دنیای وب

کنترل گسترده 2.0 – معامله بزرگ چیست؟

در ژانویه سال 2008 ، فرانک کرن به دنیای بازاریابی اینترنتی بازگشت و طی چند هفته شاهد افزایش گورو مشهور بود.

او چگونه انجامش داد؟ برای رسیدن به برجستگی همانطور که قبلاً در چرخه کنترل جرم تعریف شده است از همان تکنیک ها استفاده کنید.

در حالی که ممکن است سال گذشته دو پرتاب وجود داشته باشد که از نظر درآمد کل بیشتر انجام شود ، اما هیچ یک از آنها هیجان و هیجان از راه اندازی کنترل انبوه فرانک کرن را نداشتند.

اکنون که به سال 2009 رسیدیم ، فرانک اعلام کرد نسخه کاملاً جدیدی از محصول محبوب خود یعنی Mass Control 2.0 را منتشر می کند.

بنابراین در گروه کنترل 2.0 چه چیزی در اصل نبود؟ خوب ، اول از همه ، به جای اینکه فقط یک محصول دیجیتالی باشید ، اکنون نسخه جدید یک محصول فیزیکی است که به جای اینکه در رایانه مشاهده شود ، به تعداد DVD و راهنماها عرضه می شود. قطعاً می توانید انتظار دریافت “صندوق بزرگ چیزها” را داشته باشید.

یکی دیگر از امتیازات مهم دیگر و شاید مهمترین تفاوت این است که این نسخه همراه با دوره کنترل کرو فرانک کرن است.

کنترل جمعیتی که از شما می پرسید چیست؟ خوب ، این ساده ترین کار برای توضیح نیست ، اما مسئله اصلی این است که وقتی شما از آن استفاده صحیح کردید ، افرادی را پیدا خواهید کرد که وسایل شما را بخرند اما شما فروش سختی ندارید.

من در اورلاندو بودم که فرانک اولین نمایش خود در “کنترل کلاغ” را در سال 2008 انجام داد و باید اعتراف کنم که این یکی از چشمگیرترین چیزهایی است که من تا به حال دیده ام ، و در نهایت فرانک کل روند و نحوه استفاده از آن را شکسته است.

اگر می خواهید آن را به روشی دیگر توصیف کنید ، در اصل این است که شما چگونه می توانید بر روی همان روشی که یک رهبر فرقه بر مردم تأثیر می گذارد ، راهنمایی کنید. اگرچه ممکن است شما نمی خواهید فرقه خود را داشته باشید ، اما داشتن این نوع نفوذ در مردم بسیار قدرتمند و سودآور است.

یکی دیگر از امتیازات عالی و ارزشمندی که با Mass Control 2.0 به دست می آورید ، سمینار رایگان در هتل هارد راک در سن دیگو ، کالیفرنیا است. باید بگویم که اولین سمینار (برای صاحبان کنترل بر بلوک اصلی) بهترین سمیناری بود که سال گذشته در آن شرکت کردم و مواردی را یاد گرفتم که باعث می شد پول خوبی کسب کنم. نه همان “جشنواره استادیوم” قدیمی که در دنیای بازاریابی بسیار محبوب شده است.

اگر کار دیگری انجام ندهید ، من اکیداً توصیه می کنم که در ارسال هر ایمیل ، تماشای هر فیلم ، و یادداشت برداری در مورد نحوه هماهنگی فرانک در راه اندازی محصول خود ، توجه داشته باشید. وقتی نوبت به تولید یک محصول می رسد ، هیچ کس بهتر از آن نیست ، این دوره. به زبانی که در فیلم های خود استفاده می کند توجه کنید (او از عناصر NLP زیادی استفاده می کند) و به دنباله راه اندازی توجه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا