دنیای وب

گزینه های برتر Craigslist

ممکن است بسیاری از مردم از شنیدن وجود بسیاری از سایت های طبقه بندی شده دیگر به غیر از Craigslist تعجب کنند. در این مقاله برخی از گزینه های موجود برای خریداران ، فروشندگان و بازاریابان را بررسی خواهیم کرد. اکنون Craigslist محبوب ترین است اما دلیل نمی شود که شما از سایت های دیگر برای افزایش قرار گرفتن در معرض لیست فروشندگان ، محصولات و خدمات بیشتر برای جستجوی خریداران و البته فرصت های بازاریابی بیشتر استفاده نکنید.

Backpage.com: مشابه Craigslist با طراحی بسیار ساده و بر اساس مکان های ایالات متحده به زیر مجموعه های مختلف تقسیم شده است. شما می توانید در محلی که سایت را مشخص می کنید آگهی محلی ارسال کنید یا بخشی با پرداخت وجود دارد که می توانید در آن به چندین سایت ارسال کنید. برای بازاریابان ، یک جستجوی محبوب وجود دارد که به شما می گوید افراد در حال جستجو برای چه چیزی هستند.

Kijiji.com: اگر واقعاً می توانید نام را به درستی هجی کنید ، این یک سایت خوب طراحی شده است که به طرز جالبی متعلق به eBay است و همچنین دارای بخشی از Craigslist است. درست مانند Craigslist و Backpage ، این تنظیم معمول با مناطقی است که این شهر برای خرید و فروش مشخص کرده است و همچنین چندین سایت برای هدف قرار دادن کشورهای خارجی وجود دارد که در زیر ذکر شده است. دسته بندی های معمول طبقه بندی شده در اینجا وجود دارد و بسته به شهر ، تعداد مناسبی از لیست ها وجود دارد. نسخه انگلیسی این Gumtree است که بعدا ذکر شد

OLX.com: این سایت طراحی جدید و خوبی دارد و سایت های محلی شده ای برای شهرها و ایالت های آمریکا و همچنین نسخه هایی برای کشورهای مختلف در سراسر جهان وجود دارد. ویژگی جستجوی محبوب مفید برای فهمیدن اینکه در حال حاضر چه خبر داغ است. نسبتاً آسان بود که این لیست را از نظر فروش با طیف گسترده ای از دسته های محبوب لیست موجود دوباره لیست کرد.

Oodle.com: این یک سایت جالب است که برای اداره تعدادی از سایت های شخص ثالث استفاده می شود و ادعا می کند بیش از 600000 لیست در روز از 80،000 وب سایت دارد. هنگامی که من آمار را بررسی کردم ، آنها بیش از 3 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد داشتند که میزان بازدید نسبتاً خوبی است. لیست کردن آن آسان است و شامل دسته های معمول مانند موارد فروش ، خدمات ، مشاغل و غیره است.

Gumtree.co.uk: با توجه به آماری که در حال حاضر با بیش از Craigslist.co.uk از آن بازدید می کند ، این یک گزینه محبوب در انگلستان است. این سایت به شهرهای مختلفی تقسیم شده است و البته شما باید در مناسب ترین مکان برای محل زندگی خود خرید و فروش کنید. سایت خوبی برای این موج سواران انگلیس.

خلاصه

همانطور که مشاهده می کنید ، در اینجا چند وب سایت عالی ذکر شده است که هر ماه حدود 10 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد دارند. این بدان معناست که ارزش خرید و فروش به عنوان جایگزین یا تکمیل تبلیغ Craigslist شما را دارد. اگر در انگلیس هستید ، محبوبیت Gumtree کمی بیشتر از Craigslist است ، بنابراین ارزش بازدید را دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا