دنیای وب

کسب درآمد آنلاین و بازاریابی وابسته

کسب درآمد از طریق بازاریابی شرکت های وابسته برای هر کسی که دارای یک وب سایت یا وبلاگ است ضروری است. برنامه های زیادی در اطراف شما وجود دارد که می توانید به آنها بپیوندید ، بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که محصول یا خدمتی را که می توانید در سایت خود بفروشید پیدا نکنید.

با این حال ، اگر می خواهید به صورت آنلاین ثروت کسب کنید ، چیزی است که باید بدانید.

بیشتر مردم یا پول خود را از طریق بازاریابی وابسته از دست می دهند یا فقط درآمد کافی برای پرداخت هزینه میزبانی وب خود را دارند. بنابراین چه چیزی شرکت های تابعه بزرگ را از بقیه مردم متمایز می کند؟

شرکت های وابسته فوق العاده از اصول اساسی بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند. آنها در مورد بازار بالقوه خود تحقیق می کنند. مشتری ها به دنبال چه چیزی هستند ، چه کلمات کلیدی را هدف قرار دهند و سپس سایتی را در اطراف کلمات کلیدی و نیازهای مشتری طراحی کنند.

آنها دقیقاً می دانند که چگونه می توانند سایت خود را تبلیغ کنند تا میزان بسیار پررنگی از ترافیک بسیار هدفمند را به لینک های وابسته خود منتقل کنند.

هنگامی که کار خود را با بازاریابی شرکت های وابسته آغاز می کنید ، به طور کلی از شما خواسته می شود یک وب سایت یا وبلاگ درباره چیزی که به شما علاقه مند است طراحی کنید و محصولات را بر اساس علاقه خود بفروشید. یک منطق اساسی در این منطق وجود دارد.

توضیح خواهم داد …

فرض کنید به پرورش هویج علاقه دارید. کلمه کلیدی پرورش هویج در هر روز حدود 22 بار جستجو می شود. دقیقاً حجم عظیمی از ترافیک برای بازنشستگی ، درست نیست؟

برای بدست آوردن مبلغی که زندگی شما را تغییر می دهد ، باید مکانی با حجم ترافیک بالا پیدا کنید و این برای فروش زیاد لازم است. شرکت های فوق وابسته فناوری خود را بر دو جنبه اصلی بنا می کنند:

تقاضای زیاد و خریداران

شما هرگز از فروش کتاب الکترونیکی در مورد رشد هویج ثروتمند نخواهید شد. هیچ تقاضایی برای آن وجود ندارد.

منافع خود را فراموش کرده و محصولات پر تقاضا را با تعداد زیادی خریدار هدف قرار دهید. واقعاً چندان دشوار نیست شما می توانید هر روز هزاران دلار با فروش محصول مناسب به بازار مناسب کسب کنید. همه چیز در مورد تقاضا و خریداران. تقاضا را جستجو کنید و خریداران را پیدا خواهید کرد.

بهره گیری از این بازارها شرکتهای تابعه اصلی را از بقیه جدا می کند …

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا