دنیای وب

یک راهنمای جامع برای طراحی مجدد وب سایت 2019

چگونه می توان تجارت خود را مانند رئیس تغییر نام داد

دلایل مختلف زیادی وجود دارد که یک صاحب مشاغل کوچک ممکن است تصمیم به تغییر نام تجاری یک وب سایت بگیرد: تبدیل ضعیف و / یا فروش ، تحرک گیج کننده یا طراحی منسوخ ، به نام چند مورد.

با این حال ، همانطور که در وبلاگ قبلی خود به عنوان دلایل دلایل تغییر نام تجاری کسب و کارتان اشاره کردم ، ضروری است که منطق ، منطق و آماری قوی در تغییر برند خود داشته باشید.

به عنوان مثال ، آیا تبدیل به دلیل طراحی ناکارآمد یا سبد خرید سنگین ضعیف است؟

آیا وب سایت شما واقعاً قدیمی است یا فقط از طرح رنگ خسته شده است؟

این راهنما ابتدا به شما کمک می کند تا بفهمید که آیا می توانید تجارت خود را مجدداً اختراع کنید یا نه ، و اگر این کار را انجام دهید ، چگونه می توانید وب سایت خود را با کارآمدترین روش تغییر نام دهید.

من قصد دارم یک مثال شخصی را برای این مقاله به اشتراک بگذارم. ما در حال حاضر به وب سایت خود تغییر نام می دهیم. ما تصمیم گرفتیم که این ایده خوبی باشد به دلایل زیر:

• ما در حال حاضر رهبران مشاغل جدیدی را که از دنیای شرکتها به دست آمده اند را هدف قرار داده ایم ، و همچنین می خواهیم از تجار حاضر که آماده افزایش سطح مشاغل خود هستند ، تجدید نظر کنیم.

• زمان به روزرسانی نحوه ارائه خدمات ما در صفحه اصلی ما. ما احساس نمی کردیم که در بعضی مناطق فواید خود را به وضوح ارائه می دهیم.

• برخی از ویژگی ها و عملکرد وب سایت فعلی ما غیرفعال شده است. وقت آن است که برای نمایش پیشنهادات ما از جدیدترین فناوری ها به روز و استفاده شود.

• درمورد آرم پنگوئن کمی سردرگمی داشتیم. بعضی از افراد موهای خانم را می بینند یا کاملاً در مورد آنچه که هست کاملاً مشخص نیست.

اولین قدم ما در روند برندسازی مجدد ، به روزرسانی آرم ما بود.

در هفته های آینده از وب سایت جدید خود رونمایی خواهیم کرد و نمی توانیم منتظر یک بزرگ باشیم! قبل از شروع به طراحی مجدد ، ابتدا مشخص کنید که آیا این همان چیزی است که بعداً نشان داده شده است یا خیر.

قسمت اول: آیا زمان آن است که دوباره تجارت خود را دوباره اختراع کنید؟

شما باید یک نگاه خوب و دقیق به حضور آنلاین خود داشته باشید. شما باید سؤالات زیر را خودتان بپرسید ، اما دریافت بازخورد خارجی از مشتریان ، گروه های کانون و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی نیز مفید است – ممکن است نظر عینی تری نداشته باشید.

1. آیا نوع جدیدی از مخاطبان / مشتری را هدف قرار می دهم؟

2- آیا سایت برای موبایل بهینه است؟ طبق آمار Statista ، اکنون بیش از 52٪ از ترافیک وب در یک دستگاه تلفن همراه اتفاق می افتد. اگر فروشگاه آنلاین شما کند و یا به نظر وحشتناک به نظر می رسد ، از دست دادن چیزهای زیادی دارید. بهترین راه برای بررسی صحت این آمار برای شما ، بررسی Google Analytics است.

3. آیا محصولات یا خدمات من بطور اساسی تغییر کرده اند؟

4- آیا نرخ گزاف گویی من زیاد است؟ Google میزان گزاف گویی را با تعداد کاربرانی که از صفحه خود وارد شده اند ، بدون تعامل با هر چیزی ، تعیین می کند. طبق مطالعه‌ای که توسط RocketFuel انجام شده ، میانگین نرخ گزاف گویی برای اکثر وب سایتها بین 26 تا 70 درصد است.

حال اگر میزان گزاف گویی شما در صفحه تماس با ما زیاد است ، جایی که مشتری اطلاعات تماس شما را بخواهد و ترک کند ، این یک چیز است. اما اگر در صفحاتی که می خواهید مردم در آن بمانند و در تعامل باشند زیاد است ، وقت آن است که عمیق تر غرق شوید که چرا منجر به احتمالات نمی شود.

5- آیا در مورد طراحی یا تجربه کاربری شکایتی دارم؟

6. آیا طرح از نظر قدیمی به نظر می رسد؟ ظاهر و طراحی وب سایت می تواند به سرعت و به طرز چشمگیری تغییر کند و بیشتر از سال به سال تغییر می کند. سایت هایی که 5 سال پیش طراحی شده اند ، تقریباً می توانند تضمین شده باشند که اکنون قدیمی باشند.

اگر در دهه 1980 نام “Tupperware” تصاویر آووکادو-پلاستیک و مهمانی های محله را ایجاد کرد ، شما تنها نیستید. Tupperware تلاش کرد تا مخاطبان مدرن را به خود جلب کند اما این کار را با به روز کردن همه چیز از لوگوی خود به تصاویر Pinterest انجام داد.

قسمت 2: نوآوری

اگر تصمیم دارید یک روند طراحی مجدد وب سایت را شروع کنید ، در یک سفر هیجان انگیز و چالش برانگیز قرار دارید! در اینجا 9 روش برای دستیابی به اهداف خود با کاربرپسندترین روش ارائه شده است.

1. تجزیه و تحلیل رقابتی را تکمیل کنید.

این یک مرحله مهم در بسیاری از عملیات بازاریابی و برند است. شما در حال ایجاد شرکت خود مجبور به انجام این کار هستید.

این بار ، ببینید سرعت سایت رقبای شما چقدر سریع بارگیری می شود ، یا چگونه می توانند به راحتی حرکت کنند. با کاوش در مورد آنچه با آن روبرو هستید ، می توانید کار را بهتر انجام دهید هنگام تغییر نام تجارت خود را انجام دهید.

2. ارزشهای خود را مرور کنید و مارک خود را توسعه دهید.

قبل از استخدام یک طراح وب ، من به شدت توصیه می کنم ارزش های تجاری و مارک تجاری خود را مرور کنید. درمورد دلیل شغل خود در وهله اول ، ارزش ها و رسالت خود روشن باشید.

همچنین ، تصوری را که می خواهید بازدیدکنندگان وب سایت شما هنگام ورود به سایت شما دریافت کنند ، در نظر بگیرید. چگونه می خواهید شغل شما به عنوان دیده شود؟ شخصیت علامت تجاری که می خواهید عکاسی کنید چیست؟ می خواهید برای چه ارزشهایی شناخته شوید؟

با درک درستی از این نوع سؤالات مربوط به برند ، اکنون یک راهنمای برندسازی روشن برای طراح وب خود دنبال خواهید کرد.

در اینجا چندین منبع وجود دارد که به شما در این فرآیند کمک می کنند:

با این دلیل شروع کنید: چقدر رهبران بزرگ به همه الهام بخشند تا با سیمون سنک اقدام کنند

– دلیل خود را بیابید: یک راهنمای عملی برای کشف هدف برای شما و تیم خود و همچنین توسط Simon Sinek

– StoryBrand Build: پیام خود را روشن کنید تا مشتریان دونالد میلر را بشنوند

– به عنوان مربی مشاغل و بازاریابی خود با من کار کنید.

3. اهداف خود را تعیین کنید.

تغییر نام تجاری کسب و کار آنلاین شما فقط به ظاهر و احساس مربوط نمی شود. شما می خواهید تجربه مشتری خود را بهبود بخشید.

بیایید بگوییم که می خواهید آدرس های ایمیل بیشتری را جمع کنید. شما باید مشخص کنید که کجا می توانید جعبه اشتراک را در خبرنامه الکترونیکی قرار دهید یا هدیه ای را برای اجبار بازدید کنندگان ارائه دهید تا اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهد.

اگر هدف شما تبدیل به نوع جدیدی از مشتری است ، باید در مورد CTA هایی که به بهترین وجه پذیرفته می شوند فکر کنید.

اهداف شما هرچه باشد ، باید روی نیازهای مشتری خود تمرکز کنید ، نه بر روی اهداف خود!

4- در صورت خراب شدن ، آن را برطرف نکنید.

ما می توانیم آنقدر شلوغ و تازه کار کنیم که خیلی جلو برویم. اگر توجه زیادی به جوایز و یا جوایز تجاری خود کرده اید ، چرا آن را تغییر دهید؟

اگر یک پست وبلاگ از ترافیک رایگان زیادی برخوردار است ، فقط به دلیل خسته بودن آن یا حذف تمرکز بر روی مخاطبان جدید ، آن را حذف نکنید. مهم است که بدانیم چه چیزی نباید تغییر کند.

همیشه مخاطب هدف خود را در خاطر داشته باشید. چه چیزی مفید و آموزنده ای پیدا می کند که به او کمک می کند تصمیم بگیرد که با شما برخورد کند یا نه؟ این در مورد شما و ترجیحات شخصی شما نیست. این در مورد آنها و آنچه آنها از شما لازم دارند است.

5- یک طرح و برنامه محتوا ایجاد کنید.

بسته به مخاطب ، مارک تجاری و اهداف مورد نظر خود ، ممکن است بتوانید از وثیقه بازاریابی موجود استفاده مجدد کنید ، یا شاید لازم باشد از ابتدا شروع کنید.

قبل از فرآیند طراحی مجدد وب سایت ، تمام عناصر طراحی و تولید مثل را مرور کنید ، بنابراین موجودی دقیق از آنچه را که می خواهید ایجاد کنید ، دارید.

6. ساخت یک قاب سیم و مدل.

Wireframe طرحي است كه عناصر موجود در صفحه وب را نشان مي دهد. فقط شروع به ایجاد لیست ها ، ضربت زدن به عکس ها و قرار دادن لینک ها به طور مستقیم در صفحه نکنید. برای اینکه کاربران بتوانند بهترین تجربه ممکن را داشته باشند ، باید قبل از تغییر نام وب سایت خود برنامه ریزی و تجسم کنید.

مدل سازی همچنین یک نمایش تصویری است که شامل عناصر طراحی و کپی است ، اگرچه همانطور که در اینجا انجام دادیم نسخه ها را می توان با یک مکان نگهدار نشان داد. ما هنوز در این بخش روی پیام رسانی کار می کنیم ، اما می خواستیم برنامه ریزی کنیم که به کجا برویم.

7. جستجوی صوتی را در برنامه سئو ادغام کنید.

کافی نیست فقط روی کپی کردن تمرکز کنید. وقتی افراد به صورت آنلاین جستجو می کنند ، راه حلهای فوری می خواهند.

با بازآفرینی مشاغل خود ، علاوه بر آنچه مردم در جعبه جستجو می نویسند ، باید راه های بهبود وب سایت خود را برای جستجوی صوتی نیز در نظر بگیرید.

بسیاری از مصرف کنندگان قبلاً از آن استفاده می کنند تا آنچه را که به دنبالش می گردند پیدا کنند و طبق گفته ComScore ، 50 درصد جستجوها تا سال 2020 به این روش انجام می شوند.

در اینجا درباره جستجوی صوتی بیشتر بدانید

8- موبایل را در اولویت قرار دهید.

بخش بزرگی از روند طراحی مجدد وب سایت اطمینان می دهد که وب سایت شما در هر دستگاه ، از رایانه های رومیزی گرفته تا تلفن های هوشمند عالی به نظر می رسد. تصاویر و اندازه فونت ها ممکن است در رایانه شما کاملاً مناسب به نظر برسند ، اما ممکن است در صفحه گوشی شسته شده یا شلوغ به نظر برسند.

همیشه با تغییر مارک وب سایت خود ، دستگاه های تلفن همراه را بهینه و آزمایش کنید.

9- برای کمک به یک شرکت حرفه ای استخدام کنید.

مگر اینکه یک متخصص بازاریابی باشید ، تغییر نام تجارت شما یک پروژه DIY نیست. بسیاری از عناصر مهم برندسازی ، برنامه نویسی و پیاده سازی در معرض خطر هستند.

باید در نظر بگیرید که یک شرکت طراحی و توسعه وب سایت حرفه ای کاملاً سرویس را استخدام کنید.

روند طراحی مجدد وب سایت تکرار می شود. شما آن را در یک نسخه نمی شنوید.

با پیش برنامه ریزی و استخدام افراد مناسب برای انجام کار ، به یک حضور آنلاین زیبا و خوش تیپ دست می یابید که با افتخار به اشتراک می گذارید با جهان.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا