دنیای وب

کلاهبرداری وابسته – کلاهبرداری در بازاریابی سهامداران

کلاهبرداری در شرکت های وابسته اتلاف وقت ، هزینه بر است و می تواند کل مدل تجاری برنامه های وابسته را در معرض خطر قرار دهد. بازاریابی شرکت های بزرگ راهی عالی برای شرکت ها برای گسترش فعالیت های خود در اینترنت است اما مراقب باشید. تنها راه برای موفقیت در مبارزه با کلاهبرداری وابسته ، رویارویی مستقیم با مشکل ، از طریق یک رویکرد جامع است. دامنه کلاهبرداری از اقدامات سنتی غیرقابل تردید مانند کلیک اجباری ، رشته های جعلی و استفاده تقلبی از کارت اعتباری تا موارد منفی خلاقانه و با اجرای بهتر مانند نمایش به عنوان مجری وب سایت های با مشخصات بالا و تغییر نام و آدرس آنها قبل از صدور چک های وابسته گسترش می یابد.

همه می توانند عامل آن باشند:

* شرکت های تابعه

* بازرگانان و شبکه ها

* خریداران

شرکت های تابعه

فعالیت های جعلی توسط شرکت های تابعه به دو صورت خودکار و غیر خودکار است. مدل پرداخت وابسته پرداخت به ازای فروش یا پرداخت به ازای هر کلیک است. کلاهبرداری پرداخت به ازای هر کلیک ، که در آن شرکت های وابسته به ازای هر کلیک برای میزان بازدیدی که به سایت می پردازند ، پرداخت می شود ، می تواند با استفاده از اسکریپت هایی که برای فعالیت بازدیدکنندگان واقعی انسان برنامه ریزی شده اند ، خودکار شود از این ربات ها “کلیک خودکار” یاد می شود. Click Bots یکی از اصلی ترین منابع کلاهبرداری پرداخت هر کلیک است.

بازرگان باید توجه داشته باشد که شرکت های وابسته سرکش ممکن است سعی کنند با کارت اعتباری دزدیده شده یا نامعتبر ، چیزی خریداری کنند و قصد دریافت کالای واقعی را ندارند ، اما در عوض کارمزدی برای فروش آن محصول است. برخی از موارد کلاهبرداری شرکت های وابسته را می توان در اوایل مراحل کار با بررسی سفارشات شرکت های وابسته پیشگیری کرد. هنگام مراجعه به سایت برای پذیرش بالقوه ، باید نرم باشید اما محتاط باشید. یکی از اشتباهاتی که نمی خواهید مرتکب شوید رد برنامه ای است که می تواند به یک رابطه سودآور تبدیل شود. با این حال ، برخی از برنامه ها از طریق سایت های “میزبان رایگان” یا سایتهایی که فقط مزارع آرم هستند ، ارائه می شوند. به اطراف سایت نگاه کنید ، صفحه “درباره ما” یا “با ما تماس بگیرید” را بررسی کنید و به دنبال هر گونه ناهنجاری باشید.

بازرگانان و شبکه ها

شبکه ها یا بازرگانان ، اگر مزایای کافی داشته باشند ، می توانند درصدی را که می گیرند قبل از پرداخت حق کمیسیون به شما افزایش دهند و بدون اطلاع شما ، پیش فروش / فروش کمتری را گزارش دهند. بازرگانان و شبکه ها این کار را انجام می دهند زیرا منظورشان این است که تمام مدت یا در جاده ای پیچ خورده هستند ، درست قبل از ورشکستگی و تلاش برای زنده ماندن. بنابراین ، اگر وابسته هستید ، ضروری است که یک شبکه خوب و معتبر را انتخاب کنید که می خواهید تبلیغ کنید.

خریداران

برخی از افراد تا آنجا پیش می روند که با کارت های اعتباری دزدیده شده ، چک های متقلبانه ای که ممکن است گزاف گویی کنند ، بازپرداخت پی پال یا ثبت نام با اطلاعات جعلی ، اقدام به خرید می کنند. بعداً این خریدها به بازپرداخت و بازپرداخت تبدیل می شوند ، اما بازرگانان قبلاً کمیسیون شرکت های وابسته را پرداخت کرده اند. معاملات معمولاً توسط شبکه های وابسته بررسی می شوند. آنها شماره کارت ، آدرس IP و هر چیز دیگری را که ممکن است نشان دهنده خرید متقلبانه باشد ، بررسی می کنند. آنها یک پایگاه داده عظیم از معاملات کلاهبرداری دارند که طی سالهای گذشته ایجاد کرده اند ، بنابراین این می تواند دلیل دیگری برای انتخاب یک شبکه وابسته مانند Clickbank باشد نه استفاده از یک اسکریپت وابسته برای مدیریت برنامه ارجاع خود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا