دنیای وب

یاهو 360 یکی دیگر از ابزارهای عالی بازاریابی آنلاین است

مخفی نیست که وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی چهره اینترنت را تغییر داده اند. این خدمات به افراد امکان می دهد تا علاقمندی های مشابه را با یکدیگر مرتبط و مشترک کنند. این نه تنها راهی برای ملاقات با دوستان جدید است ، بلکه این خدمات به شما امکان می دهد تجارت خود را ایجاد و بازاریابی کنید.

یاهو 360 سایتی است که وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی را در قالبی بسیار آسان برای استفاده و تهدیدآمیز ترکیب کرده است. اگر این تصور را دارید که وبلاگ نویسی به مهارت های فنی نیاز دارد ، یا اگر احساس می کنید از HTML و CSS گسترده ای که در سایت های دیگر شبکه های اجتماعی وجود دارد ، وحشت دارید ، یاهو 360 برای شما یک راه ساده تر است.

هنگام ایجاد یک حساب یاهو 360 ، می توانید صفحه ای را تنظیم کنید که کمی از خود را به جهانیان بگوید. اگرچه این سایت جایگزین یک وب سایت تجاری واقعی نیست ، اما امکان ایجاد فرصت های شبکه و بازاریابی را فراهم می کند.

ایجاد صفحه خود بسیار آسان است. تعداد زیادی تم از پیش ساخته شده برای انتخاب وجود دارد و همچنین شما می توانید تم دلخواه خود را ایجاد کنید. اگر با Yahoo Messenger آشنا هستید و از قبل آواتار دارید ، می توانید از آن به عنوان عکس 360 خود استفاده کنید یا می توانید یک عکس منظم از خود بارگذاری کنید.

پس از ایجاد طرح بندی صفحه ، می توانید شروع به افزودن محتوا کنید. این سایت به شما امکان می دهد یک وبلاگ ایجاد کنید ، لیستی از مواردی را که توصیه می کنید ایجاد کنید ، نظرات خود را اضافه کنید و موارد دیگر.

با استفاده از این ابزارها می توانید به راحتی تجارت خود را به بازار عرضه كنید. به عنوان مثال ، می توانید لیستی از محصولاتی را که بررسی کرده اید ایجاد کنید (فراموش نکنید که پیوندهای وابسته خود را وارد کنید) ؛ پیوندها را به وب سایت (های) خود نمایش دهید. و اگر یک وبلاگ تجاری دارید ، می توانید یک خوراک RSS به صفحه 360 خود اضافه کنید. اگر محصولات فیزیکی خود را ایجاد کنید ، می توانید تصاویر محصولات خود را نمایش دهید.

همچنین می توانید از 360 کاربر دیگر دعوت کنید تا “دوست” شما شوند. اینجاست که شبکه سازی وارد عمل می شود. با استفاده از این سرویس می توانید با افراد دیگر ملاقات کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. برخی از این افراد ممکن است در آینده مشتری یا شریک تجاری شوند.

روش های مختلفی برای یافتن افراد وجود دارد. شما می توانید براساس سایت و همچنین علایق جستجو کنید. اگر می خواهید خود را به صورت محلی ارتقا دهید ، ویژگی سایت بسیار عالی است. جستجو بر اساس علاقه به شما امکان می دهد افرادی را در بازار هدف خود پیدا کنید که ممکن است به تجارت شما علاقه مند باشند.

استفاده از این نوع سایت ها می تواند در گسترش کسب و کار شما کمک کند. با این حال ، شما هنوز هم باید شکل های دیگر بازاریابی را دنبال کنید. همه افراد در بازار هدف شما حساب 360 ندارند. صفحه 360 شما می تواند ابزار دیگری در جعبه ابزار بازاریابی شما باشد ، اما نباید تنها مورد باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا