دنیای وب

کسب درآمد آنلاین – آیا این هفت کتاب را دارید که برای بازاریابی باید آنلاین بخوانید؟

آیا تاکنون فکر کرده اید چرا آیا میخواهید اینترنتی پول در بیاورید؟

مردم اهداف متفاوتی دارند. اگر پاسخ دهید: “برای پول“شما باید به هدف خود تجدید نظر کنید. می توانید به روش های دیگری غیر از اینترنت درآمد کسب کنید. حتی مطمئن نیست که بتوانید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

اگر جواب شما این است: “برای آزادی“”برای سبک زندگی“یا”وقت بیشتر با خانواده ام“من در مسیر درست قرار گرفتم.

برای کسب درآمد کافی آنلاین برای به دست آوردن آزادی یا وقت آزاد ، باید در مورد بازاریابی اینترنتی بیاموزید. در اینجا هفت کتاب است که شما باید داشته باشید و باید بخوانید که می توانند به اندازه کافی برای شروع کار به شما یاد دهند:

شماره 1 – “اسرار 4 AdSense” ارسال شده توسط جوئل کام

تبلیغات گوگل با نام AdSense یکی از بهترین و ساده ترین راه های کسب درآمد آنلاین است. اما اگر می خواهید از طریق آن درآمد کسب کنید ، افزودن تبلیغات به سایت شما نیاز به دانش دارد.

کتاب جوئل کام در AdSense که باید بخوانید. اگر فقط یک کتاب در زمینه بازاریابی اینترنتی دارید ، این کتاب را تهیه کنید.

شماره 2 – “معادله شگفت انگیزی که مانند محصولات دیوانه می فروشد” ارسال شده توسط مارلون سندرز

این کتاب را قبل از شروع تولید محصول خود بخوانید!

این به من کمک کرد تا فقط با اجرای یکی از ایده های کتاب ، محصولات چند رسانه ای را در یک هفته آخر چند هزار دلار بفروشم.

شماره 3 – “اعترافات تنبل فوق العاده وابسته” توسط کریس رپل

بعد از خواندن این کتاب ، خواهید دانست که تنها یک راه برای فروش محصولات وابسته وجود دارد. مطمئناً شما می توانید از راه های دیگر خوش شانس باشید و بفروشید ، اما پول واقعی از انجام این کار با استفاده از روش ساده ای که در کتاب توضیح داده شده است حاصل می شود.

تقریباً آماده سازی و فراموش کردن ، بنابراین این برنامه ای برای شرکای کند است.

شماره 4 – “صوتی خواندن سریع 16 دقیقه ای” از ماروین هایکوک

این هیچ ارتباطی با بازاریابی اینترنتی ندارد ، حتی کتاب هم نیست. اما در سفر خود به سمت آزادی بسیاری از کتاب ها و کتاب های الکترونیکی را خواهید خواند ، پس چرا این کار را سریع و مؤثر انجام ندهید؟

شماره 5 – جوئل پترسون “قالب سایت مینیاتوری”.

یک “کتاب غیر از” دیگر … این بیشتر یک دوره فیلمبرداری است ، اما شما متن را می گیرید ، و این محصولی است که باید یاد بگیرید!

این یک روش جدید برای انجام بازاریابی آنلاین است. شما محصولات را پیدا می کنید ، مردم در واقع آنها را خریداری می کنند و به آنها در تصمیم گیری کمک می کنند.

شماره 6 – “الگوهای ایجاد فوری مقاله” جف هرینگ

بازاریابی مقاله نقش بزرگی در بازاریابی آنلاین بازی می کند و شما باید از بهترین ها بیاموزید. الگوهای مقاله را از جف هدرینگ دریافت کنید ، و شما قبلاً 3/4 از مقاله خود را دریافت کرده اید.

شماره 7 – “هفت راز تسلط بر Ezine” راب هوارد

اطلاعات بیشتر در مورد مقاله ها … پیام در این دوره ویدیویی “کوتاه نگه دارید – آن را گرم کنید”. مقالات طولانی و خسته کننده را فراموش کنید. همچنین می توانید راهنمایی های خوبی برای جعبه حیاتی نویسنده دریافت کنید.

احتمالاً من هزاران کتاب الکترونیکی در مورد بازاریابی اینترنتی خوانده ام ، و از من الهام گرفته و / یا خیلی دوست داشته ام. لیست کتابهای مورد علاقه خود را تهیه کنید ، یا برخی از آنها را بخوانید ، اما هر کاری انجام دهید:

از آنچه یاد می گیرید استفاده کنید – اقدامی کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا