دنیای وب

گمراه کردن مردم را متوقف کنید

شما تنها کسی هستید که فقط و فقط وفادار و بیگاری را مدیون و نشانگر آن هستیم و شما منحصراً کسی هستید که برای اعتلای خود به دنبال کمک هستیم.

پروردگار پایدار ما Ar’Reh’manan! شما ما را در مسیری راهنمایی می کنید که با خیال راحت و مستقیم حرکت می کند

به مقصد صلح و آرامش ؛ آل فاتحه: 5 – 6

طبق معمول صبح ، سو دارمان از صبحانه و یک فنجان چای داغ لذت می برد. صبحانه او برای آن صبح نازی اودوک با تمپ و کروپوک بود. پس از صرف آن صبحانه خوب ، وی ایمیل خود را در حساب فیس بوک خود بررسی کرد. یک پیام بود

ایده اصلی پیام این است که سودارمن از نوشتن دست بردارد و مردم را گمراه کند ، آیات مربوط به قرآن را در مقاله نگیرید. آه ، او فقط می توانست پوزخندی بزند. چگونه او دیگران را گمراه می کند ، آیا همه ما گم نشده ایم.

از آنجا که هر روز با خدا دعا می کنیم و در دعا از او می خواهیم که راه واقعی را نشان دهد ، این نشان می دهد که واقعاً گم شده ایم. و هرچه بیشتر ما از گمراه شدن توسط دیگران بترسیم ، نشان می دهد که آیا واقعاً گم شده ایم ، زیرا اگر از قبل مقصد خود را بدانیم ، هرگز گمراه نخواهیم شد.

شخصی که از قبل می داند از چه راهی برای بالا رفتن از کوه است ، گم نخواهد شد و همچنین توسط کوهنوردان دیگر گمراه نخواهد شد. این کمی عجیب است که اگر ما از قبل راه را بلد هستیم اما هنوز از گمراه شدن می ترسیم. ترس ما یک بار دیگر ثابت می کند که ما واقعاً گم شده ایم ، و متهم کردن یکدیگر در میان بازندگان ممنوع است. بهترین کار این است که ما به سفر خود ادامه دهیم ، اگر فقط روی خود کلیک نکنید و بر روی دیگری کلیک نکنید. بیایید یکدیگر را متهم نکنیم و همیشه به درگاه خداوند دعا كنیم “ما فقط به تو خدمت می كنیم و به تو كمك می كنیم. ما را به راه واقعی راهنمایی كن.”

آیا نمی دانید خدا گمراه کننده ترین است؟ و البته فقط او می تواند ما را به مسیر واقعی راهنمایی کند. “خداوند سپس هرکسی را که بخواهد گمراه می کند و هرکسی را که بخواهد راهنمایی می کند. او قادر و حکیم ترین است” ، ابراهیم: 4

بهتر است قبل از برچسب زدن به گمراهی از خدا بپرسیم آیا در مسیر درستی هستیم یا نه. اگر جوابی از جانب خدا می شنویم ، هیچ دلیلی برای ترس وجود ندارد زیرا خداوند به ما سرنخ هایی داده است. نیازی به مراقبت از دیگران نیست ، بگذارید با خودمان سر و کار داشته باشیم و همیشه به درگاه خداوند دعا کنیم. “فقط به تو خدمت می کنیم و به تو کمک می کنیم. لطفا ما را به راه واقعی راهنمایی کن.

همانطور که سودارمان به سو رحمان گفت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا