دنیای وب

یک راهنمای رایگان ارائه دهید – جوانب مثبت و منفی

سئو را می توان به دو بخش تقسیم کرد

1. در صفحه بهینه سازی

2. بهینه سازی خارج از صفحه

همه روشهای بهینه سازی خارج از صفحه اصولاً فقط روشهای ایجاد پیوند هستند. اگرچه اکثر کارشناسان می خواهند با طبقه بندی آنها به عنوان قدیمی یا فقط برای مبتدیان ، این روش های ایجاد لینک را رد کنند ، واقعیت موضوع این است که تکنیک های ساخت لینک ساده مانند ارسال یک راهنمای رایگان یا ارسال مقاله یا اظهار نظر در وبلاگ دور از فایده ای نیستند. آنها معجزه می کنند ، به خصوص برای وب سایت های تجاری کوچک که بودجه بازاریابی اندکی در آن ندارند. سایر تکنیک های بازاریابی موتور جستجو مانند “پرداخت به ازای هر کلیک” یا تکنیک های تبلیغات متنی نیاز به مقدار زیادی جستجو و زمان دارند ، نه در ابتدا رایگان.

اما بیشتر پیوندها “nofollow” هستند؟ سؤال خواهید کرد

سؤال خوب ، اما پیوندهای برچسب nofollow کاملاً ناکارآمد نیستند. Nofollow به معنای واقعی این نیست که موتور جستجو پیوند را به طور کامل نادیده بگیرد و … تأثیر چندانی بر SERP یا Google PR نگذاشته است ، اما این پیوندها هنوز توسط موتورهای جستجوگر فهرست بندی می شوند و جدیدترین اما کم اهمیت ترین ، لینک های nofollow هنوز هم می توانند برخی از آنها را ارسال کنند. بازدیدها در راه شما است.

بیشتر دایرکتوری های رایگان دارای PR 0:

ابتدا ، هر وب سایت از رتبه 0 صفحه شروع می شود و به تدریج در وب سایت PR 5 یا PR 6 رشد می کند … حتی اگر گوگل از امروز شروع به کار کند ، از رتبه 0 صفحه شروع می شود (به عنوان مثال ، اگر گوگل از امروز شروع کند ، چنین نخواهد شد) آیا در وهله اول چیزی وجود دارد که به عنوان روابط عمومی شناخته می شود). بازگشت به نقطه ، PR 0 به معنای عدم موفقیت برخی سایت ها نیست. در بروزرسانی بعدی می تواند به PR 3 برسد. شما چیز دیگری برای قضاوت در مورد ارزش برخی از بک لینک به جز روابط عمومی ندارید ، اما رد این پیوند کاملاً فقط به این دلیل که از PR 0 حاصل می شود به هیچ وجه ایده عاقلانه ای نیست.

منفی:

در مرحله اول ، زمان کمی طول می کشد و از آنجا که این کار بیشتر کار خمیری است و شامل کار واقعی نمی شود ، به زودی از این کار تکراری خسته می شوید. همچنین ، ارسال وب سایت خود به برخی از شبکه های مدارک رایگان میزبان در همان آدرس IP ممکن است به جای استفاده از آن ، به وب سایت شما آسیب برساند.

چه می شود اگر من شواهد رایگان ارائه ندهم؟

هیچ چیز ، فقط برخی از ترافیک از بین می رود و خوشبختانه برخی از بک لینک نیز آزاد هستند. در پایان ، همه چیز به زمان و منابع آزاد شما کم می شود. اگر هرکدام از آنها را دارید ، سخنان من را بگیرید و به سراغ آنها بروید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا