دنیای وب

کمیسیون گردشگری جامعه هوشمند یا منطقه ای با ترافیک محلی و دهان به دهان شروع می شود

در آن روز ، من با گروهی صحبت کردم که کمیته گردشگری را برای منطقه محلی ما تشکیل داده بودند. مأموریت آنها این بود که مردم مناطق دیگر را بیاورند و پول خود را خرج کنند و از مناظر و کارهایی که باید انجام دهند لذت ببرند. فعالیت های زیادی در منطقه ما وجود دارد و تعداد زیادی از افراد را از خارج از منطقه جذب می کند. با این حال به ذهنم خطور کرد که آنها انواع و اقسام پولها را در شهرستانهای همسایه و حتی سایر ایالتها خرج می کنند. آنها با انواع گروه ها ، انجمن ها و سایر شبکه های مسافرتی درگیر هستند. خوب بیایید لحظه ای در این مورد صحبت کنیم ، اینطور است؟

همه چیز خوب و خوب است ، اما این می تواند بسیار بسیار گران باشد. آنچه من توصیه می کنم این است که آنها ممکن است بیشتر روی منطقه محلی نیز تمرکز کنند ، شاید ابتدا. پس از همه ، در مجاورت میلیون ها نفر در امتداد ساحل کالیفرنیا در اینجا وجود دارد. به نظر می رسد ما باید محلی ها را از آنچه در دسترس است لذت ببریم و سپس برگردیم و به همه دوستان خود بگوییم ، در صفحه فیس بوک خود در مورد آن صحبت کنیم ، دیگران را از طریق دهان به دهان محلی به منطقه ما ارجاع دهیم. وقتی فرآیند ارجاع را شروع کردید و تمایل دارد به صورت آنلاین گسترش یابد ، اکنون صحبت می کنیم.

جالب اینجاست که کمیته جهانگردی فکر می کرد آنها می دانند که چه کاری انجام می دهند ، و آنها قبلاً ارزش تبلیغ “خرید محلی” یا مفهوم “محل اقامت” را درک کرده بودند ، اما من کاملاً این موضوع را درک نکردم ، بنابراین مجبور شدم همه چیز را برای آنها توضیح دهم . اگر فرصتی به آنها بدهید و آنها را به شرکت دعوت کنید ، از اینکه چگونه جوامع محلی می توانند از جاذبه های محلی حمایت کنند متعجب خواهید شد. هر بار که دوستان یا خانواده های منطقه دیگری برای بازدید به آنجا می آیند ، آنها را به جاهای دیدنی و جاذبه های محلی می آورند. بعد از مدتی ، این کلمه به زبان می آید و مردم خیلی دوست دارند که بیایند و به دوستان خود در مناطق دیگر بگویند.

حقیقت این است که ، کمیسیون توسعه اقتصادی جهانگردی نیازی به صرف مبلغ هنگفتی برای پوشش خبری کشور با تبلیغات ملی یا تهیه بروشورها و مجلات خارج از کشور برای جستجوی مسافران بین المللی نیست. واقعیت این است که کلاس 6 شاید به دلیل اینترنت به 3 درجه کاهش یافته است ، مردم کافی هستند و منطقی است که یک گردباد در منطقه محلی خود ، در حیاط خانه خود شروع کنید تا توپ را بدست آورید. قبل از اینکه بروید و مبلغ هنگفتی را به کمپین های بزرگ بازاریابی خارج از منطقه خود وارد کنید ، امیدوارم به همه اینها فکر کنید و فکر کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا