کنید. شما ممکن است در نهایت با مشتری های بیشتر ، سود بیشتر و لذت بیشتر از تجارت خود لذت ببرید. و اگر به کمک نیاز دارید – فقط بپرسید.

با تشکر،

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا