دنیای وب

یک راهنمای 8 مرحله ای برای ایجاد یک برنامه قدرتمند بازاریابی محتوا

برنامه بازاریابی محتوای شما باید اطمینان حاصل کند که هر محتوایی که ارائه می دهید به یک هدف می رسد. شما می خواهید با آموزش و آگاهی دادن به آنها ، تجربیات مشتری را بهبود بخشید. شما همچنین می خواهید از محتوا برای ایجاد اعتماد و ایجاد اعتبار استفاده کنید.

اگر ابتدا یک برنامه بازاریابی محتوای جامع ایجاد کنید ، محتوای برنامه ریزی شده می تواند همه اینها و کارهای دیگر را انجام دهد. در اینجا هشت مرحله وجود دارد که باید دنبال کنید.

مرحله اول: محتوای موجود خود را بررسی کنید

مهم است که مطالعه کنید چه محتوایی در حال حاضر دارید و چه تاثیری در نتیجه نهایی شما خواهد گذاشت. در این حالت ، نتیجه نهایی متشکل از تبدیلاتی مانند ثبت نام در لیست ، همچنین فروش یا هرگونه اقدام به فعالیت دیگری است که شما در آن گنجانده اید.

مرحله دوم: مخاطبان خود را پیدا کنید

حتی اگر قبلاً تحقیق کرده اید ، باید به دنبال مخاطبان خود باشید. مخاطبان امروز ممکن است همان جمعیت گذشته باشند اما به دلیل فناوری و تحصیلات ، گاهی اوقات دیدگاه آنها تغییر می کند.

مرحله سوم: هدف خود را بفهمید

در این حالت ، شما می خواهید هدف کلی خود را بفهمید ، و سپس اینکه چگونه هر محتوایی که ایجاد می کنید این هدف را برآورده می کند. با برخی از مطالبی که از قبل دارید شروع کنید. فرآیند تفکر شما هنگام ایجاد آن چیست و چگونه در اهداف شما جای می گیرد؟

مرحله چهارم: ایجاد تقویم تحریریه

یک تقویم سرمقاله کامل شامل توسعه محصول ، محتوای وبلاگ ، صفحات فروش ، محتوای شبکه های اجتماعی و موارد دیگر است. آخرین محتوای مورد نیاز برای هر محصول یا خدماتی را که می خواهید در هر سایتی که می خواهید در آن قرار دهید ، قرار دهید. می توانید یک تقویم اصلی ویراستاری ایجاد کنید و سپس آن را به دسته های مختلف تقسیم کنید تا مشکل کمتری داشته باشد.

مرحله پنجم: توسعه محتوا

در زمینه تولید محصولات و محتوا شروع کنید. محتوای به خوبی توسعه یافته کار را آموزش می دهد ، آموزش می دهد ، به اشتراک می گذارد و از آن الهام می گیرد. مطمئن شوید که می توانید هر محتوایی را که ایجاد می کنید ، به هر شکلی ، با یک دلیل موجود مطابقت دهید. فقط محتوای متنی ایجاد نکنید. شما همچنین می خواهید محتوا را در قالب های دیگر مانند تصاویر ، صدا و ویدیو ایجاد کنید. هرچه قالب محتوای بیشتری ایجاد کنید ، برای مخاطبان بهتر است.

مرحله ششم: محتوای خود را تبلیغ کنید

اکنون شما باید آخرین محتوایی را که در آن قرار داده اید تبلیغ کنید. از طریق رسانه های اجتماعی و سایر راه ها تبلیغ کنید تا اطمینان حاصل شود که همه مورد توجه شما قرار می گیرند. توجهی که هر محتوا به آن توجه می کند به معنای بازدیدکننده بیشتر ، اشتراک در خبرنامه و فروش بیشتر است.

مرحله هفتم: اندازه گیری نتایج

همیشه مهم است که نتایج هر کاری را که انجام می دهید اندازه گیری کنید. دلیل آن این است که شما می توانید سریع چیزها را تغییر دهید. این نکته جالب در مورد بازاریابی محتوای اینترنتی است – توانایی پیشرفت هرچه بهتر. اگر چیزی کار نمی کند ، تصور نکنید که این محصول یا محتوای آن است. موارد کوچک در مورد برنامه ریزی و استفاده از کلمات ، مسابقه ، مسابقه و آزمون را تغییر دهید.

مرحله هشتم: پالایش و تسلط

هنگامی که مواردی را پیدا می کنید که برای شما و مخاطبان شما مناسب هستند ، کار شما راحت و آسان می شود. شما خواهید فهمید که چه چیزی برای مخاطب شما بهتر است و می توانید با پیشرفت ، محتوای خود را بهبود بخشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا