دنیای وب

کسب و کار خود را از طریق رسانه های اجتماعی رشد دهید

اگر صاحب یک کسب و کار هستید – ممکن است در حال حاضر از پلتفرم ها و روش های رسانه های اجتماعی برای اطلاع رسانی درباره کسب و کار خود استفاده کنید. اگر هنوز استفاده از این پلتفرم را شروع نکرده اید – ممکن است آن را با دقت در نظر بگیرید و باید …

در واقع، حدود 82 درصد از مشاغل کوچک از این پلت فرم استفاده می کنند، مانند: لینکدین، فیس بوک، توییتر، اینستاگرام SY پینترست برای حمایت از رشد کسب و کار خود. اگر هنوز در حال بحث هستید که آیا از این پلتفرم برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید یا نه، باید این بحث را پایان دهید و هر چه زودتر شروع کنید.

این حوزه ها در رشد کسب و کار شما موثر هستند. در واقع بسیاری از افراد از طریق شبکه های اجتماعی از شرکت ها، محصولات و خدمات مختلف مطلع می شوند.

در زیر 6 دلیل برای اینکه بازاریابی رسانه های اجتماعی کار می کند را خواهید دید!

1. رسانه های اجتماعی اخبار کسب و کار شما را منتشر می کنند.آره! در واقع، پلتفرم های مختلف از شما برای اطلاع رسانی در مورد کسب و کارتان حمایت می کنند. واقعاً بسیار مؤثر!

کسب و کار شما رونق خواهد گرفت! نیازی به گفتن نیست – این واقعاً چیز خوبی است! اما مهمتر از همه، به شما این امکان را می دهد که با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید. شما قادر خواهید بود فالوورهای خود را به دست آورید، با افرادی که اکنون کسب و کار شما را می شناسند ارتباط برقرار کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، افرادی که در گذشته با شما تجارت کرده اند، انگیزه بیشتری برای گفتن محصولات و/یا خدمات شما به دیگران خواهند داشت.

2. بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار موثر است! هرچه الگوریتم‌های بیشتری به پلتفرم‌ها و/یا شبکه‌های مختلف اضافه شود – احتمال اینکه محتوای ارگانیک تحت تأثیر قرار گیرد بیشتر است، زیرا ممکن است در نزاع گم شوید. به همین دلیل، ما قویاً به شما توصیه می‌کنیم که از گزینه‌های تبلیغاتی ارائه شده توسط بسیاری از شبکه‌ها استفاده کنید که باعث ارتقای کسب و کار، محتوا و خدمات و/یا خدمات شخصی‌شده شما می‌شود. بهترین از همه، تبلیغات در رسانه های اجتماعی ارزان است.

3. رسانه های اجتماعی بسیار محبوب هستند! لازم نیست یک وبلاگ نویس اختصاصی فناوری یا حرفه ای در بازاریابی دیجیتال باشید تا بدانید که در بین تعداد زیادی از مشتریان بسیار محبوب است.

مطابق با مرکز تحقیقات پیو – حدود 65 درصد از بزرگسالان آمریکایی از این پلت فرم و/یا شبکه استفاده می کنند. این بدان معنی است که می تواند به هر مشتری که وارد کسب و کار شما می شود یا از وب سایت شما بازدید می کند دسترسی پیدا کند.

برای اکثر مشاغل کوچک – فیس بوک بیش از 1.5 میلیارد کاربر در ماه دارد، به این معنی که FB پلت فرمی است که کسب و کار شما می تواند به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف شما دسترسی پیدا کند. ما به شما توصیه می کنیم که با یک کمپین بازاریابی فیس بوک شروع کنید.

4. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به همه جمعیت‌شناسی و سنین می‌رسد. هیچ مانع سنی وجود ندارد. در واقع، موانع سنی به رسانه های اجتماعی ترجمه می شوند. یک مطالعه توسط مرکز تحقیقات پیو نشان داد که 65 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده در این مناطق فعال هستند.

بین سال های 2005 تا 2015 – افراد بین 30 تا 49 سال استفاده خود را از رسانه های اجتماعی افزایش دادند. مهم نیست که مخاطبان هدف شما چند ساله هستند – آنها احتمالاً در زمینه مورد علاقه خود هستند و منتظر هستند تا شما و/یا شرکت شما پیدا شود.

5. رسانه های اجتماعی همکاری دوگانه را تشویق می کنند. این به ابزارها و کنترل های شما اجازه می دهد تا در مورد مخاطبان هدف شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. به این ترتیب، شما این فرصت را خواهید داشت که در مورد علاقه مخاطبان خود اطلاعات کسب کنید و پاسخ دریافت کنید.

با فالوورها و/یا مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید که از شما سوالاتی بپرسند و افکار، ایده ها و نظرات خود را در مورد اینکه چگونه باید آنها را در سطح عمیق تری بشناسید به اشتراک بگذارند تا بتوانید آنها را بهتر بررسی کنید. شما می توانید بدون استفاده از تلفن یا نگرانی در مورد اینکه مشتریان خود پاسخ های شما را اشتباه می گیرند، پاسخ های سریع ارائه دهید.

6. شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که اطلاعات زیادی در مورد کسب و کار خود به اشتراک بگذارید. شبکه های مختلف به مکان هایی تبدیل می شوند که مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما به آنجا مراجعه می کنند. دلیل آن این است که این پلتفرم‌ها به شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا به‌روزرسانی‌هایی را در مورد خدمات، محصولات و رویدادهای آینده خود ارسال کنند.

علاوه بر این، بسیاری از پروفایل‌ها و فعالیت‌ها در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی عمومی می‌شوند و به کاربران اجازه می‌دهند بیشتر ببینند. همچنین به این معنی است که اطلاعات شما می تواند توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو ایندکس شود. این روش دیگری است که می توانید مطمئن شوید که شرکت و/یا شرکت شما در طول جستجوها در صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود.

همانطور که می بینید، بازاریابی رسانه های اجتماعی یک روش مقرون به صرفه است که شما را در سفر برای معرفی کسب و کار خود به مخاطبان و سایر کاربران پشتیبانی می کند. بهتر از همه، این قطعا به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا