دنیای وب

گرایش به راهنماهای ویدئویی – تفاوت آنها با فیلمها یا آموزشهای محصولات چیست؟

چرا باید به سمت راهنماهای ویدئویی برویم؟ راهنماهای ویدئویی اطلاعات بیشتری را ارائه می دهند ، به شرکت ها کمک می کنند تا به طور موثر با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند و آنها را در مورد خدمات و محصولات آموزش می دهند. پهنای باند و در دسترس بودن درایورهای کلاس مبتنی بر این انتقال امکان پذیر است. برای مثال ، در ایجاد تبلیغات تلویزیونی ، شرکتهایی که در اینترنت هستند به همان اندازه محدودیت ندارند. ساخت فیلم های طولانی تر هزینه چندانی ندارد و مصرف کنندگان به جای خواندن pdf ، با تماشای فیلم از یادگیری و تحقیق لذت می برند. ما به جای 30 ثانیه ارائه فروش سریع ، که معمولاً یک ویدیوی محصول است ، فیلم هایی را تماشا می کنیم که ممکن است با یک برداشت سریع شروع شوند اما به سرعت به سراغ ارائه های عمومی ، نمایش های عمیق و همچنین آموزش ها بروند.

فیلم های محصول از هیچ قالب خاصی پیروی نمی کنند. شما هرگز نمی دانید وقتی یک فیلم محصول را تماشا می کنید چه انتظاری داشته باشید. این فقط می تواند یک تبلیغات فروش باشد ، می تواند شامل برخی نسخه های نمایشی باشد ، اما نه همیشه ، می تواند به شما نمای کلی از ویژگی ها را بدهد ، اما نمی توانید روی آن حساب کنید. اغلب اوقات فقط در محل فروش در دسترس هستند و هدف آنها این است که مشتری فوراً خرید کند ، به این امید که مصرف کننده برای انجام تحقیقات بیشتر برای پاسخ به س questionsالاتی که در فیلم محصول به آنها پاسخ داده نشده است ، کلیک کند .

درک دروس آسان است. آنها به سادگی مراحل را به شما نشان می دهند. آنچه در این آموزش از دست رفته است ، نمای کلی از خود محصول یا خدمات است. آموزشها معمولاً شروع به نشان دادن مراحل می کنند بدون اینکه به شما بگویند محصول در واقع چیست و چرا باید به آن اهمیت دهید. آموزشها عالی هستند اما باید متن آنها ارائه شود. آموزشها معمولاً در صفحه محصولات این شرکت یافت می شوند ، بنابراین بینندگان می دانند که خود محصول چه کاری انجام می دهد. نکته منفی فقط داشتن یک آموزش این است که همیشه خارج از متن سایت شما نمی تواند تنها باشد.

از طرف دیگر ، راهنماهای ویدئویی به 3 سوال اساسی در مورد یک محصول یا خدمات پاسخ می دهند: محصول یا خدمات چیست؟ ویژگی ها و توابع چیست؟ چگونه از آن استفاده کنم؟ برای سهولت ، آنها معمولاً در فصول دسته بندی می شوند و شامل تعدادی از آموزش های خاص هستند ، اما ممکن است یک ویدیو وجود داشته باشد که یک راهنمای فیلم کامل به خودی خود باشد و از فصل تشکیل نشود.

مزایای اصلی راهنماهای ویدئویی چیست؟ آنها به تمام س questionsالاتی که ممکن است یک مصرف کننده داشته باشد پاسخ می دهند ، به شما امکان می دهند به فصل های ویدیویی خاصی دسترسی پیدا کنید (در صورت استفاده از پخش کننده مبتنی بر فصل) ، و با افزودن آموزش های جدید ، به راحتی به روزرسانی فصول موجود و حذف فصل های قدیمی ، می توان آنها را گسترش داد. سرانجام ، می تواند به یک ابزار پشتیبانی کامل مشتری و همچنین به عنوان یک ابزار فروش و بازاریابی عالی تبدیل شود. هنگامی که مشتری س aالی دارد ، می توان پیوندی به یک فصل خاص را برای وی ارسال کرد در حالی که راهنمای ویدئو کاملاً در دسترس است ، به طوری که مصرف کننده می تواند اطلاعات بیشتری را کشف کند ، درباره محصول یا خدمات بیشتر بیاموزد یا راهنمای ویدیو را با آن به اشتراک بگذارد. مالکان.

راهنماهای ویدئویی را امتحان کنید ، مشتریان از شما تشکر می کنند که ساده ترین راه را برای کسب اطلاعات در مورد محصول یا خدمات خود در اختیار آنها قرار داده اید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا