دنیای وب

گورو کروز در معرض – کلاهبرداری ، سر و صدا ، یا فرصت مشاغل قانونی؟

کروز گورو چیست؟

گورو کروز برنامه جدیدی است که در ابتدای ژوئیه 2008 توسط مدیرعامل مایک بووتلو ایجاد شده است. این محصول یک سفر تحصیلی 4 روزه با 4 بلندگو “مربی بازاریابی” است. آنها عبارتند از: سیمون لئونگ ، لیزا دایان ، پولی سبول ، و بلندگو اضافی. X. اولین رویداد تا 26 اکتبر 2009 رخ نمی دهد.

چه کسی گورو کروز را تبلیغ می کند؟

تاکنون برخی از بازاریابان عمده اینترنت که این سفر را ترویج می کنند عبارتند از: Darren Godrey ، صاحب 2 Passport To Wealth و آخرین افزوده او ، My Internet Business. برخی از شرکتهای تابعه وی نیز از این اقدام برای تبلیغ Guru Cruise استفاده کردند. نامهای بزرگ دیگری که این برنامه را بازاریابی می کنند کریس کمپبل و متیو ساندرلند هستند. شما ممکن است طی دو سال گذشته با EDC Gold ، نقشه راه به سمت ثروت و آخرین سیستم سرکوب معکوس با آنها روبرو شوید. این برخی از بازاریان فصلی هستند که برای ارتقاء این برنامه بودجه بازاریابی عمیقی دارند ، بنابراین من مطمئن نیستم که چگونه یک فرد متوسط ​​بتواند بلیط های موجود برای اولین پرواز را محدود کند.

برنامه هزینه و جبران خسارت چیست؟

قیمت 3500 دلار هزینه بلیط کروز 4 روزه همه جانبه کارائیب (غذا و کابین) به همراه حضور شما در سمینار بازاریابی اینترنتی گورو کروز! این فقط یک نفر را در بر می گیرد و بسته به وب سایت ، شوهر یا شریک تجاری وجود ندارد. همچنین برای فعال کردن حساب و وب سایت شما هزینه ثبت نام سالانه 99 دلار نیز وجود دارد. هزینه اضافی شامل تبلیغ شما و سایر نرم افزارها یا خدماتی در زمینه بازاریابی اینترنتی خواهد شد که شما پیاده سازی می کنید.

طرح جبران خسارت به عنوان یک اهرم دائمی توصیف شده است. کمیسیون مستقیم 1000 دلار برای هر فروش شخصی و 1000 دلار کمیسیون غیرمستقیم از محل فروش افراد مراجعه کننده پرداخت می شود.

آیا گورو کروز کلاهبرداری است؟

Guru Cruise مانند کلاهبرداری به نظر نمی رسد زیرا کالای واقعی با شانس ورود به سیستم را برای کارآفرینان جدی فراهم می کند ، اما قطعاً اعتیاد به مواد مخدره با این برنامه بسیار زیاد است. به نظر می رسد وی از ابتدا به دلیل ویدئویی که توسط مدیر عامل شما به سایر بلیط های بالا حمله کرده و از طریق برنامه های آنلاین درآمد کسب می کند ، تبلیغات منفی زیادی به دنبال دارد. سپس مایك بوتلو ظاهراً سعی كرد این فیلم را حذف كند ، بدون آنكه بداند در حقیقت نسخه هایی در اینترنت پخش شده اند. همچنین از منابع دیگر اطلاعاتی به دست آمده مبنی بر حضور در فراخوان های اجمالی در مشاغل که ادعا می کنند برخی سؤالات است ، خیلی حرفه ای صورت نگرفته است. بنابراین ، با وجود اطلاعات اندکی که تاکنون در دسترس است ، این سازمان برای تجارت جدید بسیار امیدوارکننده به نظر نمی رسد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا