دنیای وب

کسب و کار بیشتری کسب کنید "ساخت آلمان"

با توجه به این واقعیت که آلمان بزرگترین و ثروتمندترین بازار اروپا است ، مشخص است که پس از تصمیم به گسترش در سطح بین المللی ، کشوری را مورد توجه قرار می دهد.

مشاغل بین شرکتی معمولاً برقراری ارتباط با مشتریان قاره خود را تقریباً آسان می دانند ، به این دلیل که اکثر تجار سطح C آلمان معمولاً انگلیسی صحبت می کنند و گاهی می توان گفت که بهتر از همتایان خود است!

در مورد مصرف کنندگان آلمانی ، آنها ثروتمندترین در اروپا و پرجمعیت ترین شهروندان اروپا هستند و وفادار هستند.

با این حال ، همانطور که تلاش والمارت برای نفوذ در بازار آلمان نشان داد ، اندازه و پول لزوماً شرط موفقیت در این بازار جذاب نیست ، بلکه یک مورد است. اما پاداش کسانی که آن را می شکنند همیشه عالی است.

انواع مختلفی از مشاغل وجود دارد که می توانند از دسترسی به بازار آلمان بهره مند شوند. به عنوان مثال رسانه ها در ایالات متحده و انگلیس به عنوان بهترین در بازی خود دیده می شوند. کلمات “ساخت انگلیس” یا “ساخت آمریکا” می توانند مترادف با کیفیت و ظرافت باشند. در مورد مقصد ، پس عشق مسافرت آلمانی های شناخته شده – هتل ها و استراحتگاه هایی که برای ترجمه وب سایت و سایر مواد بازاریابی به زبان آلمانی نیاز به زمان زیادی دارند و به دردسرهای زیادی نیاز دارند ، احتمالاً باعث کسب و کار بیشتر این مسافران باتجربه و باتجربه خواهد شد.

فروشگاه های آنلاین مشتاق بهره مندی از رونق تجارت الکترونیکی آلمان باید در نظر داشته باشند که مصرف کنندگان آلمانی علاقه زیادی به کارت های اعتباری ندارند – بنابراین مهم است که بتوانید با “Bankeinzug” از حساب های بانکی چک خود پرداخت کنید.

وب سایت هایی که به ابزارهای اتوماسیون ترجمه مانند Google Translate اعتماد می کنند ، صدمه بزرگی به بازدید کنندگان سایت آنها می زنند – برای انتقال م .ثر پیام شما ، بهتر است مشترک خدمات انسانی بومی شوید.

یکی از راه هایی که شرکت های کوچک و متوسط ​​می توانند انگشتان خود را سریع و ارزان به بازار آلمان فرو ببرند ، ایجاد این تصور است که در واقع در آنجا فعالیت می کنند. این کار با ایجاد یک دفتر کار مجازی انجام می شود که ایجاد آن بسیار ارزان تر و آسان تر از یک دفتر واقعی است. این تصویر برای آلمانی ها مهم است و عنوان مرتبط با چنین “دفتر” را می توان و باید برای شرکت هایی که این مهم است ، تفکیک کرد. ارسال ایمیل و برقراری تماس تلفنی ورودی با شماره آلمانی که توسط یک زبان مادری پاسخ داده می شود استانداردی برای چنین خدماتی است.

ارتباطات و زیرساخت ها در آلمان بسیار عالی است. قطارهای پرسرعت InterCity Express (ICE) آلمان خدمات سریع ، مکرر و قابل اطمینان را بین تمام شهرهای آلمان ارائه می دهند. وضعیت بهتر شده است: به زودی می توان یکی از آنها را در سنت پانکراس لندن گرفت و فقط در عرض چهار ساعت به مرکز کلن رسید. این سفر از انگلیس بیش از یک ساعت طول می کشد و بازدید کنندگان از ایالات متحده می توانند به راحتی به قطب اصلی آن ، فرانکفورت بروند. همانطور که می توان انتظار داشت ، بیشتر اوقات ، تاکسی ها معمولاً مرسدس یا آئودی هستند!

مانند همه کشورها ، اختلافات منطقه ای نیز وجود دارد: به عنوان مثال ، دست دادن در دوسلدورف معمولاً آسان تر از هامبورگ است. با گفتن این گفته ، بسیاری از علاقه مندان به زبان انگلیسی در آلمان شمالی وجود دارند که از فرصت همکاری با شرکت های انگلیسی استقبال می کنند.

کار با یک مجری در زمین در آلمان که تفاوت های فرهنگی موجود در آلمان را درک کند ، شانس نفوذ شما به این مهره آلمانی را بهبود می بخشد.

گسترش به بازارهای جدید به ندرت آسان است ، اما پاداش انجام این کار می تواند بسیار زیاد باشد – به ویژه با این بازارها. و با ورود به آلمان ، کسب و کار در همسایگی اتریش و سوئیس معمولاً آسان تر است – این بازار ترکیبی از تقریباً 100 میلیون مشتری است که معمولاً به عنوان بازار DACH شناخته می شود ، که از همان زبان استفاده می کنند.

موفقیت در آلمان آسان نخواهد بود. اما به محض برنده شدن مشتریان یا شرکا ، آنها معمولاً می مانند. این همان چیزی است که آلمان را به ویژه برای تسخیر بازار جذاب تبدیل می کند – و این به شرکت های سراسر جهان اجازه می دهد تا سالیان سال ساخت یورو “ساخت آلمان” را شروع کنند.

سیسرو یک بار معتقد بود که “هرچه دشواری بیشتر باشد ، شکوه و جلال بیشتری نیز خواهد داشت.” واقعاً با شکوه خواهد بود که در آلمان موفق شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا