دنیای وب

یک دوشنبه سایبری واقعی

همه آنها را شنیده اید – Cyber ​​Monday ، eDay ، dMonday و xMonday با هم ترکیب شدند. اما آیا واقعیت تبلیغات تبلیغاتی درستی است یا این روزها توسط خرده فروشان اینترنتی و شرکت های بازاریابی اینترنتی ابداع شده است؟ طبق محاسبات ما ، برخی از حقایق برای این اعتیاد به مواد مخدر وجود دارد.

در صورتی که یک سال گذشته در زیر صخره ای پنهان شده اید – یا اینکه به راحتی در آن فروشگاه های سنتی خرید کرده اید ، آن را چه نامیده اید – Cyber ​​Monday نام هوشمندانه ای برای دوشنبه بعد از روز شکرگذاری هنگام خرده فروشی آنلاین است قرار است فروش بیشتر باشد. Shop.org این اصطلاح را در سال 2005 ابداع کرد و ادعا کرد که افزایش فروش آنلاین به دلیل خرید افرادی است که از اینترنت با سرعت بالا در دفتر خود خرید می کنند. اگرچه این آمار اشتباه بود (دوشنبه سایبری 05 ‘نهمین روز برای صرف هزینه های آنلاین بود) ، این بالاترین روز برای ترافیک خرده فروشی بود ، و این باعث ناراحتی رئیسان در همه جا شد.

پس از اطلاع از پایین بودن حساب های Shop.org ، مردم سعی کردند دوشنبه “واقعی” سایبری را پیش بینی کنند. یک بار دیگر ، حدس ها اشتباه بود ، اما آنها موفق به ایجاد نام های کمیک برابر شدند. برخی حدس می زنند که 4 دسامبر ، که تعجب آور نیست eDay نامیده می شود ، سودآورترین خرده فروشان آنلاین خواهد بود زیرا مصرف کنندگان از دوشنبه سایبر “خرید” می کنند – معاملات را بررسی می کنند ، قیمت ها را مقایسه می کنند – سپس برای خرید یک هفته منتظر می مانند. پس از آمد و شد eDay ، و خرده فروشان اوج فروش مورد انتظار خود را مشاهده نکردند ، بدون شک یک روز دیگر “تاریخ تحویل دوشنبه” یا “دوشنبه” در نظر گرفته شد. خرده فروشان فکر می کردند این دوشنبه بیشترین فروش را خواهد داشت زیرا دو هفته قبل از کریسمس زمان کافی برای دریافت نرخ حمل و نقل استاندارد در سفارشات بود. برای کسانی که معطل می شوند و نگرانی های مالی کمتری دارند ، پیش بینی افزایش فروش برای 18 دسامبر “xMonday” خوانده شده است.

به نظر می رسد که اگر فردی نتواند از مراجعه به فروشگاه واقعی زحمت بکشد ، آن شخص نمی تواند زحمت خود را برای انجام زود هنگام خرید تعطیلات بگذارد. به طور کلی ، SearchAdNetwork ، یک آژانس بازاریابی موتور جستجوی مستقر در دنور ، دوشنبه 18 دسامبر یا xMonday بیشترین افزایش در درآمد روزانه را یافت. افراد فهمیدند که هنوز هم می توانند به موقع برای روز بزرگ سفارش بگیرند. آنها فقط باید هزینه حمل و نقل بیشتری بپردازند. هجدهم نیز تقریباً در زمانی است که اکثر مردم پاداش کریسمس خود را دریافت می کنند و این باعث می شود کمی بیشتر هزینه کنند. DMonday دومین روز متوسط ​​درآمد بود. این خریداران گمشده کمی نسبت به همتایان خرید xMonday خود مقرون به صرفه بودند.

نمایندگی رسانه ای SearchAdNetwork روند جالبی را در فصل خرید تعطیلات نشان داده است – همه دوشنبه ها و سه شنبه ها روزهای پردرآمد بوده اند. در سالهای گذشته ، خریداران قرار بود تا پایان آخر هفته منتظر بمانند تا از ارتباطات اینترنتی پرسرعت در دفتر استفاده کنند. با تفاهم بیشتر افراد در اینترنت در اینترنت با سرعت بالا ، این تعبیر باطل می شود. دلیل واقعی این افزایش فروش آنلاین در ابتدای هفته ممکن است این باشد که افراد در محل کار خود از رایانه استفاده می کنند تا اعضای خانواده نتوانند آنچه را می خواهند ببینند یا سابقه را بررسی کنند. پس از بحث درباره لیست آرزوها در آخر هفته ، والدین ممکن است سعی کنند با خرید آنلاین از دفتر ، بچه های گربه سان را پشت سر بگذارند.

بیشترین درصد بازدهی برای تبلیغات روزانه آماری بود که یک شرکت بازاریابی موتور جستجوگر دنور در بین تمام مشتریان خرده فروشی خود سازگار یافت. آنقدر تکان دهنده نیست که در یک روز آشنا هفته – دوشنبه 11 دسامبر یا دوشنبه اتفاق افتاد. با کمال تعجب ، dMonday بیشترین هزینه برای تبلیغات نبوده و همچنین در بین ده مشتری برتر مشتریان قرار نگرفته است. با توجه به اینکه dMonday نیز پردرآمدترین روز نبود ، این نتیجه قطعاً جذاب است. به نظر می رسد که خریداران بیشتر از اینکه به اولین تبلیغ ارائه شده توسط موتورهای جستجو تمایل داشته باشند ، در این روز تلاش بیشتری را برای جستجوی موارد مورد نظر خود انجام دهند. یا ، ROAS بالاتر را می توان به عنوان موج اول فرایند تفکر “اه بدون خرید هدایا اکنون” توضیح داد.

گزارش های SearchAdNetwork روند جالب دیگری را نشان می دهد – 26 دسامبر برای هر مشتری خرده فروشی یک روز سود غیرمعمول بود. SAN چندین نظریه درباره افزایش فروش پس از کریسمس دارد. برخی از آنها براساس داده های واقعی ، برخی دیگر مبتنی بر دانش محصولات مشتریان ما و برخی دیگر مبتنی بر تجارب در اهدا و دریافت هدیه هستند. SAN معتقد است که بسیاری از مردم لوازم و کالاهای رایگان آنلاین را برای کالاهایی که هدیه می گرفتند خریداری می کردند. شواهد محکمی از این حدس بر اساس متوسط ​​حجم سفارش در تاریخ 26 دسامبر وجود دارد – اگرچه تعداد سفارشات بیشتری وجود داشت ، اما مقدار متوسط ​​هزینه شده برای هر سفارش اندک بود. این بدان معنی است که افراد کالاهای بسیار گران را خریداری نکرده اند. در عوض ، آنها تمام بخشهای سرگرم کننده و لازم را برای دریافت هدایای بزرگتر می خواستند. دلیل دیگر این درآمد بیشتر ممکن است این باشد که مردم آنچه را که می خواستند برای کریسمس دریافت نکردند و تصمیم گرفتند امور را به دست خود بگیرند. یا ، آنها از پولی که به عنوان هدیه دریافت می کردند برای خرید آنلاین اقلام استفاده می کردند.

مشتری متخصص تجهیزات تناسب اندام در روز کریسمس با افزایش فروش روبرو شد. این افزایش ممکن است به دلیل احساس خجالتی بودن و نامناسب بودن افراد بعد از خوردن یک جشن عید بزرگ باشد. باز هم می گویم این فروش ممکن است به این دلیل باشد که مردم پولی را که به عنوان هدیه دریافت کرده اند خرج می کنند. دادن تردمیل به کسی برای کریسمس ممکن است توهین آمیز باشد ، حتی اگر از او خواسته شود. بنابراین ، ممکن است عزیزان در عوض پول اهدا کرده باشند تا گیرنده بتواند تناسب اندام خود را خریداری کند.

طبق comScore ، در فصل تعطیلات 2006 ، 26 درصد در مقایسه با سال 2005 ، هزینه های تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. تاکنون ثابت شده است که Cyber ​​Monday در فروش خرده فروشی آنلاین بی اعتنا است. در سال 2006 ، SearchAdNetwork دریافت كه دوشنبه “واقعی” اینترنتی – اولین روز از بیشترین بازده فصل تعطیلات زمستانی اینترنت – 18 دسامبر است. این در جایگاه دوم قرار گرفت و روزی که بیشترین بازدهی را برای هزینه تبلیغات ثبت کرد ، دوشنبه 11 دسامبر بود. این داده ها نشان می دهد که به دلیل راحتی خرید آنلاین ، مشتریان تا آخرین لحظه مطلق منتظر می مانند تا خرید خود را انجام دهند حتی اگر این به معنای صرف هزینه بیشتر در هزینه حمل و نقل باشد. گزارش های SearchAdNetwork همچنین افزایش درآمد متوسط ​​را در هر دوشنبه و سه شنبه نشان می دهد.

این روند در اوایل هفته الگوی خرید خریداران همراه با تمایلات سرزده کودکان را نشان می دهد ، نشان می دهد که والدین منتظر کار هستند تا سریع و محرمانه هدایا را از خرده فروشان آنلاین سفارش دهند. شرکت بازاریابی اینترنتی نیز در تاریخ 26 دسامبر هنگامی که مردم برای خرید لوازم جانبی و اقلام رایگان هدیه روز قبل خریداری می کردند ، متوجه افزایش درآمد آنلاین شد. به طور کلی ، SearchAdNetwork افزایش چشمگیری در فروش و ROAS برای همه مشتریان داشته است. بدون تردید ، دلایل زیادی وجود داشت که خرده فروشان آنلاین و شرکت های بازاریابی اینترنتی جشن می گیرند و فصل تعطیلات 2006 را جشن می گیرند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا