دنیای وب

کلید واژه ها – کلید موفقیت در بازاریابی موتور جستجو

موتورهای جستجو نقش مهمی در بازاریابی موتور جستجو دارند ، اعم از بهینه سازی موتور جستجو یا تبلیغات هر کلیک. به دلیل ارتباط کلمات کلیدی شما ، وب سایت شما در موتورهای جستجو گنجانده شده است و در صفحات حاصل منعکس می شود. فقط اگر وب سایت شما با کلمات کلیدی مناسب بهینه نشده باشد ، در موتور جستجو ظاهر نمی شود و بازدید کننده را به خود جلب نمی کند. قبل از شروع به بهبود استراتژی بازاریابی موتور جستجو ، تعدادی از مواردی باید در خاطر داشته باشید.

صنعت خود را اسکن کنید

هنگام در نظر گرفتن بهینه سازی کلید واژه در برنامه های بازاریابی موتور جستجو ، توصیه می شود جستجوی کاملی را در زمینه خود انجام دهید. در مورد کلمات کلیدی مختلفی که می توانید در زمینه شما استفاده و استفاده شود ، بیاموزید. مهم است که بازاریابی موتور جستجوگر با الزامات صنعت شما مرتبط باشد ، به گونه ای که پیگیری وب سایت شما هنگام انجام جستجوها در وب سایت های شما بسیار آسان است.

مناطق تخصصی را کشف کنید

در حالی که یافتن نتایج جستجو بر اساس دلیل ، تمرکز بر بازار طاقچه نیز مهم است. جذب ترافیک از کلمات کلیدی بسیار طاقت فرسا دشوار است ، زیرا در حال حاضر تحریک پذیری زیادی برای این کلمات کلیدی وجود دارد. از طرف دیگر اگر یک کلمه کلیدی تخصصی داشته باشید که در صنعت بی نظیر است و از محتوای سایت شما نیز پشتیبانی می کند ، پس تماس با این سایت ها راحت تر می توانید از آن استفاده کنید.

یک آزمایش دارونما بگیرید

در حالی که به جستجوی کلمات کلیدی می پردازید ، یک مورد که همیشه باید به خاطر بسپارید ، میانگین ترافیکی است که می توانید انتظار داشته باشید. هنگام مشخص کردن یک کلمه کلیدی ، یک تست کلمه کلیدی جعلی را در موتورهای جستجوگر مختلف مانند یاهو ، MSN ، گوگل و غیره اجرا کنید تا محبوبیت کلمه کلیدی را بررسی کنید. با این کار ایده ای نسبت به نوع ترافیکی که از این سایت ها انتظار دارید به شما می دهد. اعداد همیشه همیشه مطابقت ندارند اما تقریباً تقریباً تقریباً به شما کمک می کنند ، و به چارچوب بازاریابی موتور جستجو کمک می کنند [http://www.epurplemedia.co.uk/search-engine-marketing.html] طرح.

محتوای تبلیغ را بررسی کنید

محتوا مهم است. کسب مقام برتر فقط در موتورهای جستجو مهم نیست. در کنار بهترین و کلمات کلیدی با رتبه بالا ، محتوای تبلیغات کلمه کلیدی شما در موتورهای جستجو بر بازاریابی موتور جستجو نیز تأثیر دارد. اگر محتوای تبلیغاتی از کلمه کلیدی شما پشتیبانی می کند و قادر است هدف وب سایت شما را توصیف کند ، در این نبرد پیروز شدید. اما اگر محتوای شما گمراه کننده باشد ، فقط باعث گمراهی کمپین شما خواهد شد و به شدت بر برنامه بازاریابی موتور جستجوگر شما تأثیر می گذارد.

از استراتژی های کلمه کلیدی ذکر شده در بالا استفاده کنید که به شما در تکنیک های بازاریابی موتور جستجو کمک می کند و عملکرد وب سایت های شما را بهبود می بخشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا