دنیای وب

کلاهبرداری Melaleuca؟ حقیقت ترسناک را یاد بگیرید!

به نظر می رسد هر کجا در اینترنت جستجو می کنید ، شخصی ادعا می کند “کلاهبرداری Melaleuca” – به علاوه ، این واقعیت که شما این قسمت از مقاله را می خوانید ، به من می گوید که شما یا بخشی از Melaleuca هستید ، یا در حال پیوستن به آن هستید. در هر صورت ، شما به دنبال یادگیری حقیقت در پشت این شرکت هستید و می دانید آیا این شرکت قانونی است یا خیر. من قصد دارم دلایل دقیق شما را نشان دهم که چرا Melaleuca یک کار کاملاً قانونی و موجه است و این فقط یک کلاهبرداری نیست. بعد ، من به شما نشان خواهم داد که در صورت انتخاب دقیقاً چگونه می توانید با Melaleuca درآمد کسب کنید. صرف نظر از این ، شما باید بدانید که من عضوی از ملائوسا نیستم ، بنابراین دیدگاه من در این مورد تحریف نشده است. من با توجه به حقایق پاسخ های لازم را به شما می دهم.

برای رسیدن مستقیم به آن ، باید دلیل همه ادعاهای کلاهبرداری ملایلوکا را که بصورت آنلاین مشاهده می کنید ، بدانید – دلیل این امر این است: نمایندگان سابق ملائوکا در واقع کسانی هستند که این ادعاها را مطرح می کنند ، و آنها صرفاً به رغم ناخوشایند این کار را می کنند. آنها از اینکه در این امر موفق نبودند عصبانی هستند ، بنابراین در تلاشند تا به شرکت آسیب بزنند. واقعیت امر این است که صرف این که در کار خاصی موفق نبوده اید به معنای کلاهبرداری نیست. در واقع ، تنها راهی که یک تجارت بازاریابی شبکه ای کلاهبرداری یا یک برنامه هرمی در نظر گرفته می شود ، این شرکت نیازی به یک محصول خرده فروشی ندارد. درست است ، ویکی پدیا عبارت “طرح هرمی” را به عنوان یک مدل تجاری ناپایدار توصیف می کند که اساساً شامل فشار دادن به شرکت کنندگان امیدوار کننده برای جذب افراد اضافی در این طرح است ، نه سرمایه گذاری واقعی یا فروش کالا یا خدمات به مردم. Melaleuca فرصتی را برای توزیع کنندگان فراهم می کند تا از طریق فروش محصول و تولید سازمانی آزادی مالی کسب کنند ، بنابراین کلاهبرداری نیست.

بنابراین در این مرحله ، ممکن است از خود بپرسید که چرا بسیاری از افراد در Melaleuca و دیگر شرکت های بازاریابی شبکه ای شکست می خورند. در واقع این تقصیر شرکت و تقصیر توزیع کننده نیست. مشکل واقعی این است که توزیع کنندگان بدون تجربه بازاریابی در مورد چگونگی بدست آوردن محصول یا فرصت کار در مقابل افرادی که به دنبال آن هستند می آیند. علاوه بر این ، شرکت بازاریابی شبکه ای قادر به شناسایی تکنیک های موثر بازاریابی برای آموزش توزیع کنندگان خود نیست. بنابراین شما با استفاده از استراتژی های قدیمی بازاریابی که از بالا آموخته اید ، در حلقه ها گیر کرده اید. این روش ها شامل لیست کردن همه کسانی است که قبلاً ملاقات کرده اید و یک تماس تلفنی برای نمایش کار یا دعوت آنها به یک مهمانی در خانه به آنها. سپس ، به شما آموزش داده می شود که بروشور چاپ کنید و آنها را بر روی اتومبیل ها قرار دهید ، یا در مراکز خرید گشت بزنید و به دنبال افرادی بگردید که فرصت های شغلی شما را ارائه دهند. این تکنیک های بازاریابی کارایی چندانی ندارند زیرا از همان ابتدا توزیع کنندگان را با رد و ناامیدی زیادی روبرو می کند. بعد از آن ، وقتی همه آنچه را که از آنها می آموزند اعمال می کنند ، مردم نمی توانند بفهمند که چرا این همه مشکلات در مراقبت وجود دارد. صادقانه بگویم ، من فکر می کنم این استراتژی های قدیمی بازاریابی دلیل بسیاری از نمایندگان سابق Melaleuca است که “کلاهبرداری Melaleuca” نامیده می شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا