دنیای وب

کلمات می گویند ، اما داستان ها می فروشند

“کلمات می گویند ، اما داستان ها می فروشند.” آیا قبلاً این نقل قول را شنیده اید؟ این برای همیشه اتفاق افتاده است و حقیقت زیادی برای این جمله قافیه کوچک وجود دارد.

مؤثرترین محتوای آنلاین اغلب حاوی داستانی در جایی از متن است.

این که آیا شما در حال نوشتن محتوا برای یک وب سایت هستید ، یا فقط می نویسید که پست های خود را در وبلاگ خود می نویسید ، به اشتراک گذاری یک داستان یکی از بهترین راه ها برای جذب مردم به خرید آنچه شما می دانید است.

داستان پردازی از وقتی بشریت شروع شد. داستان ها همیشه راهی برای ثبت تاریخ و آموزش دروس ارزشمند بوده اند.

از آنجا که انسان ها در غارها زندگی می کردند ، از به اشتراک گذاشتن داستان های شخصی درباره آتش سوزی مشترک لذت می بردند. علم دریافته است که یک داستان خوب نوشته شده یا نوشته شده فوراً توجه مغز انسان ما را به خود جلب خواهد کرد.

وب سایتهایی از جمله Harvard Business Review وجود دارد که تحقیقات نشان می دهد که داستانهای خوب شیمی را در مغز انسان به روشی بسیار مثبت تغییر می دهند. این فقط باعث می شود خوانندگان بخواهند به خواندن خود ادامه دهند.

نوشتن داستانی که فوراً مغز و علاقه خواننده را به خود جلب می کند روشی بی پروا برای به دست آوردن خود برای زندگی است.

نحوه نوشتن داستانهای مؤثر

ساده ترین راه برای شروع نوشتن داستان های مؤثر که توجه مردم را جلب می کند نوشتن درباره یک رویداد موجود در وبلاگ شما است.

اگر وبلاگ شما حول تغذیه سالم و از دست دادن وزن می چرخد ​​، داستانی را در مورد مشهور پیوند دهید که اخیراً وزن زیادی را از دست داده است و بدن بیکینی جدیدی دارد. داستان او را با افکار خودتان در مورد چگونگی ارتباط عادات غذایی سالم با کاهش وزن مرتبط کنید.

تجربیات زندگی خود را

از زندگی خصوصی خود برای یافتن داستانهای مرتبط با محتوای خود استفاده کنید. نیازی نیست که داستانهای شگفت انگیز را مطرح کنید. به مخاطبان خواندن خود اجازه دهید تا شما را به عنوان یک فرد “واقعی” در پشت صفحه ببینند.

داستانی درباره تخریب سگ شما در مهمانی به شما کمک می کند با کشیدن یک میز دونده یا یک داستان خنده دار از چگونگی فریب یکی از غذاهای مورد علاقه خود بلافاصله با خوانندگان خود استفاده کنید.

شما به یک نام مستعار عالی احتیاج دارید

پس از نوشتن مطالب خود ، باید عنوان خوبی داشته باشید. این باید چیزی باشد که بر روی مردم می پرید و فریاد می زد: “مرا بررسی کنید!”

آیا مرورگرهای وب متوقف شده و این کار را انجام دهند! اطمینان حاصل کنید که اولین جمله در محتوای شما خوانندگان را به خود جلب می کند: شما می خواهید آنها ادامه خواندن جمله زیر و بقیه مطالب خود را ادامه دهند.

بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که هر دو عنوان و جمله آغازین به اندازه کافی قوی هستند که نگاهی اجمالی به خوانندگان می گذارند تا آنچه را که انتظار دارند بخوانند ، داشته باشند.

داستانهای مرتبط خود را حفظ کنید

مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که هر داستانی را که می نویسید مربوط به مطالب خود باشد. اگر مطلبی درباره نرم افزار رایانه باشد نه غذا ، سایتی درباره تغذیه سالم و کاهش وزن خوانندگان را حفظ نمی کند.

شما وقت خود را در ایجاد وب سایت خود گذرانده اید ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که داستانهای شخصی که در پست های وبلاگ خود قرار می دهید در واقع درون محتوای مضمون عمومی سایت شما کار می کنند.

به یاد داشته باشید ، داستان پردازی می تواند فروش را انجام دهد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا