دنیای وب

یک بررسی شخص ثالث IDLife که باید قبل از عضویت مطالعه کنید

اخیراً در مورد یک شرکت جدید به نام IDLife تماس گرفته ام. در ماه های اخیر ، من چند دوست (که متخصص بازاریابی شبکه ای هستند) داشته ام که پس از ترک شرکت قبلی خود به IDLife پیوسته اند. به طور معمول ، وقت آن را ندارم که به هر شرکتی که با دفتر من روبرو می شود نگاه کنم ، اما از آنجا که یکی از دوستانم با بیشترین درآمد در صنعت که من برای آن احترام قائلم ، با من تماس گرفت ، تصمیم گرفتم نگاهی بیندازم. حال ، اگر این فرصت ها را می خوانید ، ممکن است به دنبال شرکت در IDLife باشید. شاید مثل من با شما تماس گرفته شده باشد ، یا شاید خودتان تحقیق کرده باشید. هر پرونده ای که باشد ، می خواهم شما را تشویق کنم که کل بررسی IDLife ما را مرور کنید. من تمام اطلاعات مهمی را که برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد شرکت و فرصت لازم دارید ، مورد بررسی قرار می دهم. با این حال ، می خواهم فاش کنم که من توزیع کننده IDLife نیستم. در واقع ، من برای من مهم نیست که تصمیم به عضویت دارم یا نه ، بنابراین شما می توانید اطمینان حاصل کنید که من یک بررسی واقعی بی طرفانه به شما می دهم.

IDLife کیست؟

اول از همه ، اگر به دنبال تعهد دادن به هر شرکتی هستید ، نگاهی به خود شرکت بیندازید. مطمئناً ، ممکن است یک شرکت یک برنامه جبران خسارت بسیار سخاوتمندانه داشته باشد ، اما اگر شرکت در دراز مدت تأسیس نشود ، مهم نیست که بهترین برنامه جبران خسارت در جهان وجود داشته باشد. IDLife شرکتی است که محصولات سلامتی و سلامتی را از طریق مدل تجاری بازاریابی شبکه ای به فروش می رساند. این شرکت مستقر در تگزاس از سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا زمان نگارش این مقاله ، این شرکت هنوز یک شرکت بسیار جوان است. این موضوعی است که اگر تصمیم به عضویت در شرکت دارید ، واقعاً می خواهید آن را در نظر بگیرید. قطعاً اولین توزیع در یک شرکت جدید یک جنبه مثبت دارد. شما یک مزیت اولین حرکت را برای یک نفر خواهید داشت و یکی از اولین توزیع کنندگان به شما امکان می دهد از بازار ایجاد شده خود پیشگام شوید و آن را دور بزنید. اما به یاد داشته باشید ، به عنوان یک شرکت جوان ، احتمالاً دردسرهای زیادی را با این شرکت احساس خواهید کرد ، و بسیاری از سیستم ها احتمالاً دچار اشکالاتی می شوند که باید برطرف شوند. البته من نمی گویم که در مورد IDLife اینگونه است. من به سادگی می گویم که باید کمی دقت لازم را انجام دهید و در مورد هر گونه نگرانی با برخی از رهبران شرکت صحبت کنید تا بدانید دقیقاً در چه مواردی قرار دارید. با این حال ، تیم مدیریتی این شرکت قطعاً تجربیات زیادی دارد و بنیانگذار آن ، لوگان استوت ، سالها توزیع کننده بزرگی در زمینه های مختلف بوده است ، بنابراین من مطمئن هستم که افراد بسیار باهوشی در پشت صحنه حضور دارند.

تا آنجا که به محصولات مربوط می شود ، از آنچه من می بینم آنها آرزو دارند که کیفیت بسیار بالایی داشته باشند. این شرکت شیکهای جایگزین وعده غذایی را برای بزرگسالان مناسب و همچنین مناسب بچه ها به بازار عرضه می کند. آنها همچنین محصولی به نام هیدرات را به بازار عرضه می کنند که مملو از الکترولیت ، آنتی اکسیدان ، MCT و ویتامین هایی است که شما را از اثر کم آبی محافظت می کند. همچنین نوشیدنی های قبل و بعد از تمرین ، به علاوه طیف کاملی از محصولات کاهش وزن وجود دارد. علاوه بر این ، آنها همچنین دارای یک خط مراقبت از پوست هستند ، که آنها را قادر می سازد تا در صنعت ضد پیری / لوازم آرایشی شرکت کنند.

چگونه با IDLife درآمد کسب می کنیم؟

برای تبدیل شدن به یک دستیار مستقل ، باید کیت 399 دلاری Business Builder را خریداری کنید. شما همچنین می توانید با 99 دلار عضو شوید و با جمع آوری 500 PV یا حمایت مالی شخصی از دو شریک مستقل با کیت سازنده کسب و کار ، به عضویت مستقل وابسته دست پیدا کنید. من شخصاً فکر می کنم این ویژگی بسیار خوبی است زیرا عملاً هر مانعی برای ورود را از بین می برد. در بیشتر شرکت ها ، تنها راه عضویت خرید کیت استارتر 400 یا 600 دلاری است. با اجازه دادن به افراد برای عضویت ، احتمال اینکه شما اعتراض “من بی پولی” را داشته باشم کم است و یا بعید است ، و می توانید با استفاده از موقعیت عضو ، دو گروه ایجاد مشاغل اضافی دریافت کنید. تا جائیکه خودکار باشد ، با ثبت نام 3 مشتری ارجح می توانید یک محصول رایگان بدست آورید ، بنابراین اگر کارهای درست را انجام دهید و بلافاصله مشتری بیاورید ، می توانید با حداقل هزینه سربار تجارت خود را ایجاد کنید.

طرح جبران خسارت واقعی 10 راه برای کسب درآمد را ارائه می دهد. روش های مختلفی برای کسب درآمد فوری وجود دارد که شامل درآمد خرده فروشی ، پاداش شروع سریع و پاداش سازنده کسب و کار می باشد. شما همچنین می توانید با ایجاد یک پایگاه مستحکم از اعضای تیم و مشتریان ، درآمد باقیمانده کسب کنید. شما می توانید از 1 تا 5 درصد در حداکثر 10 سطح در سازمان خود درآمد کسب کنید. به خاطر داشته باشید که برای دریافت حقوق در سطوح عمیق تیم خود باید وارد شوید و از طریق رتبه های شرکت ارتقا پیدا کنید ، اما این در صنعت استاندارد است. همچنین جوایز مسابقه ای ، پاداش های نسلی و استخرهایی در نظر گرفته شده است که اگر شما یک تولید کننده مطرح هستید می توانید در آنها شرکت کنید. به طور کلی ، طرح جبران خسارت عادلانه و سودآور به نظر می رسد. تا زمانی که می فهمید ایجاد یک تجارت بازاریابی شبکه ای یک کار طولانی مدت است ، هیچ دلیلی وجود ندارد که نباید با IDLife پول خوبی بدست آورید.

آیا باید به IDLife بپیوندید؟

حقیقت این است که فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید. اگر پیوستن به یک شرکت Ground Floor در ابتدای راه است و ایده تبلیغ محصولات بهداشتی را می پسندید ، IDLife ممکن است شرکتی برای شما باشد. فقط مطمئن شوید که وقت خود را برای یافتن یک اسپانسر خوب برای همراهی خود اختصاص داده اید و تیمی که به آن می پیوندید سیستمی دارد که می توانید از آن بهره مند شوید. با این حال ، حتی اگر یک شرکت قوی ، محصولات با کیفیت و یک برنامه جبران خسارت سودآور داشته باشید ، باز هم احتمال ایجاد یک تجارت خوب وجود ندارد. چرا؟ زیرا اگر نتوانید افراد جدیدی را پرورش دهید و به طور مداوم مشتری های جدیدی را ثبت کنید ، همه این موارد مهم نیستند. به همین دلیل است که من توصیه می کنم بازاریابی جذاب را یاد بگیرید. با استفاده از تکنیک های قدرتمند بازاریابی جاذبه ، می توانید خود را در مقابل افرادی قرار دهید که واقعاً بدنبال آنچه شما ارائه می دهید باشید. شما یک جریان ثابت از لید خواهید داشت که همان چیزی است که شما می خواهید. اگر محصولات خوبی دارید و فرصت خوبی برای ارائه دارید ، و این را به یک جریان ثابت از آگهی های واجد شرایط متصل می کنید ، هیچ توضیحی نمی دهد که تجارت شما در IDLife می تواند چقدر بزرگ باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا