دنیای وب

کوسه ها در صنعت موسیقی – چگونه بسیاری از افراد بی پروا در زمینه موسیقی را فاش کنیم

تعداد زیادی از افراد ادعا می کنند که متخصص بازاریابی موسیقی ، کارشناس تبلیغات موسیقی و کارشناس شبکه های اجتماعی هستند. بله – هزاران هزار وقتی نوبت به بازاریابی و تبلیغ موسیقی شما می رسد ، شما گزینه های متنوعی دارید ، درست است؟ نادرست – گزینه های بسیار زیاد – بله ، اما واقعا چند نفر ارزش نمک دارند؟ زیاد نیست!

به دلایلی ، “موسیقی که زنبورهای عسل می خواهد” بی پروا از نوازندگان تغذیه می کند – نمی دانم چرا ، شاید آنها فکر می کنند این یک لمس نرم آسان است. شاید آنها موسیقی دان یا بدتر از آن را دوست ندارند – آنها موسیقی را دوست ندارند. (واو) بسیاری از این افراد خود موسیقی دان بوده اند یا بوده اند ، یا شاید جایی در زمینه موسیقی دستگیر شده اند یا در واقع عاشق موسیقی هستند. آنها معتقدند که این امر به آنها این حق را می دهد که خود را یک متخصص در بازاریابی موسیقی معرفی کنند ، یا بدتر از آن ، یک تبلیغ کننده موسیقی است که سالها تجربه در صنعت موسیقی دارد و هزاران مخاطب رسانه موسیقی را جمع می کند ، علاوه بر این ، بهترین محصول یا خدمات ممکن را از این کار موسیقی شما را تسریع می کند.

خوب این چیزی است که باید در مورد آن بگویم: من خودم نوازنده بودم – البته مدتها پیش ، در آن زمان ، هنوز تعداد زیادی از هنرمندان کلاهبرداری در صنعت موسیقی وجود داشتند. من درد عمیقی را متحمل شده ام که افراد ناجوانمرد و ادعا می کنند منجی من در زمینه موسیقی هستند. اینترنت و تسطیح زمینه پخش موسیقی مستقل ، فرصت های زیادی را برای کوسه ها و هنرمندان تقلب برای کار بر روی بازی خود فراهم کرده است. تنها راهی که تیم من موفق شد خوش شانسی محض بود – ما افراد درستکار درست را پیدا کردیم.

در اینجا یک لیست چک برای جدی گرفتن هنگام انتخاب نماینده تبلیغات یا خدمات نهایی بازاریابی آورده شده است:

اعتبارنامه آنها را بررسی کنید – و این چک لیست را دنبال کنید

آیا پرونده ای دارند قابل اعتماد در شبکه بودن؟

آیا آنها صدها گواهینامه دارند؟ یا ، همانطور که دوست دارم آنها را معتمد بنامم – منابع آنها را بررسی کنید!

چند سال تجربه “صادقانه” دارند؟ نسخه fy this

آیا آنها صدها مقاله در مورد بازاریابی موسیقی نوشته اند؟

آیا آنها به چندین سازمان مطرح موسیقی صنعت تعلق دارند؟

آیا یک بازاریاب یا روزنامه نگار احتمالی به تمام سوالات شما پاسخ می دهد

یا آیا آنها به طرز ماهرانه ای از آن طفره می روند؟

آیا آنها به شما می گویند که چه کسی و کجا موسیقی خود را تبلیغ کنید؟

وابستگی های موسیقی رسانه ای آنها چیست – یا آیا آنها فقط از شما می خواهند صبر کنید و ببینید؟

آیا نمونه های تأیید شده کار آنها را دیده اید؟

آیا آنها آنچه را که قول می دهند به صورت کتبی به شما می دهند؟

قبل از تصمیم گیری ، در مورد –

صداقت – صداقت – شفافیت

جدا از انجام یک کار عالی که در واقع به شما در کارتان کمک می کند ، اینها شاید سه نکته مهم باشد که باید به خاطر بسپارید

اگر هیچ یک یا همه چک های اعتباربخشی فوق در گروه مثبت قرار نداشته باشند –

مراقب باشید ، ممکن است فریب خورده باشید

من به اندازه کافی خوش شانس بودم که افراد مناسب پروژه خود را در آن زمان نشان می دادم ، نمی گویم انجام چنین کاری غیرممکن است. من فقط می گویم که بسیار مهم است ، به ویژه این روزها ، انجام تکالیف و احتیاط لازم قبل از پرداخت پول نقد بدست آمده سخت. اکثر نوازندگان موسیقی ایندی بودجه کمی دارند و هر پنی برای آنها معنی دارد. وقت خود را برای مشاوره با یک مشاور معتبر صنعت موسیقی اختصاص دهید. اکثر آنها با دیدن کلاهبرداری قادر به شناسایی آن هستند.

بنابراین ، به همه کوسه های بی تدبیری که منتظرند به موسیقی دان بعدی بی اعتنا بپردازند ، از نوشتن این مقاله متاسفم – اما شما باید بی ادب باشید. بنابراین ، من واقعاً متاسف نیستم. افرادی مانند شما کسانی هستند که صنعت موسیقی ، تبلیغات صادقانه و بازاریاب موسیقی را رپ می کنند. خجالت می کشید! من هند و همه نوازندگان و هنرمندان را دوست دارم و دیدن اینکه از آنها سو takenاستفاده می شود ، دردناک است. مکان دیگری را امتحان کنید – شاید افرادی که به بازاریابی نیاز دارند به فروش موشک یا محصولات و خدمات صنعتی کمک کنند. اما – جایگاه موسیقی ما را تنها بگذارید !!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا