دنیای وب

کلمات کلیدی آتش گرفتند – گوگل در بررسی کلمات کلیدی آتش گرفت

بسیاری از افرادی که در حال حاضر روش های مختلف بازاریابی اینترنتی را برای ترویج و ایجاد تجارت خود تلاش می کنند ، شنیده اند که تحقیقات کلمات کلیدی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی بسیار حیاتی است. متأسفانه ، بیشتر شرکت های بازاریابی اینترنتی به اعضای خود نمی آموزند که چگونه برای دستیابی به نتایج خوب ، به طور م effectivelyثر تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهند و به همین دلیل ، بسیاری از افراد در جستجوی خدماتی هستند که قول انجام این کار را برای آنها می دهند. یکی از این شرکت ها Google Blazing Words است.

آنها چه کسانی هستند؟

Google Blazing Words سرویس جدیدی است که به نظر می رسد بسیاری از مردم از آن راضی نیستند. اساساً کاری که آنها می گویند انجام یافتن کلمات کلیدی هدفمند برای استفاده در وب سایت های شما با پرداخت هزینه ای در حدود 77 دلار در ماه است. اما شکایات بسیاری وجود دارد مبنی بر اینکه افرادی که هزینه خدمات را پرداخت کرده اند ، سی دی اطلاعات وعده داده شده را دریافت نکرده و در لغو اشتراک خود در این شرکت با مشکل روبرو هستند. بنابراین ، مهم است قبل از اینکه به خدماتی فکر کنید که از طریق شرایط و ضوابط آن را با دقت خوانده اید.

جستجوی کلمات کلیدی شعله ور:

ابزارهای بسیاری بصورت آنلاین مانند Wordtracker یا Google Keyword Tool در دسترس است که به شما کمک می کند تحقیقات کلمات کلیدی خود را به صورت کم و یا رایگان انجام دهید. بسیاری از نسخه های رایگان خوب هستند اما نمی توانند به شما کمک کنند تا به اندازه کافی جستجو کنید تا عبارات کلیدی کلیدی مناسب یا مثر را پیدا کنید. همچنین ، به ندرت داده های لازم را مانند KEI ، وب سایت رقابت یا ترافیک روزانه مورد نیاز شما فراهم می کند.

آنچه من پیشنهاد می کنم این است که به دنبال یک نسخه پولی مانند نسخه پولی Wordtracker باشید تا جامع ترین تحقیق درباره کلمه کلیدی بازاریابی اینترنتی را انجام دهید. سپس به سادگی کلمه کلیدی انتخاب شده خود را تایپ کنید و بیشتر جستجو کنید تا عبارات کلمه کلیدی دم بلندتری پیدا کنید. افرادی که می خواهید جستجو کنید باید دارای نرخ KEI بالا ، بازدید روزانه زیاد و رقابت وب سایت کم باشند ، بنابراین شما می توانید شانس خود را برای گرفتن رتبه بالاتر در Google افزایش دهید و مطمئن شوید که وب سایت و محتوای شما بیشترین برداشت و بازدید را دارند. همچنین ، به خاطر داشته باشید که پس از داشتن کلمات کلیدی ، استراتژی های خاصی وجود دارد که باید یاد بگیرید تا مطمئن شوید که آنها از تمام آنها استفاده می کنند و در رده بالای موتورهای جستجو قرار می گیرند!

بهترین کلمات کلیدی را برای تبلیغات و بازاریابی خود از کجا می توانید پیدا کنید:

شرکتی را پیدا کنید که در آموزش تحقیقات کلمات کلیدی به اعضای خود تخصص داشته باشد. بهترین شرکت بازاریابی اینترنتی این اطمینان را به عنوان یک اولویت مطلق در نظر می گیرد تا اطمینان حاصل کند که اعضای آنها قادر به بهینه سازی تمام تلاش خود و کسب بهترین نتیجه ممکن هستند. حتی یک شرکت وجود دارد که 10 ساعت تحقیق درباره کلمات کلیدی رایگان و هزاران کلمه کلیدی (به ارزش 2000 دلار!) به همه اعضای بزرگ خود ارائه می دهد. بنابراین هوشیار باشید و تکالیف خود را انجام دهید و مطمئناً از همه روندهای فعلی در بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین برخوردار خواهید بود!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا